Παρασκευή 24 Σεπτεμβρίου 2010

Μακάρι, μακάρι

Προχθές μου έκανε "αίτηση φιλίας" ένας υποψήφιος Δήμαρχος. Δέχτηκα Κάποιοι συνάδελφοι στη δουλειά βλέπουν "φανατικά" τα "Μακάρι Μπουτάρη" στο youtube, η ημέρα της εκλογικής αναμέτρησης πλησιάζει και εγώ δεν είμαι σίγουρη για τον πιο θα ψηφίσω. Το σίγουρο είναι ότι θα το σκεφτώ πολύ και ακόμη πιο σίγουρα θα βάλω σε ζυγαριά ακριβείας τους υποψηφίους. Τα επιχειρήματα: "όλοι ίδιοι είναι, τους σιχάθηκα, τους βαρέθηκα, για τα λεφτά τα κάνουν όλα" είναι επιδερμικά. Αυτόν που θα ψηφίσουμε θα τον βλέπουμε καθημερινά, κοινώς θα τον "φάμε στη μάπα" και μαζί μ' αυτόν θα "φάμε" και τα σκουπίδια μας. Διότι η καθαριότητα, που είναι μισή αρχοντιά, θα έπρεπε να είναι η κύρια για να μην πω η μοναδική φροντίδα των Δημάρχων. Συνήθως, επειδή είναι αναποτελεσματικοί, το ρίχνουν τα μεγαλεπήβολα σχέδια στα φρου - φρου, στ' αρώματα. Μωρέ πιάσε σου λέω τη σκούπα, "χούφτωστην" ξεκίνα, μη πιάσω το σκουπόξυλο. Αντε (παχύ και κοφτά όπως το προφέρουν στο τουρκικο σαπούνι Binbir Gece). Γνώμη μου: οι δημοτικές εκλογές είναι πολύ διαφορετικές από τις βουλευτικές... αλλά ας σταματήσω εδώ γιατί δεν είμαι δα και ειδική αναλύτρια, εκλογολόγος - νούμερο... είμαι... τι είμαι;;; ευτυχισμένη που είναι παρασκευή! YEESSS!

51 σχόλια:

  1. Ναι,ναι και αιτήσεις "φιλίας" και χαιρετούρες στους δρόμους και χαμόγελα, ...και όλα αυτά τα ψεύτικα που συχαίνομαι!!!
    Εγώ πραγματικά δεν μπορώ να πω αυτό το "μακάρι¨",έχω απογοητευτεί απο όλους, λόγια μόνο λόγια,υποσχέσεις και μόνο υποσχέσεις...δεν ξέρω λέω να μην ψηφίσω...εσείς τι λέτε?
    Καλημέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συμφωνω οτι οι δημοτικες διαφερουν...οχι πολυ...αλλα δοαφερουν...το ιδανικο θα ηταν να μην ανακατευοντουσαν τα κομματα και τα κομματοσκυλα στις δημοτικες!!!
    (καλα μη βαρατε...λεω και καμια μα@@@@α να περναει η ωρα!)
    εχεις δικιο αφεντικο στο οτι πρεπει στις δημοτικες να συμμετεχουμε και να τιμωρουμε...το θεμα εινα οτι αν εχω να διαλεξω αναμεσα σε 4-5 κομματοσκυλα για δημαρχους γιατι αναγκαστικα πρεπει να παιξω αυτο το παιχνιδι που ειναι απλα για τα κομματα μετρηση δυναμεων? τουλαχιστον αν εβλεπα αναμεσα καποιον που να εκτιμουσα...αλλα δεν εχω δει!
    λυπαμαι αλλα ετσι απεχω.......παντως αν παρετε το σκουποξυλο θα τρεξω!!!για ξυλο λεω γιατι για καθαριοτητα το κανω ετσι κι αλλιως!


    DIMITRIS....γιατι χαρηκες μωρε που σταματησε η σκυλοσυζητηση?σου κατουραγαν και σενα την αυλη?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΝ ΨΗΦΙΖΑ ΑΝΔΡΟ ΘΑ ΕΡΙΧΝΑ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΣΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ (ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ)ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΚΟΡΘΙ ΑΓΝΩΡΙΣΤΟ,ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΙΧΑ ΑΠΤΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΠΟΥ ΑΓΑΠΩ ...
    SORRY ΠΟΥ ΛΕΩ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ,ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΤΟ ΚΟΡΘΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΑΘΑ ΠΛΑΚΑ,ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΛΑΓΗ ΠΑΙΔΙΑ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. γιατρε μου και εμεις εδω τι κανουμε? για το Κορθι συμφωνω....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα σε όλους. Ετοιμάζομαι να φύγω για Κύμη την Δευτέρα. Θέλει κανείς ξερά σύκα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΜΟΥ ΜΟΥ ....
    ΜΙΝΑ ΦΡΕΣΚΑ ΤΑ ΣΥΚΑ ΤΑ ΤΡΩΩ ΜΕ ΤΡΕΛΑ,ΞΕΡΑ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ ... ΑΛΛΑ ΦΕΡΕ ΚΑΜΙΑ ΝΤΟΥΖΙΝΑ ΚΙΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ DIMITRI ΘΑ ΤΑ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΒΙΤΑΜΙΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΥΝΗΓΗΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΦΑΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΑΜΕΛΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Οσον αφορά για τις δημοτικές εκλογές αναγκαστικά πρέπει να εμπιστευτείς κάποιον, κατά την άποψή μου όχι με κομματικά κριτήρια. Η αποχή δεν είναι λύση. Οι πολιτικοί ιδιαιτέρως την τελευταία περίοδο έχουν απαξιωθεί. Ο κόσμος είναι τόσο εξαγριωμένος που από παντού ακούγονται φωνές διαμαρτυρίας. Κάποιοι δεν τολμούν να κυκλοφορήσουν δημόσια πλέον.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ούτε εγώ τρώω τα ξερά σύκα, αλλά της Κύμης είναι εξαιρετικά. Είναι και ΠΟΠ προιόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ε πως να κυκλοφορησουν τα παχυδερμα οταν εχουν 50 σπιτια ο καθεις και βγαινουν μαλιστα μερικοι απο δαυτους και λενε οτι "ολοι μαζι τα φαγαμε τα λεφτα!"
    .....
    και δεν ντρεπονται.....ανατιναξη θελουν...και μετα λεμε γιατι οι πιτσιρικαδες τα κανουν λαμπογυαλο!

    η μανα μου 80 χρονω γυναικα ξεχασε χτες να πληρωσει τον φουρνο και κοντεψε να παθει εγκεφαλικο χτες βραδυ που το θυμηθηκε!!!!

    εγω συμφωνω οτι η αποχη δεν ειναι λυση...
    ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!
    αρνουμαι να γινω συνενοχος...προτιμω τις τυψεις της μη συμμετοχης!και μιλω ιδιαιτερα για τις βουλευτικες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. ΕΛΑ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΣ......ΕΧΕΙΣ ΔΡΟΜΟ ΑΚΟΜΑ.

    ΣΟΥΛΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Σούλα αίνιγμα είναι αυτό????
    χιχιχιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Σουλα παιδι μου....ποιου ετους? διοτι εμεις ειμαστε πιο παλιοι.....
    εξηγα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΟΥ ΝΑ ΘΥΜΟΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ ΕΜΕΙΣ Ε ΑΔΕΛΦΗ ΟΙ ΓΕΝΝΗΜΕΝΕΣ ΤΟ '67 ? ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Για βροχή το πάει... Αυτή η πιτσαρία διπλα στο γραφείο μας έχει καταστρέψει. Οποιος γιορτάζει ή έχει γενέθλια κερνάει πίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Σούλα που να συνεννοηθείς με τις μικρές....χεχεχεχεχεχε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Α ΚΑΛΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΙΚΡΗ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΙΑ ΤΟ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΜΙΚΡΗ? Ε ΛΙΓΟΥΛΑΚΙ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. σωστο...που να θυμαμαι εγω του 67?? α ρε .....με πουρα εμπλεξα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ποιο λυκοπουλο ρωτα και μαλιστα ανωνυμα??? εεε???εεεε????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΛΥΚΟΠΟΥΛΟ ...ΜΕ ΛΕΥΚΟ ΤΡΙΧΩΜΑ ΟΜΩΣ... ΠΟΛΙΚΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. πολικα λυκοπουλα δεν υπαρχουν...μονο αρκουδες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΓΙΑ ΑΡΚΟΥΔΑ... ΔΕΝ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ.

    ΠΑΝΤΩΣ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΙ ΤΙ ΘΑ ΨΗΦΙΣΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΠΟΥ ΑΝΗΚΩ. ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ ΜΗΝΕΣ Η ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΚΙΝΗΣΗ ΠΟΛΙΤΩΝ (ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΔΕΣΜΕΥΤΗ ΚΟΜΜΑΤΙΚΑ), ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΣΥΜΦΩΝΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΑΠΑΡΤΙΖΟΥΝ ΕΚΤΙΜΩ ΚΙ ΕΧΩ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Σχεδόν ιδανικές συνθήκες για ψήφο...
    Μακάρι να είχαμε αυτή την εναλλακτική όλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΑΙΣΙΟΔΟΞΩ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ, ΑΛΛΑ ΠΑΝΤΩΣ ΟΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΙΣ ΣΕ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΞΑΝΤΛΟΥΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΟ ΜΑΣ.
    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ (ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΕΙΤΕ).
    Η ΚΙΝΗΣΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΝ ΕΝΕΡΓΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Από τα Λειβάδια συμμετέχει κανείς???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. κουτρουλο παιδι μου! ο Γ δεν ειναι στα Λειδαδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Δεν ρωτάω τον Γ,Καψοράχη μου....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. εχασα την μπαλα παλι!!!
    αααααααααααααα!!!
    αααααααααααααα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. κοντεψα να πνιγω απο τα γελια...
    διαβασα στην κινηματογραφικη λεσχη στην αναρτηση με το βιντεο υης φωτιας απο ανωνυμο να λεει οτι καποιος "πολιτικαντης" που πηγε στον τοπο της φωτιας (προεκλογικα βλεπετε και γενικη στο σπιτι θα μας εκαναν) που πηγε να ριξει νερο σε παροχη κολωνας της ΔΕΗ που ειχε κοπει και ηταν στο εδαφος!!!!!!!!!
    ευτυχως τον σταματησαν.....φλαμπε θα γινοταν....ο "εξυπνος" πολιτικαντης!!!!
    επινα νερο την ωρα που το διαβασα και κοντεψα να πνιγω....γιατρε μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΙΑ ΑΝΟΙΧΤΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ, ΚΑΙ ΠΡΟΣΔΟΚΙΕΣ ...ΓΙΑΤΙ Η ΕΛΠΙΔΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ...

    ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΣΗΜΕΡΑ ΓΙΟΡΤΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΠΡΟΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΑ ΣΚΥΛΙΑ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Πότε θα ξέρουμε αν τελικά γίνει η εκδρομή???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΘΑ ΜΥΡΙΣΟΥΜΕ ΤΑ ΝΥΧΙΑ ΜΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Αυτό απαντάει{!} στο "πως" και οχι στο "πότε"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. κορινα αν ηξερες τι κρυβετε πισω απο τα εργα και ποσος κοσμος περιμενει λεφτα απο τον δημο θα αλλαζες γνωμη .δυστυχως δεν ξερει ο πολυς κοσμος τι τραβανε οι δημοτες αν δεν εισαι κολλητος ουτε νερο το νερο στο σπιτι σου δεν εχεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΕΠΙΣΗΣ ΧΡΩΣΤΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ... ΟΠΟΤΕ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ?ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΜΕΤΡΑΕΙ,ΟΧΙ ΟΤΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΜΕΝΟΥΝ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΟΠΟΥΔΗΠΟΤΕ ...
    ΣΥΝΧΩΡΕΣΤΕΜΕ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΛΕΩ ΣΑΝ ΑΠΛΗ ΤΟΥΡΙΣΤΡΙΑ ΘΥΜΑΜΑΙ ΤΗΝ ΧΩΡΑ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΑ ΑΠΟ ΜΙΚΡΗ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΤΩΡΑ ΧΑΛΙΕΜΑΙ ΠΟΛΥ ΜΠΡΕ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ENA GIA SAS APO TO SYNEFIASMENO N.J. OTI PREPEI KAIROS GIA NA PLENEIS PARATHYRA XA XA XA........

    AYTA TA EKLOGIKA POLY TA SYXENOMAI,SOU TAZOUN LAGOUS ME PETRAXILIA PRIN TIS EKLOGES,KAI META ??? OUTE LAGOUS VLEPEIS OUTE TIPOTA....... KALO APOGEYMA,KALO SVTKRKO KALA NA PERNATE......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. kalispera se olous

    to pio kalo na min psifizis yiati sto telos o psifos pige yia vrouves

    KAPSORAXI les na mou leronoun tin avlimou kai na min to ksero.
    oxoi yia na mei gini kamia paraksigisi to eipa,kai na min stenaxoriese

    KSK na exete ego me to teknomou avrio pame yia thalasa.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Δημητρο μη φοβασαι και δεν τσακωνεται κανεις εδω μεσα....ακομα και διαφορετικη γνωμη γινεται παντοτε ομορφος διαλογος!!!!!


    καλησπερα σας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΜΑΖΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή