Σάββατο 29 Μαρτίου 2008

Αντε, ας πούμε και ένα αστείο...

Πολλά σοβαρά είπαμε, ας πούμε και κάτι αστείο. Είναι παλιό, είναι κλασικό, κάθε φορά που το διαβάζω γελώ… σας το αφιερώνω, μαζί με ένα μεγάλο ευχαριστώ γιατί με τα σχόλια σας κάνατε το blog ζωηρό, ευχάριστο και super!
Η θαυματουργή δίαιτα της Γιαπωνέζας χορεύτριας
Δευτέρα-Παρασκευή: πρωί 1 φλυτζάνι τσάι, 2 φρυγανιές, δεκατιανό 2 κεμπάμπ, ενδεκατιανό 1 πίτσα χωρίς πιπεριά, δωδεκατιανό 1 ασπράδι, κρουασάν σοκολάτα, μεσημεριανό 3 πίτα καλαμάκι χωρίς τομάτα, 1 πατάτες, 1 παστούλα χωρίς κερασάκι απογευματάκι ½φρυγανιά, ½ κιλό παιδάκια απόγευμα γουρουνόπουλο στη γάστρα, 1 σαλάτα με 1 κουτ. Λάδι, βραδάκι ένα αχλάδι, λίγο φρικασέ βράδυ 3 πεϊνιρλί, 1 σαλάτα σεφ, 1 κέικ βουτύρου, ½ κεράσι, 1 πεπόνι, 1 γιαούρτι 0%, νύχτα 1 Toblerone, 1 κουβερτούρα, 1 αυγό βραστό, ½ ποτήρι κρασί. Ενδιάμεσα από κάθε γεύμα 1 κουταλιά της σούπας ζάχαρη. Σάββατο – Κυριακή: Ελεύθερο πρόγραμμα και ελαφρό περπάτημα. ΠΡΟΣΟΧΗ: Η δίαιτα είναι χημική, αν παραλείψετε κάποιο γεύμα, πρέπει να ξαναφάτε στο επόμενο όλα τα φαγητά της προηγούμενης μέρας. Καλή επιτυχία!!

14 σχόλια:

  1. ΠΟΛΥ ΣΚΛΗΡΗ ΔΙΑΙΤΑ !!!!!!!!! ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΗ ΠΡΟΤΑΣΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγω ξέρω την δίαιτα του ανανά. Τρως τα πάντα εκτός από ανανά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Επίσης ξέρω την δίαιτα Αρκουδας πάπιας: Να τρως σαν αρκούδα και μετά να κάνεις την πάπια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγω προτεινω την διαιτα του καναπε!τρως τα παντα και μετα ξαπλωνεις στον καναπε!την εχω δοκιμασει.Σοβαρα τωρα,ολες μου οι προσπαθειες μηνων ,διαιτες γυμναστηρια,στερησεις καταστρεφονται μεσα σε ΔΥΟ μονο μερες στην Αντρο.Βεβαια τρωω ως κτηνος!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΔΙΑΙΤΑ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ (XA XA) ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΤΣΑΣ.ΤΡΩΣ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΛΕΣ "ΠΑΝΑΓΙΤΣΑ ΜΟΥ,ΚΑΝΕ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΩ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΛΟ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΓΩ ΛΕΩ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΩ ΤΗΝ FOFO-DIET ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μαζί σου, επίσης και η platanos diet έχω ακούσει πως είναι καλή. Αράζεις στον Πλάτανο και τρώς κεφτέδες!(αλλά σνιφ μερικοί-μερικοί δεν μας κάνουν πια παρέα, σνιφ!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΚΑΛΗ ΔΙΑΙΤΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΠΑΡΕΑ ...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΣΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. παιδια προτεινω τον Αυγουστο να ειμαστε ολοι καλα να δωσουμε ενα ραντεβου να φαμε να τα πουμε και να γινουμε ντιρλα!!ειστε? Παναγιτσα μου ετσι και ανακαλυψω οτι ειμαι η μανα του λοχου θα κοψω φλεβες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Θέλεις δηλαδή να ακολουθήσουμε την δίαιτα της Γιαπωνέζας? Καμιά αντίρρηση. Να τσιμπίσουμε όμως κάτι και το Πάσχα, έτσι για την λιγούρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. το Πασχα δεν τσιμπαμε boul-boul!!βαζουμε τα βατραχοπεδιλα και πεφτουμε στον λαμπριατη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Όταν έχεις και δεν τρως, πρέπει να σε δει γιατρός!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Αντε Ελπινίκη άντε γιατί: Έχω ράμματα για τη γούνα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ο λύκος κι αν εγέρασε

    κι άλλαξε το μαλλί του,

    μήδε την γνώμη άλλαξε

    μήδε την κεφαλή του!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή