Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Χορεύοντας στα κύματα


Πίνω τις τελευταίες γουλιές του πρωινού καφέ, σε λίγο θα βγω στο δρόμο, σε 2 λεπτά θα έχω κατέβει της Σοφίτσας, με γοργά βήματα θα διαβώ τον ποταμό, τα τζιτζίκια θα ξεφωνίζουν και τα κλαδιά των δέντρων θα πηγαίνουν πέρα δώθε σαν τρελά. Οι κύκνοι θα λιάζονται και η θάλασσα θα ροκανίζει με μανία την ακτή. Θα ανέβω τα σκαλιά, θα περάσω τη μεγάλη γυάλινη πόρτα, καλημέρες, πειράγματα με τους θυρωρούς, ένα μπουκάλι νερό από το αυτόματο μηχάνημα, μια καλημέρα στη καθαρίστρια και έφτασα. Το γραφείο μου θα είναι θολό σαν το βυθό στο Παραπόρτι με φουρτούνα. Δουλειά... όλη μέρα θα έχω στο μυαλό τον ήχο των κυμάτων.

195 σχόλια:

  1. καλημερα!
    τον ιδιο δρομο κανουμε καθε μερα ρε boulboulaki!!!
    πως δε σε τρακαρισα πουθενα τοσα χρονια??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εγω πηγαίνω ισα κάτω τον ποταμό, εσύ μπαίνεις από το σπίτι της Χαρικλειας, εχουμε μια χρονική διαφορά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σήμερα ανακοινώθηκαν οι βάσεις.
    Πέρασε κανένα Λειβαδιανό παιδί σε ΑΕΙ – ΤΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ BOUL- BOUL ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΦΕΤΟΣ ΑΠΟ ΤΙ ΞΕΡΩ, ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα. Να ρωτήσω κάτι αν πάω για μπάνιο σήμερα στο Παραπόρτι, έχει τέτοιο κύμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΙΑ ΣΟΥ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΚΟΛΥΜΒΗΤΡΙΑ ,ΔΕΝ ΚΡΑΤΙΕΣΑΙ ΠΙΑ .ΑΝΤΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΜΑ.ΕΔΩ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΝΟΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. γεια σου ρε Γαρουφαλια!!!!!
    γιατι δε βγαινεις στο μπαλκονι να δεις βρε?
    στην Λ.Αλεξανδρας παντως απο οτι βλεπω ειναι καλμα!
    η Κηφισιας το ιδιο!
    λιγο στην Πανορμου το πρωι ειχε κυματακι!
    ΠΟΣΑ ΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΛΑΝΕΙΣ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δουκίσης Πλακεντίας: κάλμα μπονάτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημερούδια σε όλους και στη Φιλελλήνων μπουνάτσα!τόσο πολύ που νόμιζα θα σκάσω το πρωί που ερχόμουν!
    καλέ σήμερα γιορτάζει το ναταλάκι το γειτονάκι σου boul
    Πολύχρονο να είναι!
    Βούλα να χαίρεσαι το ανηψούδι σου και να το χαίρονται και οι γονείς του!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!
    ΛΕΩΦ.ΑΜΦΙΘΕΑΣ:ΠΝΕΕΙ ... ΛΙΒΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και από Β.Κωνσταντίνου!
    Εδώ ο καιρός είναι καλός και μόλις έριξα στην γούρνα ένα αφροπαράγαδο!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ελα παιδια! ολοι μαγιο και βουταμε στην γουρνα του σαργου!
    να τρομαξουμε τα ψαρια να φυγουν να χαρει ο πατριωτης!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρόνια πολλά μικρή πασχαλίτσα, χρόνια πολλά Ναταλία
    Θέλω να μάθω τι σου φόρεσε σήμερα η μαμά σου!
    Να είσαι γερή, ευτυχισμένη και τσαχπίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ...
    ΚΑΙ ΑΣΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΑΘΑΚΙ ΚΑΤΩ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕ ΕΙΠΑΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η θεία Ρίτσα λέει οτι η μαμα της Ναταλίας της κάνει αυτή τη στιγμή πάρτυ στη Φωφω. Ποσων κόσμος! Ω ρε γλέντια! Τι χάνουμε ρε Καψοράχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΝΑΤΑΛΑΚΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ,ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΛΑ,ΧΡΟΝΙΑ ΤΥΧΕΡΑ ,ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ.ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑΚΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΟΝΤΩΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΡΤΥ ΣΤΗΝ ΦΩΦΩ ΤΩΡΑ.ΕΔΩ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΜΕ ΗΛΙΟ ΚΑΙ ΜΙΑ ΜΕ ΣΥΝΝΕΦΙΑ , ΕΜΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΦΟΒΕΡΗ ΖΕΣΤΗ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΤΣΑΧΠΙΝΟΓΑΡΓΑΛΙΑΡΙΚΟΖΟΥΜΠΟΥΡΛΙΔΙΚΟ ΜΩΡΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΜΕ ΚΑΙ ΓΩ!ΕΙΧΑ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ BLOG 2-3 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΓΙΝΑΝΕ ΤΑ ΣΟΔΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΓΟΜΟΡΑ.ΑΜΑΝ ΠΙΑ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΔΕΝ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΠΙΑ ΓΙΑ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΣΗΜΑΣΙΑ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ ΝΑΤΑΛΑΚΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΑΛΩΣ ΤΟ ALALO ...
    ΤΙ ΝΕΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ...
    ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΝΑΚΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΟRINA ΔΟΥΛΕΙΑ.ΔΕΝ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. alalo, να μπαίνεις συχνά! Μ' αρέσει τρελά το παρατσούκλι!
    Επίσης και το έτουλας μ’ αρέσει πολύ!

    (σε λίγο θα βάλω ψηφοφορία, πως έλεγε ο Κωνσταντάρας: "το νου σας ρεμάλια" να μου ξεφτιλίστε το αποτέλεσμα. Τις προηγούμενες τις έχω δώσει σε ειδικό αναλυτή και σύντομα θα δώσω τα στοιχεία, έτσι για να τεκμηριωθεί πόσο λωλό-Λειβαδιανοί είμαστε και… άλαλα, συγνώμη alalo!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ALALO ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΣΑΝ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΟΣ ...
    ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΝΤΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΓΕΙΑ ΣΟΥ BOUL-BOUL ΑΝΑΜΕΝΩ!ΕΙΜΑΣΤΕ LARGE ΤΥΠΟΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣΑΡΚΑΖΟΜΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γειά σε όλους. Σας πειράζω λιγάκι γιατί σας βρήκα πολύ απελπισμένους εχθές. Πάντως και εγώ που βρίσκομαι δίπλα στην παραλία, προλαβαίνω να πάω για μπάνιο? Εχθές την έβλεπα από μακριά, την ζήλευα αλλά προτίμησα να πέσω για ύπνο.Χι!Χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. τι εγινε?
    μπουντατισμα δουλειας βλεπω πουλακια μου!
    εγω προσωπικα το χθεσινο ριλαρο-ριλαρι το πληρωσα χρυσο!
    και ακομη το πληρωνω!!!!
    θα τα πουμε μετα....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΓΩ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΕΠΕΣΕ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΙΛΑΩ ΚΑΘΟΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. και επειδή αύριο είναι του αγ.φανουρίου πάρτε και μία συνταγούλα της vefas είναι

    ΦΑΝΟΥΡΟΠΙΤΑ

    Υλικά

    # 3 κούπες αλεύρι που φουσκώνει μόνο του

    # 1 κουταλάκι σόδα

    # 1/2 κουταλάκι γαρύφαλλο

    # 1 1/2 κουταλάκι κανέλλα

    # 2/3 κούπας σπορέλαιο

    # 1 κούπα ζάχαρη

    # 1 κούπα χυμό πορτοκαλιού ή νερό ή γάλα

    # 1/2 κούπα καρύδια χοντροκομμένα

    # 1/2 κούπα σταφίδες μαύρες

    Ατομα: Γίνονται 20 μερίδες

    Χρόνος προετοιμασίας: 15'

    Χρόνος ψησίματος: 1 ώρα
    Εκτέλεση

    Σ' ένα μεγάλο μπολ, ανακατέψτε το αλεύρι με τη σόδα, το γαρύφαλλο και την κανέλλα. Χτυπήστε 1' στο μπλέντερ το λάδι με τη ζάχαρη και το χυμό πορτοκαλιού και ρίξτε το μίγμα μέσα στο μπολ με τα στερεά υλικά. Ρίξτε επίσης τα καρύδια και τις σταφίδες και ανακατέψτε τα όλα μαζί μ' ένα κουτάλι να ενωθούν. Αδειάστε το μίγμα σε ταψάκι με διάμετρο 28 εκ. βουτυρωμένο και αλευρωμένο. Ψήστε τη φανουρόπιτα στους 175 βαθμούς Κελσίου, 1 ώρα περίπου. Βγάλτε την από το φούρνο και αφήστε τη να κρυώσει. Τοποθετήστε στην επιφάνειά της μια χάρτινη δαντέλα και κοσκινίστε μ' ένα σουρωτήρι ζάχαρη άχνη. Αφαιρέστε με προσοχή τη δαντέλα και τα σχέδιά της θα αποτυπωθούν στην επιφάνεια της φανουρόπιτας. Ή αλλιώς, πασπαλίστε την απλώς με λίγη άχνη ζάχαρη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Εντελώς πληροφοριακά,το μεγαλύτερο πανηγύρι στο λεκανοπέδιο είναι σήμερα και αύριο,στον Αγιο Φανούριο στην Δραπετσώνα!
    1500 πάγκοι!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. καλα κανεις σαργε μου και μας ενημερωνεις!!!
    για τα πανυγηρια ειμαστε!!!!!
    τι εγινε η γουρνα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. πω πω sarge χαμός θα γίνετε!
    και μετά την πίτα και καμμία γαριδούλα ή καραβιδούλα ε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. δεν μαζευόμαστε να πάμε όλοι μαζί στον Άγιο μπας και μας γλυτώσει από τους τρελούς που έχουμε μπλέξει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. κοιτα χαρα η πασταφλωριτσα με το πανυγηρι!!!!
    θα πας μαρηηηηη??????

    παντως εμενα μου αρεσουν τα πανυγηρια σοβαρα τωρα!
    δωσε μου λεφτα κι αμολυσε με!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΔΙΑΒΑΣΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΕ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΟ "ΒΗΜΑ" ΚΑΙ ΣΑΣ ΤΟ ΠΑΡΑΘΕΤΩ.ΕΙΝΑΙ ΤΗΣ ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΡΑΜΗΣ.

    Στην Κρήτη και στη Ρόδο ιδιαιτέρως τιμούν τον μάρτυρα. Στην πρωτεύουσα άλλωστε των Δωδεκανήσων βρέθηκε η εικόνα του στα μέσα του 14ου αιώνα. Τυχαίως σε μια ανασκαφή ανεκαλύφθησαν τα ερείπια μιας εκκλησίας. Κατεστραμμένα τα εικονίσματα όλα. Πλην ενός. Του Αγίου Φανουρίου με στρατιωτικά ρούχα και τριγύρω από τη φιγούρα του τα βασανιστήρια που πέρασε. Τίποτε δεν ξέρουμε για το curriculum vitae. Αλλά στον κάθε τόπο διηγούνται κάποια ιστορία για τη μητέρα του. Γι' αυτό, προτού δαγκώσετε την πίτα, θα πείτε: «Θεός σχωρέσ' τη μάνα του αγίου». Και για να τη φτιάξετε θα χρησιμοποιήσετε εννέα υλικά. Μα όχι γάλα και αβγά. Δηλαδή νηστίσιμη.

    Στην Ανατολή σηκώνουμε τα μάτια στον ουρανό με μια θερμή οικειότητα. Δεν ενοχλώ τον προστάτη μου, ελπίζω. Εξάλλου σπανιότατα χάνω αντικείμενα και ανθρώπους. Χάνω όμως συχνά το κουράγιο μου, την ψυχραιμία, τον έλεγχο. Δεόμεθα επίσης για τις χαμένες αυταπάτες, τις ελπίδες. Και ο άγιος στέργει. Φανουρόπιτες, όθεν, φτιάχνω συχνά. Οχι μόνο ως τάμα ή αντίδωρο. Σαν ένα σκέτο γλυκό δώρο. Δωρεάν.
    ΠΟΛΥ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΑΥΤΟ "ΧΑΝΩ ΣΥΧΝΑ ΤΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΜΟΥ,ΤΗΝ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ,ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ..."
    ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. στο μεταξυ ειμαι και ζωον! οτι μου πουν το πιστευω! την τελευταια φορα μου πουλησαν εναν μπενζαμιν(φυκο) και καλα μπονσαϊ,θεριο εγινε!! κοντευει να μας φαει!!!
    τις προαλες πηγε ο Φωτης κοντα και του χιμηξε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ωραιο το κειμενο κουτρουλο! και εγω απο κατω βγηκα με τις παπαρες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Παπαρες που ο φίκος πάει να πνιξει το στεφάνι σου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. δεν καταλαβες! το στεφανι μου χιμηξε στον φυκο!!επειδη ο φυκος αγριευε εμενα! χι χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΧΑΧΑ,ΣΕ ΚΑΛΟ ΣΟΥ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ ,ΑΠΟ ΤΟ ΣΟΒΑΡΟ ΣΤΟ ΑΣΤΕΙΟ,ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΑ ΠΑΘΟΥΜΕ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ.ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΤΑ ΛΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. να σας πω και κατι τελευταιο τωρα που ειμαστε μεταξυ μας και δεν μας ακουει κανεις(?)
    απο κατω μενει γειτονας πολυ γνωστος μας και καλος σημερα που λετε τα ξημερωματα ξυπνησα με φοβερη κραμπα στη γαμπα!
    πονος φοβερος και ξαφνικος και αρχισα τα ααααα!!!ααααα!!!!
    ντυνομαι λοιπον και φευγω μετα και τον τρακαρω στην εισοδο,με κοιτα χαμογελα και μου λεει-το γλεντησαμε ξημερωματα εε??-
    δεν καταλαβα αμεσως τι μου ειπε!
    το καταλαβα μετα οταν το ξανασκεφτηκα! αντε τωρα να του εξηγησεις!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καψοράχη είσαι α π ί θ α ν η !
    Φαντάζομαι τη φάτσα του τύπου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΧΜ! ΧΜ!! ΕΧΩ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΝΑ ΔΩΣΩ!! ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ ΠΟΥ ΜΙΛΗΣΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΣΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΑΚΟΥΓΑ ΚΡΑΤΣ ΚΡΑΤΣ(!!!!). ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΗ ΜΟΥ ΑΝ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΕΧΕΙ ΘΟΡΥΒΟ ΠΗΡΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΟΤΙ ΤΡΩΕΙ ΣΑΛΑΤΑ ΜΕ ΚΡΟΥΤΟΝ!! ΝΑ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΨΩ?????? ΧΙ! ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΙΣΤΕΥΩ.ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΓΚΡΑΤΗΣ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΩΙΝΕΣ ΑΤΑΞΙΕΣ!!!!!!.ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Καψοράχη έχω μια ερώτηση:
    Ο Φώτης τουλάχιστον σου έτριψε την γάμπα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Αγαπητή Πασταφλώρα, ξευρεις την απέχθεια μου για τις περίεργες συνταγές, μου έδωσαν λοιπόν τούτη δω και μπήκα στον πειρασμό να την φτιάξω. Αναρωτιέμαι όμως χωρίς ούτε ένα αυγό; Για πες μου τη γνώμη σου.
    Καρπουζόπιτα
    Υλικά: 1 μικρό καρπούζι, ½ κιλό αλεύρι, 4 κουταλιές της σούπας ζάχαρη
    4 κουταλιές της σούπας μέλι, Σουσάμι

    Εκτέλεση: Σένα σουρωτήρι πατάμε με τα χέρια την καρδιά του καρπουζιού και τα αφήνουμε να στραγγίζει καμιά ώρα. Κατόπιν σε ένα μπολ αναμειγνύουμε την ψίχα του καρπουζιού με το αλεύρι, μια κουταλιά μέλι, τη ζάχαρη και το βάζουμε στο ταψί. Ρίχνουμε ακόμη μια κουταλιά, προσθέτουμε το σουσάμι και ψήνουμε στο φούρνο για 80 λεπτά στους 160 βαθμούς. Όταν ψηθεί και είναι ακόμη ζεστή ρίχνουμε το υπόλοιπο μέλι.
    Ευχαριστώ καλή μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΑΓΑΠΗΤΗ TARTANA ΕΧΩ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΡΠΟΥΖΟΠΙΤΑ ΣΤΗΝ ΜΥΛΟ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΟΠΙΚΟ ΓΛΥΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΗΤΑΝ ΛΙΑΝ ΕΠΙΕΙΚΩΣ ΧΑΛΙΑ ...
    ΒΕΒΑΙΩΣ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΓΟΥΣΤΑ ...
    ΑΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟΝ ΚΟΠΟ ΝΑ ΤΗΝ ΦΤΙΑΞΕΙΣ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. απαντηση σε ερωτηση boulboulaκιου!
    ΟΧΙ!ο Φωτης κοιμαται με ωτοασπιδες!
    μονη μου φωναζα!!
    να το πω του τυπου να τον στειλω!
    οτι φωναζα μονη μου δηλαδη!........

    θα τα πουμε αργοτερα!!


    και ναι!σαλατα ετρωγα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. που ειστε ορε καλοπαιδα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΜΙΛΑΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΦΚΕΡΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΩ ΕΓΩ ΠΡΩΤΑ ΡΟΤΑΩ ΤΗ ΚΑΝΕΤΕ
    ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΩΝ ΠΟΛΥ ΑΝΤΡΑΧΛΑ ΚΗΚΛΟΦΩΡΕΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
    ΘΕ ΜΟΥ ΤΗ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΕΓΩ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΕΝΩ ΝΑ ΓΡΑΨΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΠΟΝΟΣ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟΣ Η ΚΑΤΗ ΑΛΛΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕ Ο ΦΩΤΗΣ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Καλησπέρα και γεια σας βλέπω την Πανάθα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. γεια σου προεδρε μου!!
    κατ αρχας αστα αυτα που δεν προλαβαινεις να γραψεις!
    δε λεω εχουμε μια λεγε-λεγε κατασταση (εγω δηλαδη) αλλα σκεψου ποσο καιρο ειχα να γραψω!!!
    οσο για το αλλο συνηθως εδω και χρονια αυτα τα πραγματα τα ακουω παρεα! οχι μονη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. boulboulaki κατσε παρεα μας θα σου λεω εγω τι γινεται!!
    στο ιδιο δωματιο βλεπει κι αλλος το ματς!
    ουπς! μολις γλυτωσατε γκολαρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. κουτρουλο μου κι εσυ ματς?
    τα αγορια σου βλεπουν?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΤΟ ΕΝΑ ΑΓΟΡΙ,ΤΟ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. σωστο παιδι το ενα αγορι σου κουτρουλο μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΟΡΙΝΑ ΑΚΟΜΑ ΒΟΛΤΑ ΤΟΝ ΦΑΤΣΟΥΛΙ ΚΑΝΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. boulboulaki μονοτερμα σας παιζουν!

    προεδρε!!! ασε κατω τα πηρουνια ρε!
    παλι τρως?
    και μετα λες δεν σ'αφηνουμε να μιλησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΒΛΕΠΩ ΤΟ ΜΑΤΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΛΟΚ
    Ο ΠΑΝΑΘΑ ΘΑ ΧΑΣΕΙ ΕΤΣΕΙ ΠΟΥ ΠΕΖΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. ναι!!!!ναι!!!διαιτητικο!
    τιποτα παστιτσια και μουσακαδες μεσα στην μπεσαμελ! τιποτα ζουμερα κοψιδια! ο μπαγασας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΟΣΟ ΓΙΑ ΦΑΕΙ ΕΦΑΓΑ ΜΟΥΣΑΚΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΠΟΥ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. εμενα παλι δεν μου αρεσουν αυτοι με τα πρασινα μπλουζακια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. καλα!!παω για τσιγαρο στο μπαλκονι!
    θα τα πουμε στο ημιχρονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Μια φορά και ενα καιρό ένας patriot έχασε το δρόμο και αντί να πάει στο Ιράκ βρέθηκε στην Ελλάδα και το χειρότερο έσκασε στα Λειβάδια και ΜΠΑΜΜΜΜΜΜ!!!!!!
    Καλησπέρα σ'όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Αγάντα πανάθα!
    Πρόεδρε ρίξε τα πολυάγκιστρα στο μουσακά!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ο ΜΟΥΣΑΚΑΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΠΟΛΥΑΓΚΙΣΤΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΑΣΤΕΙ ΘΕΛΕΙ ΜΡΑΚΩ ΣΑΡΙΕ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΔΙΟΡΘΟΣΕΙ ΜΠΡΑΚΩ ΣΑΡΓΙΕ ΜΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Σαργε και εσυ Βρουτε?

    προεδρε ειμαστε κυκλωμενοι αποψε!
    πως ετσι βραδυνοι αγορια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Είμαι με την πεθερά,βλέπουμε το ποδόσφαιρο και σας στέλνει χαιρετίσματα!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΠΟΛΛΑ ΧΑΙ/ΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ SARGOS KAI ΣΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΣΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. χαιρετισμους πολλους στο Μοσχουλακι και στο σαργοκοριτσο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Αρχίζω να βάζω την Μοσχούλα στο blog!
    Μαθαίνει σιγά σιγά τα βασικά.
    Σε λίγο καιρό μου φαίνεται θα αποκτήσετε και νέο μέλος!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. ΜΠΡΑΒΟ ΜΟΣΧΟΥΛΑ,ΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΟΛΛΕΣ,ΧΑΧΑ
    ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟ,ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Μακαρι!!
    και μετα θα βαλουμε τον ΑLECTORIS
    να μαθει και την αντιπροεδρο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. κουτρουλο την ιδια σκεψη καναμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΧΑΧΑ
    Η BOUL ΒΛΕΠΕΙ ΠΑΝΑΘΑ Η ΚΟΡΙΝΑ ΒΛΕΠΕΙ DVD?
    KORINAAAAAAAA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Κορίτσια και αγόρια, δεν ξέρω αν θα μπαίνω τακτικά στο blog αλλά θα μαθαίνω νέα σας από τον σαργό.

    Καλό βράδυ σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΛΕΩ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΙΣΩ,ΚΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΚΑΙ ΘΑ ΧΑΙΡΟΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΕ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΟΠΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙΣ.ΦΙΛΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΠΑΙΔΕΣ ΑΥΡΙΟ ΠΑΛΥ ΜΠΑΙ?????????????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. καληνυχτα Μοσχουλα μου,καληνυχτα σαργε,καληνυχτα κουτρουλο μου!

    α ρε boulboulaki μας χωρισε ο Παναθηναϊκος!
    καληνυχτα σου!
    καληνυχτα προεδρε στομαχιασμενε!
    αυριο παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Σαργέ μάθε γρήγορα τα κόλπα στη πεθερά! Καψοράχη ΟΛΕ! ΟΛΕ! ΟΛΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Καλημερα σε ολους(καλο μεσημερι δηλαδη!)
    λοιπον!!!
    Η ΠΟΛΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΒΛΑΠΤΕΙ!
    ΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΚΟΙΤΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΑΡΤΙ ΤΟΥΣ!
    ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΕΝΑΝ ΗΛΙΟ ΣΑΝ ΚΙ ΑΥΤΟΝ ΝΑ ΤΟΝ ΤΡΩΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ!
    ΠΑΙΔΙΑ ΣΗΚΩΘΗΤΕ ΝΑ...ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΜΠΑΝΙΟ!
    ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΘΑΝΟΥΜΕ ΠΟΤΕ ΚΟΥΦΑΛΑ ΝΕΚΡΟΘΑΦΤΗ! (ασχετο)
    VENCEREMOS (καθολου ασχετο)
    αυταααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ!!
    ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΑΕΡΑ, ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΚΑΝΕ ΚΡΥΟ ΤΙ ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ...
    ΚΑΨΟΡΑΧΗ VANCEREMOS ...
    ΕΥΤΥΧΙΑ ΠΕΣ ΤΟΝ ΚΑΙΡΟ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΟΥ ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΜΑ ... ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΧΑΜΟΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΟΡΙΝΑ ΤΙ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΛΑ ΒΡΕ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΗ ΚΑΝΕΙΣ ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΣΕ ΕΒΡΙΣΑ ... ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. FAUDIIIIIIIIIIIIIIIII ...
    LEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ...
    ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΑΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΚΑΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ ΣΤΟ ΕΙΠΑ. ΔΕΝ ΑΡΠΑΖΟΜΑΙ ΤΟΣΟ ΕΥΚΟΛΟ.ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΙΟΜΑΣΤΕ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. α ρε Κορινα!
    φωναζεις! φωναζεις!
    τα τεκνα λειπουν! εγω σου εμεινα!
    η σιτεμενη! χι χι χι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Η ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ ...
    ΒΡΕ ΠΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ...
    ΕΥΤΥΧΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΛΑΚΙΤΣΑ ΠΟΣΩΝ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΛΟΥΣΙΑ ΣΕ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΚΑΙ ΑΜΙΝΟΞΕΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Κορινα ο Πελοπας μπορει να ερθει να βρει και σενα!
    ετσι μου ειπε! δεν ξερω αν θα το κανει τελικα αλλα ισως εχεις και αυτην την εκπληξη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Καλημέρα σε όλους. Θέλω να ευχαριστήσω την εξαδέλφη για την φωτογραφία που έβαλε με τους δυο αγαπημένους εξαδέλφους. Τώρα έχει μείνει η ηρωική θεία Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΘΑ ΕΡΘΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΡΕΙ Ο ΠΕΛΟΠΙΔΑΣ?
    ΤΙ ΣΥΓΚΙΝΗΣΗ ΕΧΩ ΝΑ ΠΑΡΩ ...
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΚΟΜΜΩΤΗΡΙΟ,ΜΑΝΙΚΙΟΥΡ ΠΕΝΤΙΚΙΟΥΡ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΥΝΑΦΗ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΩΡΑΙΑ ΚΟΡΙΝΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Γεια σου Γαρουφαλιά, η θεία Λ. κρατά ψηλά τη σημαία! Όταν φύγει ο Ν. από τη γειτονιά θ’ αρχίσεις τις περιπολίες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Γαρουφαλιτσα σημερα δεν εχει μπανακι?
    πες μου οτι θα πας να φτιαχτω και να ζηλεψω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. επανερχομαι,πες μας κατι ευχαριστο Γαρουφαλια μου διοτι εμεις απο απελπισια το εχουμε ριξει στις καρπουζοπιτες!!(μπλιαχ)
    τετοιο χαλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Σαργε πως παμε?
    παλι πολυαγκιστρα στη γουρνα η και και εσυ το εριξες στις καρπουζοπιτες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΣΑΡΓΕ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Δεν είναι και άσχημη ιδέα τώρα που το ξανασκέφτομαι!
    Καρπουζάκι και μπλουμ μέσα στη γούρνα!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Γειά σου Καψοράχη. Τι μπανάκι? Με 8 Μποφώρ να σε παίρνει ο ανδριώτικος αέρας ούτε να περπατήσεις δεν μπορείς. Το σκουπίδι στην πάνω πλατεία ειναι απελπισία.
    Μην ανησυχείς Boul τη γειτονιά την επιβλέπομε μαζί με την Χρυσούλα. Η Α. έχει αναλάβει την θεία Ε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Συγνώμη Κορίνα εσένα σε ξέχασα να σε χαιρετίσω. Οταν έρθεις Άνδρο πιστεύω να γνωριστούμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΜΠΑΝΑΚΙ ΟΛΟΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΟΠΑ!!!!
    να και οι αψηλοι!! για λεγε κουτρουλο για λεγε κουσελια!!!!!!

    (πρωτη κουσελιαρα περιεργη η καψοραχη! πα πα πα παναγια μου!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. α ρε κουτρουλο!
    γι αυτο σε αγαπω διοτι εισαι διακριτικη!και πιστη σε μυστικα!

    αλλα ομως εγω θα σκασω!!!
    ποιος αψηλος,που ο αψηλος,τι ο αψηλος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. H BOUL ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ!!!!!ΧΧΧΧΜΜΜΜ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. χμμμμμμ!!! χμμμμμμμ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΠΟΛΥ ΚΟΥΤΣΟΜΠΟΛΑ ΑΔΕΡΦΕ ΜΟΥ ΑΠΑΠΑ !ΠΑ!ΠΑ!ΠΑ!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ναι ρε προεδρε παρε τη σκουφια σου και βαρα με!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Γαλιάντρα Καψοράχη έχω πολύ δουλειά. Ηρθε η σειρά μου για δούλεμα; Ποιος ψηλός βρε παιδιά, Τα λέμε το βράδυ που θα παίζει ο θρύλος. Γεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. καλησπερα
    καντε μια βουτια και για μενα!

    τσιπουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ΒΡΕ ΒΡΕ ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΕΣ ΤΣΙΠΟΥΡΑ ...
    ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΗΓΕ ΚΑΛΑ ΕΤΣΙ?
    ΘΑ ΚΑΝΩ ΜΑΚΡΟΒΟΥΤΙ ... ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΣΤΑ ΓΥΑΛΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Καλώς ηρθες Τσιπούρα! Ιχθυοτροφείου είσαι ή πελαγίσια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Οι Πειρατές
    Δυο πειρατές κάθονται και συζητάνε στην κουπαστή του πλοίου αφού έχουν
    κατεβάσει από μια νταμιτζάνα ρούμι ο καθένας...

    - Ρε συ κοκκινοτρίχη Τζακ, να σε ρωτήσω κάτι...το δεξί σου πόδι σου πως το έχασες;

    - Αστα...καρχαρίας! Μια δόση κάνουμε ρεσάλτο σε ένα Αγγλικό εμπορικό, πιανω το σχοινί και πάω να πηδήξω, αλλά γλιστράω και πέφτω μέσα στην θάλασσα...ε, μεχρι να με βγάλουν, μου έφαγε ο καρχαρίας το πόδι και τώρα είμαι με το ξύλινο...

    -Μάλιστα...καλά και το αριστερό σου πόδι πως το έχασες;

    - Αστα...κροκόδειλος! Έχουμε αποβιβαστεί στην Κούβα και εκεί που κάνουμε πλιάτσικο σε κάτι χωριά μέσα στα έλη, μου την πέφτει ο κροκόδειλος... έτρεξα αλλά δεν είχα συνηθίσει το ξύλινο πόδι βλέπεις...

    - πωωω τι έχεις τραβήξει ρε άνθρωπε! Kαλά και τον γάντζο στο χέρι; πως τον απέκτησες;

    - Αστα...Βαρέλι...

    - Βαρέλι;

    - Ναι, ναι βαρέλι....είχε τρικυμιά θυμάμαι και ήμουν στα αμπάρι, σπάνε τα δεστικα του φορτιου και ενα βαρελι μου πλάκωσε το χέρι, πήγα να το αποφύγω αλλά δεν είχα συνηθίσει τα δυο ξύλινα πόδια βλέπεις...

    - Ελα ρε και να σου πως ρε κοκκινοτρίχη Τζακ, το μάτι σου πως το έχασες και το έχεις καλυμμένο;

    - Αστα...τσίμπλα!

    - Τσίμπλα;;;!!!

    - Ε δεν είχα συνηθίσει τον γάντζο βλέπεις....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΡΕ BOUL ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ...
    ΩΧ ΩΧ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΣΥΝΗΘΙΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΣΕΛΑ ΒΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Τ' Αυγούστου οι δρύμες στα πανιά και του Μαρτιού στα ξύλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΕΝΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΠΑΛΙΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ...

    Κλείνουν φυλακή ένα Γερμανό, ένα Γάλλο και ένα Πόντιο ισόβια.
    > >
    > > Αποφασίζουν να τους χώσουν σ' ένα μπουντρούμι
    >
    > και να μην έχουν επαφή με
    > > τον υπόλοιπο κόσμο για όλη τους τη ζωή.
    > >
    > >
    > >
    > > Τους επιτρέπουν όμως να πάρουν από ένα αντικείμενο,
    > > δικιάς τους επιλογής.
    > >
    > >
    > > Διαλέγει λοιπόν ο Γερμανός ένα σκάκι. Μ' αυτό θα περνάω
    > > τον καιρό μου.
    > > Είναι παιχνίδι που δεν το βαριέσαι ποτέ...'
    > >
    > >
    > > Ο Γάλλος διαλέγει μια τράπουλα. Μ' αυτή μπορείς να
    > > παίξεις όχι ένα αλλά
    > > πολλά διαφορετικά παιχνίδια και εγώ τα ξέρω όλα. Σίγουρα
    > > θα είμαι
    > > απασχολημένος για πολλά χρόνια'.
    >
    >
    >
    > > Διαλέγει και ο Πόντιος ένα κουτί tampon.
    > > 'Καλά ρε, του λένε οι άλλοι δύο, τι θα κάνεις με αυτό;
    > > Χαζός είσαι;''
    > > Και τους απαντάει ο Πόντιος: 'Τι θα κάνω μ' αυτό;
    > > Διαβάστε εδώ τι γράφει:
    > >
    > >
    > > ................
    > >
    > >
    > > Μπορείτε να κάνετε ιππασία, κολύμβηση, ορειβασία,
    > > θαλάσσια σπορ...'

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ Η ΦΥΣΗΣ ΗΣΥΧΑΖΕΙ ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ BLOG ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΛΗΣΙΑΖΕΙ ...
    ΠΟΥ ΚΑΙ ΠΟΥ ΛΕΜΕ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΝΑ ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΩΡΑ ...
    ΤΕΣΤ ΤΕΣΤ ΕΝΑ ΔΥΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. 3 4 5 6
    Μολις γυρισα! Μ' ακους καλά;
    Δεν ακούω τίποτα! Καλό το... tampon!
    Υπάρχει μια σκηνή από μια ταινία: "ο οργασμός της αγελάδας" της Μαλέα. Το έργο μιλά για τις ανασφάλειες, τον καθωσπρεπισμό, τις παραδοσιακές αντιλήψεις της ελληνικής κοινωνίας. Ολα αυτά με τρυφερή ματιά και πολύ χιούμορ. Εκει λοιπόν έχει μια φοβερή σκηνή που μια γιαγιά για να σταματήσει το συνάχι της έβαλε tampon στη μύτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. 7 8 9 10
    ελα λαμβανει κανεις??
    εδω γαλιαντρα καψοραχη!!
    φου φου φουυυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Εδω είμαι αλλά για λίγο, θα δω το ματς. Ειμαι κουρούμπελο από την δουλειά και δεν μπορώ να κάνω τίποτα άλλο. Με τη νίκη Καψοράχη! Αλλα χωρίς φασαρίες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. δεν βαριεσαι! τους σιχαθηκα τους ανεγκεφαλους που δεν αγαπουν την ομαδα! τα ζωα!ανυσηχησα μονο που ειναι και το παιδακι μου εκει!
    κουραση ε? αντε να τελειωσει η εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. ακαταληλη εκπομπη για ανηλικους θα προβληθει αποψε 10,45 απο την νετ......βαλτε τα παιδια για υπνο.....ΟΟΟΛΕ....ΟΟΟΟΛΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. α ρε faudi!!! αυριο θα παρω την μανα σου να της πω να σου ριξει βρωμοξυλο!
    faudi ε faudi!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. ο ΜΕΣΙΕ Λεω ντε λα κατω χωριο που ειναι...????
    να δειτε που θα εφηγαν οι κοτες απο το κοτετσι......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. η τρωει!!!κουκοφουρταλιες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Κορινα.....
    ειδα τον καιρο......
    μην ανησυχεις........
    δεν θα ξεπερασει τα 8 μποφορ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. τωρα την παρηγορησες!
    δεν βαριεσαι και εγω με 8αρι ηρθα!
    που ειμαι και χεστρου πρωτης!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. faudi η κινηση εχει πεσει?
    εφυγε κοσμος?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ...
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ FAUDI ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕΣ?
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΩ ΧΑΜΠΑΡΙ ΑΠΟ ΜΠΟΦΟΡ ΚΑΤΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ ΜΑΖΙ ΜΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ναι εφηγε λαος.....καλο χειμωνα...
    φευγω και εγω τωρα γιατι το ακουω που μου φωναζει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Ε ΟΧΙ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΒΡΕ FAUDI ΠΟΥ ΕΤΟΙΜΑΖΟΜΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ...
    ΚΑΝΟΝΙΣΕ ΚΑΦΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΘΑ ΕΡΘΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ...
    ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. εδω ειμαι!
    τρωω ενα πεντανοστιμο λαχταριστο ζουμερο......γιαουρτι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΕΦΑΓΑ ΜΕ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΓΛΥΚΟ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ.ΠΕΙΡΑΖΕΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. λες το boulboulaki να κοιμηθηκε απο την κουραση σε κανενα καναπε και να σηκωθει σαν 8 καλλιγραφια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. γεια σου κουτρουλοκαζανακι!
    οχι βε δεν πειραζει! το γλυκο κουταλιου δεν εχει λιπαρα! μονο οτι εχει η ζαχαρη! σιγα τωρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΚΑΛΟ,ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ??.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΒΛΕΠΕΙ ΑΓΩΝΑ Η BOUL ...
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ 4 ΓΚΟΛ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ Ο ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ 40 ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ ... ΟΧΙ ΠΕΣΤΕ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ΚΟΡΙΝΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΒΛΕΠΕΙΣ?ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΣ ΚΑΤΩ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. μωρε δικιο εχεις! απλως φροντιζω να μην επιβαρυνθω κι αλλο!
    και ειναι και θεμα υγειας βεβαιως βεβαιως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ετσι οπως το βλεπω ουτε ενα δεν θα βαλει!
    πεσμενη η ομαδα εφετος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΠΟΛΥ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΦΙΛΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΡΑΓΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΠΟΙΑ ΥΓΕΙΑ ???ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΜΕ [ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ]ΜΟΝΟ ΟΙ ΚΛΩΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΓΕΙΕΙΣ ΣΕ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. boulboulakiiiiiiii!
    ημιχρονο!
    ελα εγω στο λεω θα χασουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΟΡΙΝΑ.Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΕΡΧΕΤΑΙ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ.ΑΝ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΛΑ ΣΤΑ ΨΑΧΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. BOULBOULAKI ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟ ΤΟ ΑΣΠΡΟ -ΜΠΛΕ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. ΣΩΠΑ ΒΡΕ ΠΟΥ ΘΑ ΧΑΣΕΤΕ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ Ο ΑΓΩΝΑΣ ... ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. κουτρουλο δεν τσιμπαω!
    ετσι με εφτιαξες και το μεσημερι με τον αψηλο!
    κυρια εγω! δεν θα ρωτησω τιποτα για το ασπρο-μπλε!!!
    μονο τα νυχια μου θα φαω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΤΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΕΣ ΣΗΜΕΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ... ΚΡΙΣΕΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. θα χασουμε! θα χασουμε!
    τι να γινει δεν γινεται παντα να εισαι πρωτος!
    ειναι μια κουραση και αυτη!
    διαλλειμα ενα χρονο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. ΕΙΧΕ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΣΕ ΦΟΥΞΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΑΠΑΠΑ ΕΓΩ ΜΕΤΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΡΩ ΠΟΤΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. ΓΙΑΤΙ ΚΑΛΕ?ΕΓΩ ΤΟ ΒΟΛΕΥΟΜΑΙ ΠΟΛΥ!!!!ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΙ ΚΟΣΜΟ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ... ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. σιγα μη βαλουμε αλλα πεντε!

    παλιοπαιδα εγω εξακολουθω να μη τσιμπαω!
    εχει πεσει συνεννοηση για να με δουλεψετε ετσι?
    ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΩ!!!


    boulboulaki τι λενε??????......
    πες στην καψοραχουλα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΑ ΚΥΜΑΤΑ,ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΚΑΝΑΠΕ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΝΕΙ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΩ,ΣΝΙΦ,ΣΝΙΦ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Παναγία μου βλέπω το ματς σε τι να απαντήσω στα ψηλά μπλέ ασπρα μπλουζάκια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. ΣΩΣΤΑ,ΣΩΣΤΑ.
    ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΟΙ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  165. ψηλος ηταν με ασπρο μπλε μπλουζακι...
    χμμμμ...χμμμμμ....

    ΔΕΝ ΤΣΙΜΠΑΩ!!!!

    χμμμμμ....χμμμμ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  166. καληνυχτα κουτρουλο!!!
    θα σε παρω αυριο τηλεφωνο!

    ετσι για να δω τι κανεις!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  167. Μην πας για υπνο σε λίγο θα έχει πλάκα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  168. δεν ξερω αν απευθυνεσαι σε μενα εγω παντως δεν παω για υπνο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  169. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  170. ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΠΗΓΕΣ ΓΙΑ ΥΠΝΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  171. ειμαι στεναχωρημενη....μαζευω τα κομματια της κοκκινης καρδουλας μου μασουλαω φυστικια και πενθω!....
    θα αναψω και ενα πουρακι.....

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΛΑΚΕΣ,ΕΤΣΙΙΙΙΙ!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  172. ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ ΧΑΝΕΙΣ ... ΑΝΑΨΕ ΕΝΑ ΠΟΥΡΟ ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΕ ΤΟ ... ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  173. λοιπον το αναψα το πουρακι!
    τωρα θα το καπνισω και θα παω για υπνο!
    αχχχχχχ!!!!αχχχχχχ!!!!!
    καληνυχτα παιδακια!
    αυριο παλι!

    ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΠΛΑΚΕΣ ΕΤΣΙ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  174. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  175. Καλημερα
    πολλες απουσιες βλεπω
    τι εγεινε σημερα ολοι για καφε στον πλατανο ειστε

    τσιπουρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  176. καλημερα σε ολους!
    τσιπουρα μου καφε στο γραφειο πινω πικρο και κοιταω τον κοντο απεναντι!
    μη παιζεις με τον πονο μας!


    ευχομαι στο καζανακι μου ολα καλα!
    να ξερει την λατρευω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή