Σάββατο 2 Σεπτεμβρίου 2023

Άγιος Μάμας, Άχλα Άνδρος


Ο δρόμος που στρίβει δεξιά μετά την Βουρκωτή για Άχλα δεν ήταν ορατός από την ομίχλη που ως συνήθως έχει η περιοχή, έτσι κάναμε αρκετά μέτρα μέσα στους πυκνούς υδρατμούς προτού αντιληφθούμε πως πάμε λάθος. Γυρίσαμε προσεκτικά πίσω, βλέπαμε δεν βλεπαμε δέκα μέτρα μπροστά μας. Όταν μπήκαμε στον χωματόδρομο κυριολεκτικά δεν φαινόταν τίποτα, το αυτοκίνητο έκανε τραμπάλα πάνω στις πέτρες. Ήμουν έτοιμη ν’ αρχίσω να κάνω το σταυρό μου αλλά ευτυχώς δεν χρειάστηκε γιατί μετά από δύο χιλιόμετρα η ομίχλη διαλύθηκε τόσο θεαματικά που μπορεί ο Άγιος να έκανε το θαύμα του😉


Τα υπέροχα βορινά ακρογιάλια της Άνδρου !










Ο γέροντας, Αρχιμ. Δωρόθεος Θεμελής



Ο άρτος που στην Άνδρο λέμε πανηγύρι
Ένα από αυτά τα πανηγύρια ήταν φτιαγμένο από την ιδοκτήρια του χωραφιού που βρίσκεται ο Άγιος Μάμας κ. Ανδριάνα Μανδαράκα, που της ευχόμαστε να είναι πάντα άξια, να χαίρεται τα παιδιά και τα εγγόνια της.


Δυστυχώς η ομίχλη δεν μας άφησε να πάμε στον Άγιο Γιάννη Σχίνο να δούμε τη μεγάλη αλλαγή στην είσοδο του ναού. Οι καλογέροι στην Άνδρο, έχουν την ταση να κάνουν όλα τα ξωκλήσια ίδια. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατι εγώ δεν έχω το δικαίωμα να αλλάξω ένα παντζούρι στο σπίτι μου και οι καλογέροι αλλάζουν την όψη ενός ναού πανεύκολα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου