Πέμπτη 5 Σεπτεμβρίου 2019

Deep Purple - Perfect Strangers


I am the echo of your past
Το 1976 οι Deep Purple αποφάσισαν να κάνουν σόλο καριέρα και κόντεψα να τα βάψω μαύρα αλλά ευτυχώς η νιότη με την ορμή της με πήγε αλλού... όμως το 1984 κυκλοφόρησαν το άλμπουμ Perfect Strangers και η καρδιά μου η "χέβι μεταλού πήγε στη θέση της! Δεν είχα λεφτά να αγοράσω το βινύλιο και έτσι το έγραψα σε κασέτα, μια διαδικασία πολύ συνηθισμένη εκείνη την εποχή. Οι Deep Purple μου αρέσουν πολύ και έχω αρκετά τραγούδια τους στο κινητό μου, παρόλο που δεν ακούω μουσική με ακουστικά. Με εντυπωσίαζαν τα προσεγμένα εξώφυλλα τους... τότε ένας δίσκος εκτός από τη μουσική κουβαλούσε πάνω του πολλές καλές τέχνες!

2 σχόλια:

  1. Μας έχει καταστρέψει αυτό το youtube...ξαναγυρνάμε στους ήχους της εφηβείας (τότε σπάνιζαν τα video clips, αν και μερικούς θα προτιμούσα να μην τους έχω δει..μόνο να τους ακούω-ΔΕΝ ΘΑ ΠΩ ΟΝΟΜΑΤΑ) και πού να ξανάρθεις στο σήμερα. Κι ένα περίεργο πράγμα, εξακολουθώ να αγαπώ τα ίδια τραγούδια. ΣΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΕΡΑΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ... και να τα ακούω με κλειστά τα μάτια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή