Σάββατο 22 Μαρτίου 2008

Ειρήνη Ημίν



Ο vanglouk λέει "ειρήνη ημίν" και στέλνει την φωτογραφία του ποταμού, ο konstantinos έστειλε τα Λειβάδια... από την μεριά του Πέρα Χωριού. Είναι μια ηλιόλουστη μέρα ας ξεχάσουμε για λίγο τα μάσκουλα... αλλά να τώρα όπως χαζεύω το Πέρα χωριό σκέφτομαι πως είναι καλή γωνία λήψης για την φωτογραφική μου μηχανή, στη δεύτερη Ανάσταση φυσικά! Ακριβώς με τον φωτισμό που έχει αυτή η φωτογραφία, φαντάζομαι το χωριό τυλιγμένο σε μια διάφανη γάζα... καπνού! Εντάξει vanglouk σταματώ, ειρήνη ημιν...

12 σχόλια:

  1. Το βράδυ
    Τι ήταν αυτή η ξαφνική ευτυχία

    Αναβαν φώτα στις βεράντες της ψυχής μου
    ανέμιζε στα ολάνοιχτα παράθυρα
    μ' ένα προχώρημα της άνοιξης
    δειλά μες στο αθέατο καλοκαίρι

    Τότε κατάλαβα τη νιότη μου ν' ανοίγει
    σαν τα λουλούδια και τους στίχους να καρπίζει
    κήποι και ποιήματα ποτιστικά πλημμύρα

    όχι καρδιά μου τόση ευτυχία
    ΝΙΚΟΣ-ΑΛΕΞΗΣ ΑΣΛΑΝΟΓΛΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ουφ, επιτέλους βρήκα μια ήσυχη γωνιά να γράψω, λοιπόν σήμερα είναι Παρασκευή, είναι μια υπέροχη μέρα, το βράδυ θα δω τις φίλες μου και θα συζητήσουμε πολύ καυτά θέματα, π.χ. το γρήγορο στέγνωμα των νυχιών, τα λευκά που παίρνουν ένα χρώμα από τα χρωματιστά, το κέικ που δεν φούσκωσε και το μαλλί που δεν στρώνει. Αχ έχω πολλά σχέδια για απόψε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Κέικ με σταφίδες
    Υλικά
    3 αυγά
    1 κούπα βούτυρο
    330 γρ. ζάχαρη
    1/1 κιλό αλεύρι
    2 κουταλάκια σόδα φαγητού
    1 κούπα γάλα
    1/2 κούπα σταφίδες ξανθές αλευρωμένες
    Ξύσμα 1 πορτοκαλιού
    Ετοιμασία
    Χτυπάμε σε μία λεκάνη καλά το βούτυρο με την ζάχαρη και προσθέτουμε ένα-ένα τα αυγά συνεχίζοντας το χτύπημα. Διαλύουμε την σόδα στο γάλα, ρίχνουμε το ξύσμα και το προσθέτουμε στο μίγμα μας. Ρίχνουμε λίγο-λίγο το αλεύρι δουλεύοντας το γλυκό μας και τέλος προσθέτουμε τις σταφίδες. Βάζουμε το κέικ σε βουτυρωμένη φόρμα και ψήνουμε σε μέτριο φούρνο για 45 λεπτά περίπου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Συμβουλή: Αν οι νεροχύτες σας οι μεταλλικοί ανοξείδωτοι και όλα τα ανοξείδωτα είδη λεκιάζουν πολύ εύκολα από τις σταγόνες του νερού που στεγνώνουν πάνω τους και αφήνουν σημάδια από άλατα, τρίβετέ τους μια φορά την εβδομάδα με ύφασμα το οποίον έχετε βουτήξει σε καθαρό οινόπνευμα. Το οινόπνευμα θα εξατμιστεί αμέσως, κάνοντας τις ανοξείδωτες επιφάνειες να αστράφτουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. tartana με παντρευεσαι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Εδώ είναι μια πολύ καλή γωνίτσα, γιατί το υπόλοιπο blog έχει γεμίσει τιγράκια, φοβάμαι τα αιλουροειδή ακόμα και οι γάτες κάτι μου κάνουν. Αυτά λοιπόν τα τιγράκια μιλούν για ληγμένα μάσκουλα, ήμαρτον Παναγία μου χαλάσαν και τα μάσκουλα? Όλα καινούργια πράγματα μαθαίνω. Πώς χαλάει ένα μάσκουλο, δεν κάνει μπάμ? κάνει μπουφ? Δεν ξευρω, ας αλευρώσω την φόρμα του κέικ και τα λέμε μετά, ξου-ξου τιγράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. TARTANA μου το μασκουλο δεν εχει ημερομηνια ληξης ετσι νομιζω,οταν λενε χαλασμενο μαλλον εννοουν οτι αυτος που το γεμισε δεν κατεχει καλα την τεχνη,ολες οι νοικοκυρες τα ιδια κεικ φτιαχνουν?αλλα δεν μου απαντησες με παντρευεσαι?ειμαι εργαζομενη γυναικα!τωρα με το συμβολαιο συμβιωσης ολα γινονται μαναρι μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καψοράχη κάνεις την βραδυνή βόλτα σου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ναι boul-boul και επεσα πανω στα βεγγαλικα του Κωσταντινου!!ανοιξε η ψυχη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καψοράχη είσαι μεγάλη φίρμα, έχεις εντυπωσιάσει πολύ κόσμο. Οι μη-Λειβαδιανοί ρωτούν να μάθουν για σένα. Φτού σου! Να μη σε ματιάξω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ελπιζω να λες καμια καλη κουβεντα!!!μη μενεις στο φτυσιμο μονο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. TARTANA, ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΑΝΤΡΕΨΟΥ ΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΠΑ ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΣΕΙ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΜΑΓΕΙΡΕΜΑ!! ΧΙ! ΧΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή