Κυριακή 16 Μαρτίου 2008

Η χαρά μου όλη... σ' ένα μάσκουλο


Κοιτάξτε προσεκτικά τον Αγιο Κωνσταντίνο… Η νύχτα είναι ήσυχη τα λιγοστά φώτα των σπιτιών δίνουν μια ζεστασιά στην φωτογραφία. Ο ναός είναι λευκά αστραφτερός, μια κατσίκα βελάζει, ένας σκύλος γαυγίζει, γέλια, μια γυναικεία φωνή, ένα αυτοκίνητο… όλα ήρεμα, ήσυχα, γλυκά. Φυσικά έτσι θα παραμείνουν μέχρι τα μεσάνυχτα του Μεγάλου Σαββάτου! Εκείνο το βράδυ ο ίδιος ναός θα είναι τυλιγμένος σε κόκκινους, κίτρινους καπνούς. Από μακριά δεν θα φαίνεται, κάποιες στιγμές θα είναι σα να έχει ανέβει λίγο πάνω από έδαφος! Από παιδί, όλο το χρόνο περίμενα αυτή την στιγμή… Χαρά και φόβος! Φοβόμουν τα σπάρα άλλα ήθελα να είμαι πάντα εκεί! (Το ΄93 είχα «φάει» μια τάπα στη γάμπα. Ημουν ντυμένη γκράν κάσα και η γάμπα… Βοσνία-Ερζεγοβίνη!) Συνήθως περιμένω μια μεγάλη παρέα για να ξεμπουκάρω από το προαύλιο να τρέξω στα σκαλάκια της Θείας Χαρίκλειας από εκεί με ασφάλεια να χαρώ το θέαμα. Λατρεύω το Πάσχα στην Ανδρο. Δεν υπάρχει ομορφότερο μέρος! Δεν υπάρχει πιο μαγική στιγμή! Η χαρά όλη στο τράνταγμα του μάσκουλου, η ύπαρξη πάνω σε μια ρουκέτα, τα όνειρα φωτοβολίδες. Σε λίγες μέρες, όλα εκεί στον Αγιο Κωνσταντίνο… Υπομονή! φωτογραφίες Γ. Λαλαίος

42 σχόλια:

  1. Εγω πάντως έχω αρχίσει και ταπώνω από τώρα. Εμαθα πως τα 1000 ευρουλάκια θα πάνε για μάσκουλα; Σωστό είναι, αντε να γίνει χαμός φέτος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΚΥΡΜΟΥΤΟΥΛΑ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΕΥΧΟΥΜΕ,ΤΑ ΕΥΡΩΠΟΥΛΑΚΙΑ ΤΑ ΧΩ ΣΤΟ ΤΣΕΠΙ ΜΟΥ ΔΙΟΤΙ ΕΧΩ ΑΡΧΗΝΙΣΗ ΤΑ ΤΑΠΩΜΑΤΑ ΑΠΤΑ ΠΕΡΣΥ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΠΑΙΔΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρονια τωρα(ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ!!)η Ανασταση για μενα εχει γλυκοπικρη γευση!ΦΟΒΑΜΑΙ αφανταστα και ταυτοχρονα δεν θα ηθελα ποτε να ημουν καπου αλλου!Μπαινω στη εκκλησια αγερωχη και κυρια και βγαινω χαμινι τρελλαμενο με τα χερια στα αυτια την γοβα στον ωμο απο το τρεξιμο βριζοντας και σκουζοντας!!!Καποτε ομως που εκανα Πασχα αλλου βυθιστηκα στην καταθλιψη!ΤΟ ΘΕΛΩ ΓΑΜΩΤΟ ΤΟ ΜΑΣΚΟΥΛΟ ΜΟΥ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Οι ΑΝΤΡΕΣ "ΤΑΠΩΝΟΥΝ" οι ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΝ θα τους "φάμε" όλους φέτος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΙ ΘΑ ΦΡΟΝΤΙΣΩ ΕΓΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΑΡΤΑΝΑ. ΟΙ ΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ ΕΧΟΥΝ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΟΙ ΠΡΩΤΕΣ ΠΑΡΑΛΑΒΕΣ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΗΔΗ, ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.

    ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
    ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ BLOG ΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ.
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΑΣΩ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΘΕΜΑ.
    ΘΑ ΣΑΣ ΚΡΑΤΩ ΕΝΗΜΕΡΟΥΣ
    Κ.ΓΟΝΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΓΩ ΠΑΝΤΑ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΟΙ ΕΧΕΙ ΠΑΝΕΜΟΡΦΑ ΚΑΙ ΤΟΛΜΗΡΑ ΠΑΛΛΗΚΑΡΙΑ!!! ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΕΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΕ!! ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Kαλως ωρισες Κωσταντινε!!θελουμε να σε βλεπουμε και σε αλλες αναρτησεις!!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Σε πιστεύω Κωνσταντίνε! (και μόνο το επίθετο σου είναι... εγγύηση!) Εδωσες μεγάλη χαρά, απ' οτι διαβάζω, στη Θεία-Βούλα και στη Θεία-Καψοράχη!!! Μπράβο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κωνσταντίνε στείλε καμιά περσινή φωτογραφία στο egoboul@gmail.com έτσι για να μπαίνουμε στο κλίμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγαπημενη μου Boul-Boul σε αγαπω και σε συμπαθω ΑΛΛΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕ ΞΑΝΑΠΕΙΣ (ΘΕΙΑ) ΘΑ ΣΦΑΓΟΥΜΕ!!!Μονο θεια δεν αισθανομαι!!!με την καλη εννοια φυσικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Με την καλή έννοια το είπα και εγώ, δεν θέλω τσακωμούς, άλλωστε δεν με λένε Εφτέρπη... χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΦΩΤΟ ΔΕΝ ΕΧΩ BOUL-BOUL, ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΠΟΛΛΑ VIDEO ΠΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ DVD, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΕΛΙΚΑ. ΘΑ ΤΑ ΚΑΝΟ 2 DVD ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΦΕΤΙΝΑ, ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ. ΥΠΟΜΟΝΗ!!!

    ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΕΠΙΣΕΙΣ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ Ο ΦΕΤΙΝΟΣ ΠΡΟΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΑΝΕΡΧΕΤΕ ΣΤΑ 5000 ΠΕΡΙΠΟΥ.
    ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΟΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ΜΑΣ ΑΥΞΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ, ΑΝ ΜΑΣ ΒΓΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΞΕΧΑΣΤΟ!!!

    SO..... ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΒΑΖΕΙ!
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. telika xaderfaki oi leivadianoi mazi me ta maskoula den kanoune k xwria den mporoune......as toys poume k emeis oti oi posothtes einai diplasies apo perusi....pou xeroume kai kati parapanw se auto to thema....me liga logia gia allh mia fora tha ginei polemos.....to exei to soi opws leei k h voula....thelw k egw na pw ena geia sthn parea tou blog....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. egw den sou dinw oute ena eurw gia to pasxa giati ayta ta pragmata einai epikundhna......kanoniste na valete kamia fwtia sto xwrio.....parathste ta pia,megalwsate....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΚΛΑΣΙΚΟΣ ΑΝΤΩΝΗΣ, ΑΝ ΔΕΝ ΠΕΙ ΤΗΝ ΒΛΑΚΕΙΑ ΤΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.
    ΡΕΕΕ ΑΝΤΕ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΣΕ BLOG ΠΡΩΤΑ, ΧΑΧΑΧΑ
    ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΤΕΛΝΕΙ , ΕΠΩΝΥΜΑ, ΟΥΤΕ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΚΑΝΕΙ!ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παιδια ελεος!γραφετε στα ελληνικα μου βγηκε ο ματης να διαβασω τι λετε!οσο για την ασφαλεια του κοσμου και του χωριου γενικα πιστευω οτι αυτοι που ασχολουνται θα φροντισουν!!θυμηθητε τι εγινε προπερσι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΩΣ ΣΑΣ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ BLOG ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΑΥΤΗ ΣΑΣ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ.
    ΤΑ ΜΑΣΚΟΥΛΑ ΕΓΙΝΑΝ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΕΘΙΜΟ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΣΥΝΗΘΕΙΑ.
    ΓΙΑΥΤΟ ΑΣ ΣΤΑΘΟΥΜΕ ΔΙΠΛΑ ΣΤΗΝ ΝΕΟΛΑΙΑ ΤΩΝ ΛΕΙΒΑΔΙΩΝ (ΜΕ ΟΠΟΙΟ ΤΙΜΗΜΑ ....ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ €€€€€€€) ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Χ Α Μ Ο Σ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τελικα BOUL-BOUL αραια αραια γιναμε καμια πενηνταρεα που λεει και το ποπολο!ΚΑΛΩΣΟΡΗΣΑΤΕ ΠΑΙΔΕΣ!!Χαιρομαι παρα πολυ για αυτο που κανουμε!!Κριμα που δεν εχω καταλαβει ακομα ποιοι ειναι μερικοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΑΝΤΩΝΗ, ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΑ ΛΕΣ ΚΑΛΑ!! ΟΛΟ ΓΚΡΙΝΙΑ ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΗ ΜΟΥΡΗ ΣΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ!!! ΑΠΟ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΒΡΕ;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. βουλα καλημερα.ειδα κ εγω τισ φοτο κ νοσταλγησα τα νιατα μου.....τωρα πια εγω βγηκα στην συνταξη....αυτα ειναι για τους νεους....που οπως πιστευω κ φετος θα γραψουν ιστορια.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΒΡΕ ΑΝΤΩΝΑΚΗ ΠΟΤΕ ΠΡΟΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΓΕΡΑΣΕΣ. ΜΕΧΡΙ ΧΤΕΣ ΗΣΟΥΝ ΑΚΜΑΙΟΤΑΤΟΣ. ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΛΙΓΟ ΓΚΡΙΝΙΑΡΗΣ? ΜΗΠΩΣ ΦΤΑΙΝΕ ΟΙ ΑΝΑΘΥΜΙΑΣΕΙΣ?
    ΣΤΗΝ ΒΟΥΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΡΙΚΛΑΚΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καψοράχη η πλάκα είναι στα παρατσούκλια, έχω και εγω σκάσει να βρω μερικούς...αλλά μ' αρέσει. Είσαι όμως φοβερή! Παραδέχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Απάντηση στον stylianos.a: «Αυτό, αυτό , αυτό είναι σωστό, σύνταξη στα 20 δουλειά στα 100»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. HARIS!!!!ετοιμασε κιοφτεδες και κρατα το γνωστο τραπεζι απεναντι απο το ταμειο!!!αυριο βραδυ σουρχομαι!!!και λεγαμε σημερα το πρωι με το Βουλιω ποια να ειναι αυτη η HARIS?που να ξεραμε οτι επροκειτο περι σογιου!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΛΟΙΠΟΝ, ΟΠΟΙΟΣ ΠΑΕΙ ΑΝΔΡΟ (ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ!!) ΧΡΕΩΝΕΤΑΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΓΛΥΚΑ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙΑ ΚΑΙ ΜΕΖΕΚΛΙΚΙΑ ΚΑΨΟΡΑΧΗ, ΚΑΝΕ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΧΡΗΣΙΜΟ!!ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΤΕ ΦΙΛΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΚΑΙ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ. ΠΟΙΑ "ΝΙΑΤΑ" ΒΡΕ ΧΑΜΕΝΟ, ΑΣΕ ΤΙΣ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ ΚΑΙ ΞΕΚΙΝΑ ΤΟ ΤΑΠΩΜΑ!! ΑΠΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΝΟΙΞΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΑΖΙ.ΑΝΤΕ ΚΑΛΕΣ ΔΟΥΛΕΙΕΣ!! ΦΙΛΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. HARIS δεν το ηξερα οτι ανοιξες μαγαζι....θελω και εγω ενα τραπεζακι για αποψε....ποιος τιγανιζει τους κιεφτεδες...????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. HARIS....φτιαχνεις κ χορτοκεφτεδες...?????θελω μια μεριδα κ απο αυτους.....και επειδη ειμαστε σοι κ φιλαρακια θελω τραπεζακι διπλα στο παραθυρο......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΚΕΦΤΕΔΕΣ ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΜΕΓΑΛΗ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΜΙΚΡΗ (ΤΡΟΜΑΡΑ ΜΟΥ). ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΞΑΔΕΛΦΟΥΛΕΣ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ Η ΑΛΛΗ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ?
    ΑΣ ΟΨΕΤΕ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΒΑΓΓΕΛΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. haris μας απογοητευσες.....κ εγω μολις εβαλα κρασι κ περιμενα να μου στηλεις ενα πιατο ζεστα κεφτεδακια......κριμα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΠΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΤΑ ΣΤΕΙΛΩ FAOUDI ΤΑ ΚΕΦΤΕΔΑΚΙΑ? ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΛΥΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΤΑ ΣΤΕΡΕΙΣΩ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΒΟΥΛΑΚΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΑΝΔΡΟ ΓΙΑ ΠΑΣΧΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΩ ΧΑΡΙΚΛΑΚΙ, ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑΡΑΓΜΕΝΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΚΑΝΕ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΞΕΚΛΕΨΕΙΣ ΕΣΤΩ ΕΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ?
    ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΜΗΝ ΧΑΣΕΙΣ ΤΗΝ ΓΕΥΣΗ ΤΟΥ ΛΑΜΠΡΙΑΤΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Haris η Βούλα κάνει καρριέρα, δεν μπορεί να έρθει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Haris..τι θα γινει επιτελους με αυτα τα κεφτεδακια...????θα τα τιγανισεις?????αντε και μας λιγωσες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πω ρε γαμοτο!! εκανα λαθος τις Χαρικλειες και τους εκανα ολους μπαχαλο! sory haris!!!(μηπως να το ξανασκεφτεις για κανενα μαγαζι τωρα που σου εριξα ιδεα?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΕ ΤΟΝ ΓΟΝΕΟ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΜΟΥ 13 ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΜΥΑΛΟ ΓΙΑ ΑΛΛΕΣ ΕΠΙΧ/ΣΕΙΣ.
    ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΕΙΧΑ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΑΕΣΤΡΙΑ ΤΗΣ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑΣ ΣΤΟΥ ΚΕΦΤΕΔΕΣ.
    ΕΛΠΙΖΩ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΡΘΕΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΑΜΕ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΓΝΩΣΤΟ ΤΡΑΠΕΖΑΚΙ ΤΗΣ ΞΑΔΕΛΦΗΣ ΜΑΣ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. τελικα Haris ειχες δεν ειχες τους γλιτωσες τους κεφτεδες.....ευτυχως για εμας....
    Μα εισαι 13 χρονια στο Γονεο..????
    Αξια,μπραβο,ολε ολε....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΠΟΥ 'ΣΕ ΡΕ ΞΑΔΕΡΦΕ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΕ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή