Τρίτη 19 Αυγούστου 2008

Η γαζέλα των μπαξέδων


Φυσικά είναι εύκολο να αναγνωρίσετε την λιγερόκορμη κοπέλα στην πρώτη γραμμή. Ήταν καταπληκτική σε όλα τα αγωνίσματα. Έτρεχε σαν βολίδα, ήταν πρώτη σε όλα τα αγωνίσματα τότε που ο στίβος ήταν σκέτο τσιμέντο και το σκάμμα ποταμίσια άμμος με χοχλάκια. Όχι πείτε μου ποιος-α την προλάβαινε με παπούτσι ελβιέλα όταν έτρεχε ίσα κάτω τον ποταμό; Τα παιδιά της κληρονόμησαν το ταλέντο της στους δρόμους ταχύτητας (ακόμη τρέμω από τα τρεχαλητά τους!) Ποια Χαλκιά και Δεβετζή τούτη δω θα τις έσκιζε όλες! Αλήθεια γειτόνισσα πως και δεν πήγες στο Πεκίνο; Έχω όμως και άλλη μια ερώτηση: ποια είναι η κοπέλα ακριβώς πίσω της;

177 σχόλια:

  1. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΥΛΙΤΣΑ ΜΑΣ !!!
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΛΙΤΣΑ ΑΘΛΗΤΑΡΟΥ !!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΑ ΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ...
    ΕΓΩ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΧΑ ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΩΡΑ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΥΝΕΛΘΕΙ ...
    ΕΣΥ ΣΥΜΜΑΖΕΥΤΗΚΕΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΠΑΝΤΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΑΦΟΣΙΩΣΗ ΣΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ,ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ.ΑΣΧΕΤΟ ΑΝ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΣΗΚΩΝΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΧΕΡΙ.ΣΑΝ ΝΑ ΒΛΕΠΕΙΣ ΤΟ "ΤΟ ΞΥΛΟ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΕΜΕΝΑ ΚΑΤΙ ΑΠΟ ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΥΣ ΠΕΚΙΝΟΥ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ...
    ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑΝ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ.ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΩ ΤΗ ΛΕΞΗ ΑΓΡΙΕΥΟΜΑΙ.ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΜΕΙΣ ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΓΙΝΕΙ.ΑΣΕ ΜΕ ΠΙΑΣΑΝΕ ΟΙ ΖΕΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΩ ΣΤΟ ΑΡΓΟ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΙ ΤΟ ΣΚ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΚΙ ΑΛΛΟ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΕΙΠΑΝΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ?ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΕΧΩ ΠΕΙΞΕΙ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΝΑΣ ΧΑΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ.ΧΘΕΣ ΕΙΧΕ ΚΑΦΕ Η ΕΛΕΝΗ ΓΑΛΑΝΟΥ ΚΑΦΕ ΣΤΗΝ ΦΩΦΩ ΕΙΧΕ ΠΟΛΥ ΚΟΣΜΟ ΩΡΑΙΑ ΠΕΡΑΣΑΜΕ.ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΕΝΑΧΩΡΕΘΗΚΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΗΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΛΛΑ ΔΟΣΗ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΓΙΑΤΙ ΗΜΟΥΝ ΣΕ 1 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟ ΣΠΙΤΙ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα σε όλους και όλες!
    Ευτυχία,στην επόμενη συνάντηση θα καεί το πελεκούδι,φρόντισε να είσαι παρούσα!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και μην ξεχνάτε,σήμερα στις 17:15 παίζει η εθνική με την Αργεντινη.
    Τους έχουμε σας λέω!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γειά σου The last of V.! Εσύ είσαι γνήσιος συνεχιστής του ονόματος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΠΟΛΥ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΩΤΟ ΚΑΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΠΟΣΟ ΨΗΛΗ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗΤΕΡΟΥΛΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ (ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΩ ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΗΣ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ)! ΟΝΤΩΣ Η ΜΑΝΟΥΛΑ ΜΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΣΑΡΩΣΕΙ ΤΑ ΜΕΤΑΛΛΙΑ Κ ΤΑ ΚΥΠΕΛΑ...ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΡΑΤΗΣΕΙ ΟΛΑ ΕΝΘΥΜΙΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ...
    ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΗΝ ΜΑΝΟΥΛΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΔΙΜΕΤΡΗ FISALIDA
    ΝΑ ΤΗΣ ΔΩΣΕΙΣ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!! ΤΟ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΕΤΡΕΧΕ ΤΟ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΟΣΟΙ ΤΡΕΧΑΜΕ ..... ΠΙΣΩ ΤΗΣ ΒΕΒΑΙΑ!! ΑΠΙΑΣΤΗ!! ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΣΠΡΩΞΕΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΝΑΒΟΛΙΚΟ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΕΦΙ ΚΑΙ Η ΘΕΛΗΣΗ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ. ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΧΡΟΝΙΑ!! ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ ΞΑΔΕΛΦΟΥΛΑ!! ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΣΑΡΓΕ ΤΟ ΥΠΟΣΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΙΜΑΙ.ΠΕΣ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΟΥ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΗΜΗΤΡΗ, ΕΙΔΕ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΛΗΣΑΝ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Να είσαι καλά Ευτυχία,θα της το μεταβιβάσω,γιατί βλέπεις η σύζυγος δεν λέει να ξεμυτίσει από τα Λειβάδια.....εμείς εδώ στο πήξιμο!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λειβάδια και πάλι Λειβάδια, όλε!!!!
    Ένα γειά σε όλους και ιδιαίτερα στη Βούλα. (Προχθές που είχαμε βρεθεί λόγω απόστασης δεν είπαμε πολλά αλλά γελάσαμε πολύ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΑΣΑΜΕ.ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΠΑΣΚΕΤ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μια κουρασμένη ψυχή υπάρχει... η δική μου, μόλις ήρθα μπήκα να δω κάτι email που περιμένω και θα φύγω σφαίρα. Πολύ μ' αρέσει η φωτογραφία με τα κορίτσια που κάνουν γυμναστική! Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλησπέρα σε όλους!

    Η Κουλιτσα έχει πολύ ωραίο look...
    ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΣΤΟ e waves για καφεδάκι το Σαββατοκύριακο?

    Που πήγατε όλοι βρε παιδιά και έχω μείνει μόνη στην Άνδρο?
    Ε,όχι και τόοοσο μόνη...

    Φιλάκια στα Λειβάδια
    Κου-πε-πέ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Κου-πε-πέ Φιλάκια στα πονηρά μουτράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΞΑΔΕΛΦΑΚΙ ΣΤΕΙΛΕ ΜΟΥ ΤΟ MAIL ΣΟΥ ΜΕ ΜΥΝΗΜΑ ΣΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΟΥ ΣΤΕΙΛΩ ΚΑΤΙ...
    ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΗΜΕΡΑ BLOG! TI KANETE?Η ΛΑΜΠΙΡΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΝΕΑ ΑΠΟ ΤΟ ΟΥΖΟ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΥΝΑΙΚΩΝ.
    EYTYXIA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ρε παιδιά τι γίνεται?Πήγατε όλοι για μπάνιο?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΚΑΛΗΜΕΡΑ SARGOS.ΠΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΤΥΧΗ.ΕΔΩ ΤΡΑΒΙΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΔΟΥΛΕΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Καλημέρα Koutroulo μου!
    Τέτοια ώρα έπρεπε να αφήσεις τις δουλειές και να πας σφαίρα για μπανάκι!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΡΓΕ ,ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ,ΠΟΛΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΥΦ ΟΥΦ ΣΤΟ ΤΡΕΞΙΜΟ ΟΥΦ ΟΥΦ ΜΠΑΝΙΟ?ΣΤΗΝ ΜΠΑΝΙΕΡΑ ΚΑΙ ΚΡΥΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΖΕΣΤΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Γεια σου Korina,δικαιολογίες,βρε τραβάτε να κάνετε καμιά βουτίτσα και αφήστε κατα μέρος την δουλίτσα!
    Καλοκαιράκι είναι,είμαστε όλοι δικαιολογημένοι!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΣΤΙΣ ΘΑΛΑΣΣΕΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΝΙΟ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΡΑΒΙΕΣΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΕ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΣΑΡΓΕ ΜΟΥ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Σαλαμύκονο Korina μου,στο Σατερλί ή στις Κολώνες!
    Κοντινή λύση για μπανάκι με πολύ καθαρή θάλασσα!
    Στο εγγυώμαι εγώ!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Βρε Σαργέ η Σαλαμίνα απέναντι από το Πέραμα δεν είναι ή άλλαξε θέση; Πως έχει καθαρή θάλασσα; Μάλλον αυτό που λες θα είναι από την άλλη μεριά του Σαρωνικού! (σε πειράζω, χε χε)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Βρε καλώς την Boul!
    Είναι από την άλλη πλευρά που κοιτάει στην Αίγινα!
    Να μου έχεις εμπιστοσύνη,ξέρω τι σου λέω!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΙΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΗΡΗΖΗΣ ΜΕ ΤΟ ΠΑΠΟΡΟ ΜΗ ΕΧΗ ΜΠΟΦΟΡΗΑ.
    ΚΑΛΟ ΤΑΞΗΔΗ ΚΑΙ ΧΑΡΙΚΑ ΠΟΥ ΣΕ ΗΔΑ ΝΑ ΓΛΕΝΤΑΣ ΤΟΣΟ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΕΙΜΟΥΝΑ ΔΗΠΛΑ ΣΟΥ ΠΙΣΟ ΣΟΥ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΟΥ ΑΛΑ ΕΣΗ ΧΑΜΠΑΡΗ ΔΕ ΠΙΡΕΣ
    ΚΑΛΟ ΧΗΜΟΝΑ ΛΗΠΟΝ Σ ΟΛΟΥΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Καλησπέρα στο blog (αν και δεν υπάρχει κανείς μέσα). Νομίζω οτι έχομε σκορπίσει λιγάκι αλλά να μου πείς εποχή διακοπών είναι,λίγοι είμαστε που δουλεύομε. Πάντως η Χώρα σήμερα ηταν απελπισία από τον κόσμο, άρα δεν έφυγαν ή ηρθαν άλλοι. Συγνώμη αλλά λόγω της δουλειάς μου δεν αντέχω άλλο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γειά σου Γαρουφαλιά και εγω δουλεύω από δέκα το πρωί. Ειμαστε δουλεφταρούδες οι Λειβαδιανές! Χαιρετισματα στην Α. ρωτα την: η Γιωργία έχει όρεξη; να τρώει φρούτα και σύκα κανουν καλό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Καλημέρα και από μένα, φέτος τον Αύγουστο δεν πήγα στο νησί, έκανα μπάνια στο Πόρτο Ράφτη. Θα πάω στο νησί τον Σεπτέμβριο για τον τρύγο, να αερίσω λίγο και το σπίτι. Δεν είχα ιντερνετ, τώρα σιγά-σιγά διαβάζω τα δικά σας νέα. Και του χρόνου παιδιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ TARTANA.ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ.ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΕΡΑΣΕ ΦΕΤΟΣ,ΔΕΝ ΤΟ ΠΟΛΥΚΑΤΑΛΑΒΑ.ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ Ο ΧΕΙΜΩΝΑΣ ΑΡΓΕΙ ΑΚΟΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ?ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΘΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ ΠΙΣΤΕΥΩ Η ΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΕΙΤΕ ΠΑΛΙ ΣΤΟΥΣ ΡΥΘΜΟΥΣ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΟΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΘΑ ΑΔΕΙΑΣΕΙ Η ΑΝΔΡΟΣ ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ. ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΤΟΕ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΦΥΓΕΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΓΙΑ ΣΟΥ ΕΥΤΥΧΙΑ.ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΕΧΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΑ ΖΕΣΤΕΣ.ΑΘΗΝΑ ΠΑΝΤΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΜΕΛΤΕΜΙ ΚΑΙ ΨΗΝΟΜΑΣΤΕ.ΘΑ ΞΕΚΛΕΨΟΥΜΕ ΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΚΑΙ ΘΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΠΑΛΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΩΡΑΙΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥ ΠΟΥΜΕ, ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΚΑΙ Η ΜΑΜΑ ΜΟΥ ΟΤΙ ΜΙΛΗΣΑΤΕ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Καλημέρα Κoutroulo. Είμαστε όλοι καλά με μπόλικο αέρα ώστε να μην μπορείς να κάτσεις στην αυλή. Μόνο το βράδυ αργά μπορούμε να την απολαύσομε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ !!!
    TARTANA ΒΛΕΠΩ ΚΑΝΕΙΣ ΜΠΑΝΙΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ...
    ΚΑΜΙΑ ΣΥΝΤΑΓΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ?
    ΠΑΙΔΙΑ ΕΛΠΙΖΩ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΛΟ ΚΑΙΡΟ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΜΠΑΝΑΚΙ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΥΜΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΣ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ... ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ ... ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Κορίνα μου ο Πρόεδρος μου είναι πολύ συμπαθής, αν κάνει μπάνια τον Σεπτέμβριο φυσικά κάπου θα τον δω. Δυστυχώς δεν έχω συνταγή αυτό τον καιρό τρώω φρούτα και το βράδυ κάτι ελαφρύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. ΦΡΟΥΤΑ ΚΑΙ ΛΑΧΑΝΙΚΑ ΕΠΟΧΗΣ?
    'Η ΜΕΓΑΛΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΕΙΣΑΙ 'Η ΑΘΛΗΤΑΡΟΥ 'Η ΔΙΑΤΗΡΕΙΣ ΤΟ ΦΙΔΙΣΙΟ ΚΟΡΜΙ ...
    'Η ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΑ ... ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Κορίνα μου αν και δεν σε γνωρίζω από τα λεγόμενα σου πρέπει να έχεις πνεύμα σπινθηροβόλο, δεν ανήκω σε καμιά από τις κατηγορίες που ανέφερες απλά προσέχω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΕΧΕΙ ΤΑ ΩΡΑΙΟΤΕΡΑ ΦΡΟΥΤΑ.ΚΑΙ ΑΝ ΒΡΕΙΣ ΚΑΙ ΣΑΛΑΤΙΚΑ ΧΩΡΙΣ ΛΙΠΑΣΜΑΤΑ ,ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Το καλοκαίρι έχει και ψαράκια μπόλικα!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΣΩΣΤΑ SARGOS ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ TARTANA ΜΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΚΑΛΑ ΣΟΥ ΛΟΓΙΑ ...
    ΑΠΛΑ ΕΙΜΑΙ ΛΙΓΟ ΠΕΙΡΑΧΤΗΡΙ ...
    ΠΛΑΚΑ ΕΚΑΝΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗ ΜΕ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΕΣ,ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ... ΑΠΟ ΤΑ ΤΡΙΑ ... ΕΙΔΙΚΑ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ... ΧΙ ΧΙ
    ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΥ ΜΑ ΠΟΛΥ ΖΕΣΤΗ ΒΟΛΤΑ ΤΟΥ ΚΤΗΝΟΥΣ ...
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΣΑΡΓΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΥΤΣΟΜΟΥΡΑΚΙ ΠΑΙΖΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΚΟΡΙΝΑ ΚΑΛΑ ΕΙΜΑΙ,ΚΛΕΙΣΜΕΝΗ ΜΕΣΑ.ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΩ ΤΗ ΖΕΣΤΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ ΘΑ ΔΡΟΣΙΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕΠΤΕΜΒΡΗ ΘΑ ΠΑΤΕ ΣΤΟ ΝΗΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Θα την βρούμε την άκρη korina!
    Και κουτσομουράκι και μπαρμπουνάκι!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΚΑΛΟΤΗΓΑΝΙΣΜΕΝΑ ΜΕ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΜΠΥΡΑ ΜΙΑΜ ΜΙΑΜ ΣΑΡΓΕ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΡΩΤΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΚΡΙΒΩΣ.Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΒΛΕΠΕΙΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Γειά σε όλους. Έμαθα ότι την Κυριακή στις 18.30 μ.μ. έχει γενική συνέλευση ο ΣΕΔΑ (Σύλλογος Εθελοντών Δασοπυροσβεστών Άνδρου) στο Δημοτικό σχολείο στα Λειβάδια, για τους ενδιαφερόμενους.
    Πιστεύω ότι είναι μια πολύ καλή προσπάθεια που όλοι μας πρέπει να στηρίξουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Επειδή ακόμη δουλεύω, για να φτιάξει λίγο το κέφι μου, σας αφιερώνω ένα τραγούδι του Παντελή Θαλασσινού

    Οι καρδιές που αγαπούν
    Έχουν λόγο και μιλούν
    Ρίχνουν φως μες στο σκοτάδι
    Σίδερα και φυλακές
    Και ρυτίδες χαρακιές

    Τις νικούνε σ’ ένα βράδυ

    Έλα στης καρδιάς μου τ’ ανοιχτά
    Νύκτα με του έρωτα το πλοίο
    Κράτα με ακόμα πιο σφιχτά
    Έτσι ν’ αγαπιόμαστε οι δυο

    Οι καρδιές που αγαπούν
    Βρίσκουν γη και περπατούν
    Ουρανό και αναπνέουν
    Ρίχνουν χρώμα στις σκιές
    Έχουν χίλιες αγκαλιές
    Λιμανάκια του Αιγαίου

    Άντε και με το καλό να πάω σπίτι μου επιτέλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ?ΑΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΡΗ ΠΟΥ ΛΕΙΠΕΙ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΧΑΜΟΣ ...
    ΤΗΣ ΕΧΩ ΔΑΝΕΙΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ...
    VANCEREMOS ΒΡΕ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...
    ΤΙΠΟΤΑ ...
    ΤΟΤΕ ΛΟΙΠΟΝ VANCEREMOS ΦΑΤΣΑ ...
    ΓΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡΡ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Θέλω την Καψοράχη μου, Καψοράχη μουουουουου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Περδικαλάκια πολλά, μπάμ και ένα κάτω, μετά από λίγο μπάμ και δυο κάτω, φωνές ακούγονται από το βάθος και ένας πατριώτης προσπαθεί να αποτρέψει το φονικό.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΤΗ ΠΑΡΕΑ ΝΑ ΜΑΖΕΒΟΜΑΣΤΕ
    ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΥΡΙΟ ΕΠΙΣΤΡΕΦΗ
    Ο SARGOS ΘΑ ΜΑΣ ΧΟΡΤΕΝΗ ΜΕ ΤΑ ΨΑΡΙΑ ΤΟY
    H BOYL BOYL ΘΑ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗ ΜΕ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ
    ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΠΕΡΝΑΜΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΣ ΒΡΑΔΙΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Αλλά δυστυχώς ο .... παραμένει ο ..... κι ας προσπαθεί ο πατριώτης αδίκως,και η ζωή θα συνεχίζεται με έναν ......... και εναν πατριώτη.Μπράβο φίλε μου ωραία ιστορία έφτιασες να απαλύνεις την ........... Να προσέχεις μόνο το μεγάλο ΜΠΑΜ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΠΑΤΡΙΩΤΗ ΑΝ ΕΙΣΑΙ ΜΟΥΣΤΑΚΑΛΗΣ ΦΑΝΕΡΟ ΣΟΥ ΑΛΙΩΣ ΚΟΦΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Γιατί θα μου κάνεις μήνυση;Ωραίος πρόεδρος είσαι " δημοκρατικός " αφήνεις τον κόσμο να λέει την γνώμη του.
    Άλλωστε δεν νομίζω να έχεις καμία δικαιοδοσία στο blog,οπότε αν και όχι μουστακαλής τράβα κουρέψου,για να μιλήσω και στην γλώσσα που σου αρμόζει,ΠΡΟΕΔΡΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Η ΛΕΞΕΙ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΔΗΧΝΕΙ ΑΝΤΡΙΣΜΟ ΕΣΕΙ ΔΕΝ ΤΟΝ ΕΧΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ενώ εσύ έχεις αντρισμό,ορθογράφε και κατά τύχη ΠΡΟΕΔΡΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΑΠΟΔΙΞΗ ΕΝΩ ΕΣΥ???????????????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΜΠΑΜ...... ΚΑΙ ΚΑΛΥΝΗΧΤΑ.........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Βεβαίως και το έχεις αποδείξει με τις πράξεις σου τόσα χρόνια,γι αυτό θα είσαι πάντα ο κατά τύχη ΠΡΟΕΔΡΟΣ και να σου πω ένα μυστικό;Όχι για πολύ.
    Άιντε καληνύχτα τώρα και κάτσε να αναρωτηθείς "πρέπει να ανακατεύομαι εκεί που δεν με σπέρνουν".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΕΚΛΑΣΕ Η ΜΥΓΑ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΗ.ΔΕΝ ΠΑΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΓΟΠΙΝΚ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΡΕΕΕΕ ΔΗΘΕΝ ΠΟΥ ΠΗΓΕΣ?ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙΣ ΤΗΝ ΣΗΜΑΙΑ ΣΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΗ?ΑΝΤΕ ΚΑΝΕ ΝΑΝΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΕΡΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΕΔΡΙΛΗΚΙΑ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ.ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΗ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΤΑ ΣΠΑΕΙ ΛΙΓΟ.ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΛΟΙΠΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. ΑΝ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΕΡΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΠΡΟΕΔΡΙΛΗΚΙΑ ΣΤΗΝ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΠΡΟΕΔΡΕ.ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙΡΟ ΤΟ ΠΑΤΡΙΩΤΑΚΗ.ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΟΛΟΙ ΟΙ ΔΗΘΕΝ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΜΑΣ ΤΑ ΣΠΑΕΙ ΛΙΓΟ.ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΕ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΛΟΙΠΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. DEN MPOROUSA NA KOIMHTHO EVLEPA EFIALTES ME PATRIOTES!!!!...
    PROEDRE MH STENAXORIESE TA LEIVADIA EINAI MAZI SOY.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. boul-boul μην αφιερώσεις ξανά τρυφερό τραγούδι στο blog. Είδες τι έκανες; Τους ξύπνησες τον άλλο άγριο τους εαυτό ! Α πα πα, χαλαρά παιδιά, με το μαλακό, ρίξε μια βουτιά στη θάλασσα να ξελαμπικάρεται.
    Μούτουλας ο ειρηνοποιός

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Η κυνηγημένη πέρδικα
    (ποίημα)
    Ένας πατριώτης μεγάλος και τρανός
    προσπαθεί να σώσει μια πέρδικα επάνω στο βουνό
    ο κυνηγός τον είδε και ετράπει σε φυγή
    η πέρδικα εσώθει και τον ευγνωμονεί
    έτσι ο πατριώτης ένοιωσε καλά
    που έσωσε την πέρδικα από την συμφορά

    Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Δυο γαϊδάροι εμάλωναν σε ξένο αχυρώνα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. για ουρε πατριοτες μπικα στου ιντερνετι κιδα ενα πουλη καλο πατριοτ ημις ιδο εχουμι πουλι πατριοτες που βοσκανε προυβατα κι γιδια κε φλανε κε τα πλια μας απο τους ντουφεκαδες το χοριομ του λενε περδικοχορ πατριοτ αμα θεσ ουρε ελα μιλεν γερογιοργ θα μιβρις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ σας!!!!ΓΥΡΙΣΑ ναι γυρισα γκαμωτη μου!!!χωρις μποφορια μονο με καταθλιψη!!!
    ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΟΡΕ ΚΛΕΦΤΟΠΟΥΛΑ????
    ελειψα τρες εβδομαδες και μου κανατε το blogακι AMERICAN BAR?????
    τι μπαμ και μπουμ ηταν αυτα? τι πατριωτες και γαλαζοαιματοι μην αρχισω τα σκαμπιλια δεξια και αριστερα και ερθουμε στα ισα μας????
    πλακα κανω! γελασα αφανταστα με ολα τουτα και συνειδητοποιησα ΠΟΣΟ ΠΟΛΥ μου λειψατε!!
    καλως ορισαν οι καινουργιοι!
    παντως περασα καταπληκτικα!ξεκουραστικα ΕΦΑΓΑ ΞΑΝΑΦΑΓΑ και ηπια μεχρι σκασμου!
    ειχα και καταπληκτικα γενεθλια οπως θα μαθατε!
    λοιπον θα επανελθω με μια ειδηση που θα σας αφησει ξερους!!!
    ΑΝΑΜΕΙΝΑΤΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. ΛΟΙΠΟΝ.....
    ΕΚΤΑΚΤΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ.....
    (συγνωμη κ.Λαμπιρη μου θα σας κλεψω για λιγουλακι την δοξα!!)
    στην τελευταια βραδια μου στο νησι και ενω ετρωγα στα καζανακια μου Χαρικλεια-VAGLOUK ηρθαν στο τραπεζι κερασμα 2 μπυρονια απο τον Πελοπα!!!
    ταραχτηκα οπως καταλαβαινετε και αρχισα να κοιτω γυρω-γυρω!!
    Και τοτε ΤΟΝ ΕΙΔΑ!!!
    ναι!!! ναι!!! τον ειδα!!!!
    παλιος και αγαπημενος φιλος απο παιδι! μου ομολογησε οτι αυτος ειναι ο ΠΕΛΟΠΑΚΟΣ και θυμηθηκαμε πολλα απο τα παλια!περασαμε αρκετη ωρα μαζι!ηταν ντροπαλος και δεν αναφερθηκε πολυ στο blog,μου ζητησε ομως να μην αποκαλυψω το ονομα του και θα το σεβαστω(διοτι τελικα ΤΟΥ ΕΧΩ ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΤΟΥ ΜΟΥΡΓΟΥ!!)
    καλη η ειδηση ετσι????
    που ειστε πουλακια μου???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Τελικα μονη!Σαββατοβραδο την εχετε κανει ολοι και καλα κανατε!
    δεν πειραζει,παω για υπνο ειμαι πτωμα!
    αυριο θα τα πουμε πουλακια μου και μουριτσες αγαπημενες!

    Πατριωτη λυσε μου μια απορια!
    ολα ωραια και καλα αλλα ποιος ειναι αυτος που λεει οτι η περδικα και η κουτσομουρα εχουν περισσοτερα δικαιωματα ζωης απο την φουκιαριαρα αγελαδιτσα(που την τσακιζουμε!) το αρνακι η το κοτοπουλακι? η ιδια καρδια δεν χτυπαει μεσα σε ολα τα ζωντανα?
    το καλυτερο το ειπε το κουτρουλο!
    η φυση μας εφτιαξε παμφαγα ζωακια!
    η υπερβολη και η παρανομια χαλουν μονο την σοφη ισσοροπια της μανας φυσης!!!
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ BLOG!
    ΚΑΛΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Καψοράχη! χαίρομαι πολύ που γύρισες! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ.ΕΜΠΛΕΞΑ ΜΕ ΤΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΕΒΛΕΠΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΧΑΣΑ,ΠΗΓΕΣ ΝΑ ΞΕΚΟΥΡΑΣΤΕΙΣ.ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ.ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ,ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΠΑΝΕ ΟΙ ΔΙΑΚΟΠΕΣ,ΤΕΛΟΣ Η ΞΕΚΟΥΡΑΣΗ,ΚΑΙ ΑΝΤΕ Η ΡΟΥΤΙΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ.
    ΑΛΛΑ ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΝΑ ΡΟΥΤΙΝΙΑΖΟΥΜΕ,ΕΤΣΙ?
    ΠΟΙΟΝ ΡΩΤΑΩ ΚΑΛΕ.....ΣΑΒΒΑΤΟ ΒΡΑΔΥ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΟΡΕΟ ΤΟ ΑΝΕΚΔΟΤΟ ΤΟ ΑΛΟ ΜΕ ΤΟ ΤΟΤΟ ΤΟ ΞΕΡΗΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ;
    ΕΝΑΣ ΕΙΝΕ Ο ΓΝΗΣΗΟΣ ΠΕΛΟΠΑΣ ΜΕ ΤΟΝΟΜΑ Η ΑΛΗ ΕΙΝΕ ΑΠΛΟΣ ΗΜΗΤΑΣΗΟΝ.
    ΚΑΛΟ ΧΗΜΟΝΑ ΝΑ ΕΧΗΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΤΕΣ ΜΠΟΡΗ ΝΑ ΜΕ ΒΡΗΣ ΑΝ ΘΕΛΗΣΟ ΠΑΝΤΟΣ ΘΑ ΜΟΥ ΛΗΨΗΣ ΣΤΑΘΕΡΗ ΑΞΗΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΠΑΙΔΙΑ ΓΥΡΙΣΕ Η ΚΑΨΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΗ ...
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΧΕ ΕΡΗΜΩΣΕΙ ΤΟ BLOGI ...
    ΔΕΝ ΣΟΥ ΛΕΩ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΔΕΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΖΕΣΤΗ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ...
    ΠΟΛΥ ΠΡΑΓΜΑ ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΕΤΣΙ?
    ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ ΜΕ ΡΕΓΟΥΛΑ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ...
    ΦΙΛΙΑ ΣΤΟΝ ΓΟΗΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Καψοράχη έφτασες Αθήνα και αμέσως έπιασες "δουλειά", δώστου να καταλάβει. Ευτυχώς έπεσε καμμιά φορά ο αέρας, μάλλον περίμενε να φύγεις.
    Θα τα πούμε in Athens.
    Κρίνω σκόπιμο να αναφέρω κάτι σχετικό με την ονομασία που επέλεξα (έτουλας). Κάποια στιγμή σε κουβέντα που είχαμε με τον συχωρεμένο Δημ. Πολέμη στη Καΐρειο Βιβλιοθήκη σχετικά με το κουνάβι νευρίασε τόσο πολύ όταν το ανέφερα σαν κουνάβι που πετάχτηκε επάνω και έιπε: δεν λέγεται κουνάβι λέγεται έτουλας το αναφέρει έτσι και ο Όμηρος, η Ανδριώτικη διάλεκτος είναι η σωστή. Βέβαια δεν το έχω ψάξει μιας και δεν είναι η αδυναμία μου ο Όμηρος. Αν κάποιος γνωρίζει ας με διαφωτίσει.
    Καλό μπάνιο για όσους πάνε παραλία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Καλημερουδια πουλακια μου!
    το καλωσορισμα σας με τρελανε μωρα αγαπησιαρικα!
    και εγω σας λατρευω!
    ΕΤΟΥΛΑ γλυκε μου αφησε τις ατελειωτες δουλειες σου και πηγαινε για μπανιο το κοριτσι σου! το αξιζει!
    ΠΕΛΟΠΑΚΟ μουργο δεν θυμαμαι να μου ζητησες να κρατησω μυστικη και την συναντηση!!!!
    συγχωρα με αν εκανα λαθος!
    λες να σε αντιγραφουν βρε????μπερδευτηκα!!
    παω για φασινα!το σπιτι χτισμενο απο το χωμα! κοινως ολα συσκατα!!!
    boulboulaki Kορινακι VENCEREMOS!!!


    αντε παλι ο κοντος απο αυριο....
    θα τα πουμε αργοτερα αγαπες!!!
    αντε παλι ο κοντος απο αυριο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. κουτρουλοκαζανακι μου ξεχασα να αναφερω οτι εκεινο το "καληνυχτα προεδρε" μεταξυ των μπαμ και μπουμ με τρελανε!!!ειρηνευτικη μου δυναμη εσυ!!
    φιλακια σε σενα και στον John V!(επεστρεψε?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ,ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ,ΑΤΙΜΟ ΧΩΜΑ!!!!!
    ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ,ΔΙΑΒΑΖΑ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΕΜΒΩ.ΑΠΛΑ ΔΗΛΩΣΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ...
    Ο J.V ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ.Χ/ΤΑ Φ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Scolopax πρέπει να γνωρισθούμε, περιμένω σημάδι στον ορίζοντα γιατι που ξέρεις μπορει να κανονίσουμε μαζί εξορμήσεις εκτός Αθηνών.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Καλέ έχασα επεισόδια το Σ.Κ. που έλειπα.
    Επιτακτική ανάγκη γνωριμίας Scolopax δεν συμφωνείς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Τι θα γίνει βρε παιδιά με εκείνη την βεγγέρα; θα την κάνουμε επιτέλους;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ BOYL BOYL ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΕΛΟΠΑΣ Η ΟΧΙ
    ΜΗ ΚΟΥΡΑΖΕΣΕ ΠΟΛΥ ΕΧΕΙΣ ΚΙ ΑΛΛΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΠΡΟΕΔΡΕ,ΤΕΛΙΚΑ ΟΙ ΔΥΟ ΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ.ΚΑΜΜΙΑ ΜΠΥΡΙΤΣΑ ΠΑΙΖΕΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ KOYTROYLO ΣΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΗ ΣΟΥ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΕΙΧΑ ΝΕΥΡΙΑΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΠΕΜΒΩ.ΑΠΛΑ ΔΗΛΩΣΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΜΟΥ.
    ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΛΕΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥΝΩ ΜΕΝΟΥ ΘΑ ΤΟ ΠΩ ΑΡΓΟΤΕΡΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Καλησπέρα, όλα καλά Κουτρουλό, το αυτοκίνητο ηταν γερμανικό μάλλον γι' αυτό την σκαπουλάρανε. Φοβερή πληγή τα τροχαία, ούτε πόλεμο να είχαμε. Γι' αυτό εγω πάω με τα πόδια. χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. ΩΧ!!!!ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΠΑΛΙ,ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Πάλι τα ίδια Πρόεδρε; Καψοράχη ασε το ξεσκονόπανο κάτω θέλει μέρες για να στρώσει το σπίτι. Ελα ο πρόεδρος θα μας πει τι θα φάει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΕΥΤΥΧΩΣ,ΣΑΝ ΤΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ,ΚΑΝΕΝΑ...
    ΠΕΣ ΤΗΣ ΤΟΥΣ Χ/ΜΟΥΣ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Και εγω εδω ειμαι!καλησπερα σας! ετοιμη για βεγγερα!
    τι γινεται?
    προεδρε δεν ξερω τι να πιστεψω!!!
    ηρθε ανθρωπος και μου συστηθηκε ως Πελοπας! και τον ηξερα κιολας!
    ολοι τον ξερετε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. ξεχασα να σας πω! θα ξαναφαω τα Χριστουγεννα! μια ωρα κυνηγουσα τη ζυγαρια γυρω στο τετραγωνο!! με το που ανεβηκα τρομαξε και το εβαλε στα ποδια!!!ειδα και επαθα να την πεισω οτι θα αργησω να ξανανεβω!!
    Πεινα γιατρε μουυυυυυυ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Πω πω εμονή σου έχει γίνει ο Πελοπας! Ασε τον ανθρωπο ησυχο να γράφει αυτά που γουστάρει. Τον κάνω κέφι! Πελοπα πες σου άρεσε η τελετή λήξης των ολυμπιακών; Εμένα μ' αρέσε ο εθνικός μας υμνος και... ο Μπέκαμ. χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. διαβαζω και εκεινο το "δεν φυσαει κανει ζεστη 3 μποφωρ" και μου ερχεται να ριξω κουτουλιδι στο laptopi!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ...ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΠΩ....ΕΛΑΦΡΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΟΤΙ ΠΗΓΑ .ΔΕΧΟΜΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ,ΓΙΑΤΙ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΗΤΑΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΛΕΕΙ ΑΡΝΑΚΙ ΛΕΜΟΝΑΤΩ ΜΕ ΠΑΤΑΤΕΣ ΤΙΓΑΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΝΤΟΜΑΤΑ ΣΑΛΑΤΑ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΤΙΡΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΚΟΚΚΙΝΟ ΚΡΑΣΙ ΣΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΡΕΟΥΛΑ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΟΜΑΣΤΕ ...
    ΠΡΟΕΔΡΕ ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΧΟΥΝ ΤΑ ΣΑΛΙΑ ΠΑΛΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΥΧΤΑ ΗΜΑΡΤΟΝ ...
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΑΣΑ 2 ΣΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ...
    ΜΠΥΡΑ ΠΟΣΩΝ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΕΓΩ ΕΝΟΙΩΣΑ ΕΝΑ ΔΕΟΣ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΕΛΕΤΗ.ΣΚΕΠΤΟΜΟΥΝ,ΓΙΑ ΦΑΝΤΑΣΟΥ ΝΑ ΞΑΜΟΛΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ,!!!!!!!
    ΣΑΝ ΝΑ ΕΒΛΕΠΑ ΝΤΟΚΙΜΑΝΤΕΡ ΜΕ ΤΕΡΜΙΤΕΣ ΗΤΑΝ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟ ΛΕΩ ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΑ,ΑΛΛΑ ΘΑΥΜΑΣΑ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΣΕΩΝ.
    ΗΤΑΝ ΠΟΛΟΙ,ΠΑΡΑ ΠΟΛΟΙ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. ΤΙ ΕΓΙΝΕΣ ΚΟΡΙΝΑ? ΣΕ ΕΧΑΣΑ!!!!!ΕΚΔΡΟΜΟΥΛΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. ΝΑΙ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΣΙΔΕΡΟ ... ΠΟΣΩΝ ΤΑ ΡΟΥΧΑ ...
    ΣΩΣΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΗΞΗ ΑΛΛΑ Η ΜΑΖΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΑ ΜΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ...
    Η ΜΟΝΑΔΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ ...
    ΚΑΠΟΥ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΑΣΕ ΚΑΤΩ ΤΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΑΠΟ ΑΥΡΙΟ ΔΙΑΙΤΑ ...
    ΚΑΨΟΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. ναι ναι μπυρα ποσων!!!!!!
    και φαγητο ποσων!!!
    πως τα καταφερατε ρε κοριτσια και χασατε κιλα στις διακοπες????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. ΠΑΝΤΩΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΔΩ.....!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. δεν τρωω γιαουρτι! καρπουζι τρωω!!
    μετα τους κιοφτεδες του νησιου ολα ανοστα φαινονται!!!
    ξεχασα!!και πουλακια ποσωωωωων!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. ΤΗΝ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΜΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ.ΟΛΑ ΚΑΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. ΕΓΩ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΓΛΥΚΑ ΗΤΑΝ Μ Α Π Α ΣΟΥ ΛΕΩ ΠΟΛΥ ΜΑΠΑ ΟΜΩΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΩ ΤΑ ΒΡΑΔΙΑ ΔΕΝ ΤΡΩΩ.ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΩ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΚΑΙ ΧΟΡΤΑΙΝΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Πρόεδρε δεν τρώω το αρνί, οποτε δεν ζηλεύω απόψε. Καλή σου όρεξη. Η τελετή λήξης δεν μ' αρεσε. Μετα τον Παπαιωαννου δεν υπάρχει τίποτα. Ειμαι υπερβολική αλλά από τους Κινέζους έλειπε η ψυχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΤΡΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΩ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΩΡΑ ΓΙΑ ΨΥΧΗ,ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΝ ΔΥΝΑΜΗ...ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΑΨΕ ΣΒΗΣΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Καλησπέρα Αντρεα, αντε ν' αρχίσει το πρωταθλημα να μπουν τα πράγματα στη θέση τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. ΒΕΒΑΙΟΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ.ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ.ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΑΡΧΙΖΕΙ ΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ.ΚΑΛΑ ΦΑΓΑΤΕ ΑΠΟΨΕ ΟΡΙΣΜΕΝΑ ΓΑΥΡΑΚΙΑ.ΕΤΟΙΜΑΣΤΗΤΕ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΧΕΙΜΕΡΙΝΑ ΦΑΓΗΤΑ ΤΩΡΑ.ΚΑΨΩΡΑΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. γεια σου Αντρικο!!
    εγω την τελετη δεν την ειδα!
    αντιστεκομαι! ειμαι με τους Θιβετιανους!
    προεδρε πραγματικα αποψε ουτε εγω ζηλευω το φαι σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΡΜΑΝΣΗ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΕΚ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Καψοράχη μη φας όλο το καρπούζι. Μη το κάνεις σαν μερικές που λένε: "μωρέ τι έφαγα σήμερα ένα φρουτάκι έφαγα" και το φρουτάκι είναι ένα ολοκληρο καρπούζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. ρε Αντρικο! πανω που σου μιλαω γλυκα με φτιαχνεις! θα πω οτι και ο John V!
    οτι και να κανετε δευτεροι θα ειστε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΕΙΠΑΜΕ ΚΑΙ Ο ΕΛΕΦΑΝΤΑΣ ΦΥΛΛΑΡΑΚΙΑ ΤΡΩΕΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. οχι ρε boulboulaki!!!μια φετα εφαγα! και λιγουλακι σταφυλι! 12 ρωγες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Θιβετ; πάντα με τους αδύναμους Καψοράχη, θέλει κότσια να τα βάζεις με ποσών Κινέζους. Μα τον Δαλάι Λάμα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. και η αγελας Κορινακι!και η αγελας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. ΞΕΡΕΙΣ ΠΟΣΑ ΦΥΛΛΑΡΑΚΙΑ ΕΧΩ ΦΑΕΙ ΕΓΩ ΓΙΑ ΝΑ ΦΤΙΑΞΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΟΡΜΙ? ...ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. ΜΙΑ ΦΕΤΑ ΚΑΡΠΟΥΖΙ 50 Θ.10 ΡΩΓΕΣ ΣΤΑΦΥΛΙ 40 Θ. ΣΥΝΟΛΟ 90 Θ.
    ΘΑ ΠΕΣΕΙΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΙΝΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. ετσι ειμαι εγω!αναποδο πλασμα! οταν ημουν μικρη και ο Ηλιας με πηγαινε σε καουμποικα παντα ημουν με τους Ινδιανους!εκλαιγα οταν ερχοταν το ιππικο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. ΜΑ ΠΟΛΥ ΠΟΣΩΝ ΜΙΛΑΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. ΑΧ!!!!ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΑ ΙΔΙΑ ΕΡΓΑ ΒΛΕΠΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Ειναι σκληρή η Καψοράχη μας! Θα το ράψει μεχρι να χάσει τα κιλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. εχω κανει αποθηκευση απο την Αντρο boulboylaki!!!να εδω στην κοιλιτσα!
    δεν παθαινω τιποτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. ΚΡΑΤΑ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΑΙ ΠΕΣ ΜΟΥ ΤΑ ΦΑΓΗΤΑ ΤΗΣ ΦΩΦΩΣ ΠΟΣΕΣ ΘΕΡΜΙΔΕΣ ΕΧΟΥΝ ... Π Ο Σ Ω Ν ...
    Α ΒΡΕ ΦΩΦΩ ΤΙ ΘΑ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. ειμαι! ειμαι!
    σκληρη σαν τα αρβυλα που εχουμε με την Κορινα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. καμηλα με αρβυλες!!!!χα χα χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. ΟΤΑΝ ΠΕΡΝΑΜΕ ΚΑΛΑ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΑΓΧΟΣ ΓΙΑ ΤΙΠΟΤΑ.ΦΑΕ ΞΕΚΟΥΡΑΣΟΥ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΟΛΟ ΤΟΝ ΧΕΙΜΩΝΑ ΓΙΑ ΔΙΑΙΤΕΣ,ΚΟΡΙΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ VANCEREMOOOOOOOS ...
    ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. ΕΣΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΗ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΧΩ ΤΟ ΠΑΓΩΤΟ ΕΚΕΙΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ ...
    ΕΚΕΙΝΟ ΤΟ ΤΣΑΧΠΙΝΟΜΠΙΡΜΠΙΛΙΑΡΙΚΟ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. ΜΗ ΤΟ ΘΥΜΙΖΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΕΦΑΓΕ Η ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΕΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΛΟ,ΚΑΙ ΦΟΡΑΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΑΡΒΥΛΑ ,ΜΗΝ ΕΡΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΙΠΤΑΜΕΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  149. Νάνι-νάνι, ήρθε ο πρώτος, αύριο ξημερώνει μια δύσκολη μέρα. Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  150. VENEREMOS παντα!
    ασχετο! κοιταγα την φωτο με την Χρυσουλα και θυμηθηκα μια ιστορια με τον Λεωνιδα οταν ειμασταν μικρα!
    ερχομασταν απο την χωρα απο το γυμνασιο εγω η Φιλιτσα,η αδελφη του,η Ειρηνη της Ιφιγενειας και δεν θυμαμαι ποιες αλλες!
    μας εφερε ολο τον Λειβαδιανο σε σειρα με βημα εν-δυο!
    οποια ξεφευγε αλοιμονο της!
    μεχρι τον ποταμο ειχαμε συγκαει ολες!! α ρε Λεω ατελειωτε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  151. ΕΓΩ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  152. καληνυχτα boulboulaki!!
    καληνυχτα κοριτσακια και αγορακια!
    προεδρε κανε καμια βολτα στην αυλη να χωνεψεις!!φιλια!


    αντε παλι με τον κοντο αυριο.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  153. ΛΟΙΠΟΝ,ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ ΜΕ ΘΕΡΜΙΔΕΣ,ΕΓΩ ΕΝΑ ΞΕΡΩ ΝΑ ΠΩ.Ο ΓΑΥΡΟΣ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΟΣ ΕΦΕΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ CHAMPIONS LEAGE.ΑΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  154. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ BOUL ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ...
    ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΦΑΤΣΑ ...
    ΚΑΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  155. Ο Λωνίδης ηταν πολύ καλό παιδι! πες κι αλλη ιστορία να με νανουρίσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  156. Αντρε εχε χαρη που εφυγα!!!
    ξερεις τι σκαμπιλια εριχνε η Χρυσανθη!ρωτα τον πατερα σου!!!
    ε! τα ιδια ριχνω και εγω!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  157. ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  158. ΜΑ ΓΙΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΩ.ΕΠΕΙΔΗ ΕΦΥΓΕΣ.ΚΟΡΟΙΔΟ ΕΙΜΑΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  159. λοιπον boulboulaki ακου!
    μια φορα ο Λεω ειχε ενα ποδηλατο!
    γυρναγαμε παλι απο χωρα και με επεισε να ανεβω πισω του! πηρε φορα που λες και εκει στην κατηφορα του μανιταριου μου ειπε οτι δεν ειχε φρενα!!!!!κατεβαιναμε με χιλλια!
    ευτυχως ειχε κατι μπαλες με αχυρο στο τερμα και σκασαμε απανω του!αλλου εγω αλλου το ποδηλατο αλλου αυτος! ακομα ποναει ο κωλος μου! αξεχαστες εμπειριες! θεολωλος!!!!
    αντε καληνυχτα τωρα!
    αυριο παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  160. καληνυχτα Αντρικο!
    σου εχω ταξει ενα πρωταθλημα!
    χαλαλι σου βρε!!!
    φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  161. Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι κυνηγοί,

    Είναι της μόδας τον τελευταίο καιρό να είμαστε στον στόχο “πολιτισμένων”, αντικυνηγών , πιστεύω παρ όλα αυτά ότι ο οικολόγος μπορεί να συμπράξει με τον κυνηγό και το δικαίωμα της “διαχειρίσεις των θηραμάτων” να γίνεται πιο σωστά και να εξαλειφθεί κάποτε η καχυποψία και η έχθρα μεταξύ μας…

    Αυτοί πρέπει να καταλάβουν ότι είναι αναφαίρετο δικαίωμα μας το κυνήγι.

    Επειδή ένα από τα αγαπημένα επιχειρήματα των αντικυνηγών είναι ότι είμαστε “κακοί άνθρωποι και κομπλεξικοί”, παρ όλο ότι προερχόμαστε απ όλα τα κοινωνικά στρωματά , σκέφθηκα ότι καλό θα ήτανε μια αναφορά σε εξέχοντα άτομα που ήτανε “μανιώδεις” κυνηγοί, χαρακτηριστικό είναι ότι είναι κάτι που χαρακτηρίζει ανθρώπους από όλα τα κοινωνικά στρωματά.!

    Βασιλείς, πρωθυπουργούς, δικτάτορες …(δεξιούς αριστερούς)… συγγραφείς μουσικούς στρατιωτικούς. κλπ.

    Πιο κάτω αναφέρω μερικούς χαρακτηριστικά ενώ στέκομαι σε ορισμένες αναφορές που θεωρώ σημαντικές!

    Charles Robert Darwin ( 1809 - 1882)

    Παρ όλο ότι ήταν ένας άνθρωπος που ασχολήθηκε με το ζωικό Βασίλειο όσο κανένας άλλος και το μελέτησε ήταν φανατικός κυνηγός και του άρεσε να περνάει τον ελεύθερο χρόνο του κυνηγώντας!

    Steve McQueen (1930 -1980)

    Μανιώδης κυνηγός..

    Tito
    (1892 - 1980)

    Διέθετε δικές του ρεζέρβες για να κυνηγάει αποκλειστικά και μόνος του και μάλιστα η οργάνωση της Γιουγκοσλαβίας κυνηγετικά έγινε δικιά του πρωτοβουλία και απέφερε δις. από κυνηγούς και διπλανών χωρών!

    Gary Cooper(1901-1961)

    Γεννημένος σε ένα ράντς της Μοντάνα ήταν φανατικός κυνηγός και εξαίρετος καβαλάρης!

    Dumas Alexandre (1802 -1870)

    Φανατικός κυνηγός, χαρακτηριστικό ότι επειδή ήταν 1.95 μ και σωματώδης, έπαιζε βάζοντας τα δυο δάκτυλα στις οπές του δίκαννου και το κράταγε σε οριζόντια θέση!

    Ernest Hemingway (1898 - 1961)

    Safari in Africa

    ”Eίναι ανυπέρβλητη η αίσθηση να κυνηγάς κάτι που μόνο εσύ ξέρεις πόσο επιθυμείς για αρκετό χρόνο, να καταλαβαίνεις ότι σε κοροϊδεύει και παίζει μαζί σου το θήραμα και στο τέλος της ημέρας να έχεις αποτύχει, το να συνεχίζεις να κυνηγάς έχοντας πάντα την αίσθηση ότι αργά η γρήγορα θα τα καταφέρεις και ότι η τύχη θα αλλάξει και η ευκαιρία που περιμένεις θα παρουσιασθεί”

    Ρωτάω ..ποιος από εμάς δεν έχει ζήσει αυτά που περιγράφει ο Χέμινγουεη! Κυνηγό τον έκανε ο πατέρας του , χειρουργός μαιευτήρας, κυνηγός και ψαράς .

    Theodore Roosevelt (1858 - 1919)

    Αφρική…Ρούζβελτ στο κέντρο!

    Βραβείο Νόμπελ για την ειρήνη , φανατικός κυνηγός, φυσιολάτρης, βοήθησε στο μέγιστο να γίνουν τα Πάρκα της Αμερικής..!!

    Το 1887 ο Ρούζβελτ ίδρυσε το Boone and Crockett Club μαζί με το οποίο αναπτύχθηκε και το Camp Fire Club των οποίων οι βασικές αρχές ήταν και ακόμα είναι σε ισχύ!

    1)Η φυσική κληρονομιά δεν μας ανήκει και δεν μπορούμε να την κάνουμε ότι θέλουμε , η φύση παραλήφθηκε για να την προσέχουμε τώρα και στο μέλλον πρέπει να είμαστε άξιοι να την παραδώσουμε σε αυτούς που θα έρθουν μετά από εμάς!
    2)”είναι καθήκον κάθε ανθρώπου που του αρέσει να βρίσκεται στην ύπαιθρο και να ΚΥΝΗΓΑ να υποστηρίζει την προστασία των δασών , και των θηραμάτων…

    Niccolo Machiavelli (1469 -1527)

    Άλλος ένας “τιποτένιος” που ήταν φανατικός κυνηγός είχε αγοράσει κοντά στην Φλωρεντία τεραστία έκταση γης και εκεί κυνηγούσε μόνος του!

    Giuseppe Garibaldi (1807 -1882)

    Έχει μείνει χαρακτηριστική η φράση του σε φίλο όταν γύρισε από την Ν. Υόρκη που ήταν σε εξορία “σκέφτομαι να φύγω για την Σαρδηνία να δω τι κάνουν οι μπεκάτσες!”

    Ivan Sergeevic Turgheniev (1818 - 1883)
    Scripture

    Ένας από τους μεγαλύτερους Ρώσους συγγραφείς που ο Χάμινγουεη και ο Τολστόι θεωρούσανε τον κορυφαίο Ρώσο συγγραφέα!

    ‘”Αυτή την στιγμή τα τσόνια σταματάνε να κελαηδάνε ,οι σπίνοι και τα σπουργίτια… σκοτεινιάζει ακόμα πιο πολύ… τα δένδρα γίνονται μάζες σκούρες και τα άστρα αρχίζουν να λαμπυρίζουνε… τώρα όλα τα πούλια κοιμούνται τίποτα δεν ακούγεται… ακόμα μια φορά πάνω απ όλα ήρθε η ηρεμία και η σιγή, εκείνη την στιγμή η καρδιά πάει να σπάσει από την αγωνία..(αλλά αυτό μόνο οι κυνηγοί θα το καταλάβουν) μέσα από την βαθιά σιγή απότομα ακούγεται το χτύπημα των φτερών μιας ΜΠΕΚΑΤΣΑΣ λυγίζοντας με χάρη το μακρύ της ράμφος πετάει γλυκά πίσω από ένα δένδρο για να συναντήσει την ντουφέκια μας”..(τότε το καρτέρι επιτρεπόταν.. άλλοι καιροί! )

    Giuseppe Verdi

    Άλλο τέρας φανατικός κυνηγός ..πως μπορούσε να ήταν άραγε τόσο “γλυκός” σε αυτά που έγραφε και στην κληρονομιά που μας άφησε! ενώ ήταν και κυνηγός….

    Θα μπορούσα να συνεχίσω… αλλά νομίζω ότι αρκούν αυτοί άνθρωποι από όλες τις εποχές τουλάχιστον ανέφερα αυτούς που είναι κάποιος πιο σύγχρονοι.. όπως βλέπουμε όλοι ήταν όλοι “τέρατα”.. “αδαείς” ..”αμόρφωτοι” ..”κομπλεξικοί”..!!! κλπ το κυνήγι είναι ζωή.. είναι μέρος της φύσης ..ο κυνηγός, ο αληθινός κυνηγός, είναι αυτός που ενδιαφέρεται περισσότερο από οποιονδήποτε άλλο για την διατήρηση του θηράματος…

    ΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ και ας ήμαστε περήφανοι γι αυτό που είμαστε και μόνο εμείς μπορούμε να νοιώσουμε.

    Τέλος θα ήθελα να αναφερθώ στην ρήση του JOSH BILLINGS & DALE CARNEGIE:

    " Η φύση δεν κάνει ποτέ λάθη, όταν δημιουργεί ένα βλάκα, το εννοεί απολύτως, κάθε ανόητος, μπορεί να κριτικάρει, να καταραστεί και να παραπονεθεί, και, οι περισσότεροι αυτό κάνουν, γιατί απλά, δεν έχουν δυνατότητα και μυαλό να σκεφθούν ΟΙ ΗΛΙΘΙΟΙ..."

    ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΠΟ ΤΟ FORUM ΕΑΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΤΑΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  162. alectoris chukar καλημέρα, έκανα εκτύπωση στο σχόλιο σου για να το μελετήσω στο μετρο στην επιστροφή. Έχω πολύ δουλειά βλέπεις. Χαιρετίσματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  163. Χαιρετώ τους εν μπλόκ. Αγαπητέ lepus κάποια στιγμή θα βρεθούμε εφόσον πεισθώ οτι έχεις φιλολογικές ευαισθησίες, βλέπε ποίημα μου. (λέμε τώρα)
    Alectoris πολύ ωραίο το ατελείωτο σχόλιο που έστειλες στη προηγούμενη ανάρτηση αλλά ο patriot εξαφανίσθηκε έτσι για να γελάσουμε λιγάκι.Δεν θα φιλολογήσω περισσότερο περι κυνηγίου γιατί θα μας βαρεθούν όλοι εδώ.
    Όντως πολύ σωστά απο κυνηγούς ξεκίνησε ο Σύλλογος εθελοντών δασοπυροσβεστών Άνδρου με αντίστοιχες περιπτώσεις και σε άλλα μέρη της Ελλάδας.
    Καλό απόγευμα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  164. boul boul sorry.... αλλά δεν είχα μιλήσει επί του θέματος και έτσι είπα να γράψω ένα μόνο και τελευταίο. χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή