Τρίτη 2 Αυγούστου 2022

Παραίτηση Αντώνη Γιαννακαρώνη από το Τοπικό Γαυρίου

Αντώνης Γιαννακαρωνης
Για προσωπικούς λόγους αναγκάστηκα να υποβάλλω την παραίτησή μου, από την τοπική Κοινότητα Γαυρίου.
Ο Δήμος Άνδρου αποδέχθηκε (δεν είχε καί άλλη επιλογή) τό αίτημα μου και προφανώς θα προχωρήσει στην αντικατάσταση μου.
Θέλω από καρδιάς να ευχαριστήσω όσους με ψήφισαν και με στήριξαν στην τριετή αυτή προσπάθεια μου,που η μόνη μου έγνοια ήταν ένα καλύτερο και ομορφότερο Γαύριο,με λιγότερα όσο το δυνατόν προβλήματα για την καθημερινότητα των κατοίκων.
Θέλω επίσης από καρδιάς να ζητήσω συγγνώμη που δεν ολοκλήρωσα την θητεία μου και δεν σεβάστηκα την λαϊκή εντολή (τουλάχιστον όσων με ψήφισαν).
Νομίζω όμως οτι προσωπική και ψυχική μου υγεία, έχει ταλαιπωρηθεί τις τελευταίες 40ημερες, από  διάφορες συμπεριφορές , που με οδήγησαν στην έξοδο.
Θα παραμείνω όμως ενεργός πολίτης σαν Αντώνης και θα συνδράμω καθημερινά σέ ότι μπορώ.

ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

 ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ, 02/08/2022 ΔΗΜΟΥ ΑΝΔΡΟΥ 

Μετά την παραίτηση του Αντώνη Γιαννακαρώνη από το Τοπικό Συμβούλιο Γαυρίου στο οποίο είχε εκλεγεί στις Δημοτικές Εκλογές του 2019, ο Δήμαρχος Άνδρου Δημήτρης Λοτσάρης προχώρησε στην παρακάτω δήλωση:
Ως Δήμαρχος Άνδρου, αλλά και ως άνθρωπος αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια τον Αντώνη Γιαννακαρώνη για την προσφορά του στο Γαύριο.
Η παραίτησή και η αποχώρησή του από τα κοινά κάνουν την Τοπική Αυτοδιοίκηση του Νησιού μας φτωχότερη.
Η συνδρομή του στην αλλαγή της εικόνας του Γαυρίου και το ήθος του είναι αποδεκτά απ’ όλους.
Αντώνη, υπηρέτησες το Γαύριο, όσο λίγοι τα τελευταία χρόνια. Έδειξες από την πρώτη στιγμή την αγάπη σου για τον τόπο και την ανιδιοτελή συμπεριφορά σου.
Οι Γαυριώτες αναγνωρίζουν στο πρόσωπο σου έναν αγνό μαχητή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Σου εύχομαι να είσαι υγιής και δυνατός. Καλή συνέχεια σε ότι κι αν κάνεις.
Σε ευχαριστούμε.

ΔΗΜΟΣ ΑΝΔΡΟΥ

1 σχόλιο: