Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2008

Λίθοι, πλίνθοι, κέραμοι

Τα πλακάκια δεν είναι στη θέση τους, η μπανιέρα ισορροπεί πάνω σε 2 τούβλα, ο νιπτήρας σε συσκευασία δώρου, τα μπάζα είναι στο χολ, η κουζίνα για ταξίδι, το υπνοδωμάτιο μες στη σκόνη. Μεγάλο φραβαλικό, αλλά είμαι πολύ ήρεμη, γλυκεία, καλοσυνάτη, χαρούμενη, ευγενική, καθαρή, χωρίς άγχος, ξεκούραστη! Θα τα ξαναπούμε πάλι την 28η όταν μπουν τα πράγματα στη θέση τους και το μπάνιο γίνει μπάνιο και όχι καρά-γιαπί που είναι τώρα. Σας αγαπώ!
Τίποτα δεν είναι δεδομένο σε τούτη την παλιο-ζωή,
... ούτε καν η μπανιέρα σου!

82 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΤΗΝ BOUL ΠΟΥ ΤΑ ΕΧΕΙ ΔΕΙ ΟΛΑ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ...
    ΥΠΟΜΟΝΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΣΥΝΤΟΜΑ Η ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΖΕΙΣ ΤΑ ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ΜΠΡΑΤΣΑΚΙΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΑ ΜΑΚΡΟΒΟΥΤΙΑ ΣΤΗΝ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΣΟΥ ...
    ΣΕ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΓΑΠΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΑΣ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,ΚΑΛΗΜΕΡΑ...
    ΛΟΙΠΟΝ,ΟΤΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΟΛΑ BOUL-BOUL ΘΑ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ BATH-PARTΥ,ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΖΕΔΕΣ ΚΑΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΣΤΗ ΣΚΑΡΑ
    ---------------------------------------
    ΠΛΕΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΚΟΒΟΥΜΕ 2-3 ΜΕΛΙΤΖΑΝΕΣ ΣΕ 5-6 ΦΕΤΕΣ ΚΑΤΑ ΜΗΚΟΣ.

    ΑΝΑΚΑΤΕΥΟΥΜΕ ΒΑΛΣΑΜΙΚΟ ΞΙΔΙ, ΑΛΑΤΙ, ΠΙΠΕΡΙ, ΛΑΔΙ ΚΑΙ ΣΚΟΡΔΟ. Μ' ΑΥΤΟ ΑΛΕΙΦΟΥΜΕ ΤΙΣ ΦΕΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΩΡΑ.

    ΤΙΣ ΨΗΝΟΥΜΕ ΣΤΗ ΣΧΑΡΑ ΚΑΙ ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΦΕΤΑ{Η ΜΑΛΑΚΤΟ} , ΝΤΟΜΑΤΑ ΤΡΙΜΜΕΝΗ ΜΕ ΣΚΟΡΔΟ{ΠΡΟΕΡΕΤΙΚΑ}, ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΕΡΒΙΡΟΥΜΕ.
    ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΤΡΙΜΜΕΝΗ ΦΡΥΓΑΝΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΓΚΡΙΛ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΛΙΓΟ ΧΡΩΜΑ Η ΝΤΟΜΑΤΑ.
    ΑΠΛΟ,ΕΥΚΟΛΟ ΚΑΙ ΔΙΑΙΤΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ βαζω τους σαργούς!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλέ πού ήσουν εσύ κρυμμένη, πατριώτισσα; Και τι ωραίο μπλογκ!
    Με βρήκα και στους συνδέσμους κι εγώ δεν είχα ιδέα. Να μας έρχεσαι απ' τον ανεμόμυλο, μόλις συμμαζέψεις το μπάνιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αυτα παθαινει οποιος δεν κανει ανανεωση στην αναρτηση του!
    κοιταγα αλλου!
    boulboulaki μου γλυκο αγαντα! τα εχω περασει πριν 2 χρονια και κοντεψα να καταληξω στα σκληρα!
    καταπληκτικη ιδεα του κουτρουλου bath-party!!!!
    θα σου φερουμε δωρο αλατα μπανιου!!!
    φιλακια πολλα και εμεις σε αγαπαμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ...και ενα παπακι κιτρινο θα σου φερω! να το βαζεις στην υπεροχη καινουργια μπανιερα σου να παιζεις! να το ζουπας και να κανει πι-πι!! .......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλησπέρα σε όλους!
    Βοul ψυχραιμία σκέψου ξάπλα στην ολοκαίνουργια μπανιέρα και μία δροσιστική ανδριώτικη λεμονάδα από δίπλα και υπέροχη μουσική και κεράκια γύρω γύρω άντε και τα παπάκια της καψοραχούλας!!!!!!!!!!
    Κράτα γερά δεν μασάμε εμείς!!!!!!
    ΤΟΝΟΤΙL πήρες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλησπέρα, καλησπέρα!

    Κουράγιο, Boul-ίτσα!
    Οταν θάχει τελειώσει η επισκευή θάναι όλα καθαρά, ανανεωμένα, φρέσκα, όμορφα,..., καί θάχει γίνει επισκευή καί στή δική σου διάθεση! (Γι' αυτό άλλωστε δέν ανασκευάζομε τούς χώρους μας? Δέν αναζητάμε αλλαγές?)
    Καί ένας ανανεωμένος χώρος είναι ό,τι πρέπει γιά πάρτυ! Συφωνήσαμε όλοι, άν κατάλαβες καλά...

    Καλώς ήρθες gyristroula2. Τό blog σου είναι αξιοθαύμαστο καί, πολλές φορές, συγκινητικό.

    Αντε, καί καλές επισκευές σέ όλους. Νά ζήσουν καί οι οικοδόμοι!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πολλές φορές καταλαβαίνουμε πόσο σημαντικά είναι μερικά πράγματα όταν τα χάνουμε. Π.χ. το πρωί τι κάνει ένας κοινός άνθρωπος του δυτικού κόσμου; Ανοίγει τη βρύση, πλένει το πρόσωπο του, κάνει μπάνιο… σταματώ γιατί θα με πάρουν τα κλάματα!
    Gyristoula2 μόλις ξεθάψω το λαπτοπι από τα μπάζα θα σου κάνω επίσκεψη.
    Σας ευχαριστώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλησπεριζω την blogοσαλα τα blogοπαιδα και την καπτεν-boul με το παραχωμενο laptopi και το καλο αλλα τρελαμενο ηθικο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ,ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ,ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΛΑΙΜΟΥΔΑΚΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ...
    ΠΩ ΠΩ ΜΙΑ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΛΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΠΟΛΛΑ ΠΑΠΑΚΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ BOUL ΠΟΛΥΧΡΩΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλως τα κοριτσια τα ζουμπουρλουδικα!
    πι-πι-πι το παπι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ο αυχενας το ιδιο χαλια αλλα δεν θα του περασει του κερατα!!!
    συγνωμη boulboulaki!!! τον αυχενα μου βριζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΒΛΕΠΩ ΣΤΟ ΑΛΤΕΡ ΤΗΝ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙΣΤΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. εγω πανω του και αυτος πανω μου!!
    και πειναω κι ολας!
    αλλα στην πολη θα φαω εναν μπαγκλαβα! μα εναν μπαγκλαβα,νααααα με το συμπαθειο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΜΠΑΚΛΑΒΑΔΑΚΙΑ ΠΟΣΩΝ ...
    ΠΟΣΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΕΠΑΙΡΝΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΣΤΗ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΘΕΙ ΤΟΝ ΜΠΑΚΛΑΒΑ ΤΗΣ...ΚΑΙ ΖΗΛΙΑ ΕΜΕΙΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. θα σας φερω....θα παμε στο καινουργιο μπανιο του boulboulακιου θα κατσουμε χαμω στα αστραφτερα καινουργια πλακακια και θα τα κανουμε μεσα στα μελια!!!!
    χα χα χα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΠΑΝΤΩΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΜΕ ΕΜΕΙΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΕΙΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΤΟΜΑΧΙ ΣΟΥ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. γι αυτο πειναω τωρα καταλαβες?εχω χασει 3! να εχω περιθωριο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΕΤΣΙ ΕΤΣΙ ... ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΠΟΥ ΠΗΓΑΤΕ ΚΑΛΕ ΕΣΕΙΣ ΚΟΠΕΛΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. κοριτσια γελαω πολυ με τις φωτογραφιες σας!!!!δεν αξιωθηκα ακομα να κανω λογαριασμο στο σπιτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΔΩ,ΚΟΠΕΛΙΑ,ΜΑΖΕΥΩ ΤΑ ΜΕΛΙΑ.ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. τρωω ενα γιαουρτι κοπελιες! και μετα θα το ριξω εξω,θα φαω μια ΟΛΟΚΛΗΡΗ μπανανιτσα!!!!!!

    μισο..επεσε γιουρτι στο laptopi!!!
    φτου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΑΠΟ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ Η ΚΟΡΙΝΑ ΨΑΧΝΕΙ ΕΙΚΟΝΙΤΣΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. το καθαρισα....
    ο JOHN V γυρισε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΣΩ ΓΙΑΤΙ ΒΛΕΠΩ ΣΤΟΝ ΑΝΤ1 ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ.
    ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΡΧΕΤΕ ΑΥΡΙΟ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΝΑ ΜΠΑΚΛΑΒΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. το γιαουρτι τελικα αν και 2% και λεκιασε και μυρισε! ηθελα να ηξερα ο Αντωναρος πως ξεβρωμισε!!!!κι αν ηταν και προβειο!!!!!!!Χριστε μου ξελιγωθηκα στο γελιο με την φωτο του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. οχι πιπινι κανω διαιτα! απο Δευτερα ο μπαγκλαβας!!!!
    θα σε αφησω και εγω παω να βαλω το κολλαρο μου!θα τα πουμε αυριο κοριτσι! φιλια στον φατσα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. καληνυχτα κοριτσια!
    φιλακια πολλα και γλυκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. καλημερα στο συμπαν!!!
    καλημερα blogοπαιδα!!!!
    αδραξτε την μερα!
    φιλια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ? ΕΔΩ ΕΜΕΙΣ ΚΑΙΓΟΜΑΣΤΕ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΦΩΤΙΑ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓ. ΜΑΡΙΝΑ ΕΝΑΣ ΧΑΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΑ ΕΛΙΚΟΠΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ ΠΕΤΑΝΕ, ΧΘΕΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΗΡΘΕ ΚΛΙΜΑΚΙΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΑΚ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Γειά σας.

    Είμαι ο Λωνίδης και φεύγω από την Άνδρο σήμερα. Πάω στην Κωνσταντινούπολη με τον σύλλογο. Μην ανησυχήτε θα επιστρέψω. Δεν θα αφήσω τους μπακλαβάδες, τους παστουρμάδες, τα χανουμάκια, τους αργιλέδες και όλα τα υπόλοιπα να με κρατήσουν μακρυά από την Άνδρο.

    Φιλάκια σε όλους και όλες.
    Τα λέμε σε καμιά δεκαριά μέρες.

    Λωνίδ Ατατούρκ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Eλα Ατατουρκ Λωνιδ σε περιμενουμε!!!!θα σε παω στα χαμαμ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΟΜΟΡΦΕ ΛΩΝΙΝΤ ΑΤΑΤΟΥΡΚ ΘΑ ΚΑΨΕΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ?
    ΠΩΣ ΘΑ ΤΟ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΧΤΥΠΗΜΑ?
    ΚΑΛΑ ΦΕΡΕ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΚΛΑΒΑ ΝΑ ΓΛΥΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΑΣ ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ ΟΜΟΡΦΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. καλα.....τωρα με το καινουργιο σχεδιο στο blog εχουν να πεσουν καντηλια και διπλες καταχωρησεις που θα παει συνεφο!
    boulboulaki μας μαγαρισανε την σαλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΞΑΝΑΣΚΟΥΠΙΖΩ ...
    ΤΗΣ ΘΥΜΩΣΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΛΕΩΝΙΔΗ ΠΑΙΔΙ ΦΕΡΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΜΑΣ ΜΠΑΚΛΑΒΑ ΝΑ ΦΑΜΕ. ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΚΑΛΑ ΑΛΛΑ ΜΑΣ ΕΧΕΙΣ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Λωνίδη,,,
    Μπουγιουρούμ!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. BOUL-BOUL TO BLOG ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΓΑΛΗ ΤΟΥ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΟΥΣΑ ΤΟ ΕΡΙΞΕ ΣΤΗ ΤΡΕΛΑ.
    ΓΙΑ ΡΙΞΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΠΩΣ ΚΡΎΦΤΗΚΕ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΠΑΝΙΕΡΑΣ ΚΑΙ ΣΠΑΣΜΕΝΟΥ ΝΙΠΤΉΡΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΙΑΣΩ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΟΥ...!!!!!!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Καλησπέρα σε όλους. Καλό ταξίδι σε όσους μας φεύγετε για την Ανατολή, καλά να περάσετε. Φέρτε κατά εδώ και κανένα σιροπιαστό γλυκό γιατί τρέχουν τα σάλια μας. Αλίμονο σε μας που μένομε πίσω και δουλεύομε.
    Boul boul στη γειτονιά όλα ειναι υπό έλεγχο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Στον Παράδεισο έχω σημαδέψει ένα νησί
    Απαράλλαχτο εσύ κι ένα σπίτι στη θάλασσα
    Με κρεβάτι μεγάλο και πόρτα μικρή
    Έχω ρίξει μες στ' άπατα μιαν ηχώ
    Να κοιτάζομαι κάθε πρωί που ξυπνώ

    Να σε βλέπω μισή να περνάς στο νερό
    Και μισή να σε κλαίω μες στον Παράδεισο.

    (Eλύτης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. καλησπερα σε ολους τη αλαγιες ειναι αυτες πολυ με μπερδεψες μπουλ, αλλα το βρηκα

    εχτες το βραδι ηρθε η εγγονουλα μου η χαρα μου ειναι μεγαλη που την εχω κοντα μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. καλησπερα σας και τι κανετε?
    εγω ετοιμαζομαι.....καπελιερες ποσων πιπινι!
    boulboulaki μου λειπεις!
    Γαρουφαλια κι απο σιροπιαστα ποσων πρωτα ο Θεος!
    Προεδρε καλοσταδεχτηκες!να ειναι γερη η μπουμπου σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. κουτρουλοκαζανακι εκανα τις μελιτζανες!
    τις τρωμε και σε καλομελεταμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΠΕΛΙΕΡΕΣ ΣΟΥ.
    ΜΠΕΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΒΡΟΧΕΣ ΛΕΕΙ.ΠΑΡΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΟΜΠΡΕΛΑ ΜΑΖΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΣΑΣ ΑΡΕΣΑΝ.
    ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΑΛΛΗ ΣΥΝΤΑΓΗ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. και ομπρελες και μπουφαν και μποτες!!!
    να κρατησετε ζεστη την θεση μου και να μη με ξεχασετε!
    και οταν γυρισω με το καλο θελω και το boulboulaki μου!!!!
    παω για μπανακι θα ξαναμπω αργοτερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΟΧΙ ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΟΥ ΚΑΠΕΛΙΕΡΕΣ ...
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΓΟΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΥΒΑΛΗΜΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΕΣΥ ΜΗ ΜΑΣ ΞΕΧΝΑΣ ΕΚΕΙ ΣΤΑ ΞΕΝΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΣΤΡΩΣΕ Η Μ....
    ΕΚΑΝΑ ΤΟΣΗ ΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΓΡΑΨΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΕΦΤΙΑΞΕ ΝΑΙ.ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ.ΜΙΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΚΟΒΕΤΑΙ.ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΓΙΝΕΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΕ ΤΑ ΦΩΤΑ ...
    Γ... ΤΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΜΟΥ ΦΙΛΗΣΕΙΣ ΤΗΝ ΧΑΜΕΝΗ ΠΑΤΡΙΔΑ ... ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΜΠΑΚΛΑΒΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΩΡΑΙΑ ΦΩΤΟ !!!!
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΚΑΤΑΦΕΡΝΟΥΜΕ ΝΑ ΖΟΥΜΕ ΗΡΕΜΑ , ΟΤΑΝ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΕΙ ΣΩΣΤΑ.ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ "ΟΙΚΟΔΟΜΟΙ" ΑΡΑΓΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΝΑ ΞΗΛΩΣΟΥΝ ΚΑΝΕΝΑ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ?
    ΤΟΥΣ ΕΦΑΓΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟΥΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΞΗΛΩΜΕΝΑ ΑΠΟ ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΛΟΙΠΟΝ ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΓΙΑΤΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΣΠΑΣΕΙ ΤΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΕΣΗ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΕΜΒΟΛΕΣ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΘΟΥΜΕ.ΜΗ ΔΩΣΩ ΚΑΜΙΑ ΣΤΟ ΛΑΠΤΟΜΙ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΚΑΨΕΡΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. καλημεριζω την παλια αγαπημενη σαλα!
    χθες το βραδυ σας εβλεπα σας διαβαζα αλλα δεν μπορουσα να μπω με τιποτα! Δακτυλος εχθρικος ηταν αυτος?
    μου εσπασαν τα νευρα!
    alectoris ωραιες φωτο!αυτη ειναι η Ανδρος! απο την μια αυτα τα βουνα και απο την αλλη καταπρασινοι μπαξεδες και καταρακτες!
    σιγουρα με τον Ετουλα θα εχεις παει στο εκκλησακι του προφητη Ηλια μετα την Βουρκωτη!πετροκτιστο σε 800 μετρα υψομετρο!εμενα εκεινος με πηγε, σαν σε αεροπλανο εισαι!
    παιδακια φιλακια πολλα και καλη Παρασκευη ουαου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή