Δευτέρα 25 Ιουλίου 2011

Ετήσια Γενική Συνέλευση του συλλόγου μας

Την Κυριακή 31 Ιουλίου 2011, προσκαλούμε τα μέλη του συλλόγου μας στην Ετήσια Γενική Συνέλευση – Απολογισμό Πεπραγμένων και συζήτηση εφ΄ όλης της ύλης στην αίθουσα του συλλόγου. Μετά την ολοκλήρωση της Γενικής Συνέλευσης θα πραγματοποιηθούν οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου. Εάν δεν υπάρξει απαρτία των μελών, η Γενική Συνέλευση και οι αρχαιρεσίες θα γίνουν στον ίδιο χώρο την Κυριακή 07 Αυγούστου 2011. Την ημέρα που θα πραγματοποιηθεί η Γενική Συνέλευση ο σύλλογος μας θα πραγματοποιήσει αρτοκλασία στον Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου Λειβαδίων.

11 σχόλια:

  1. Αλλοδαπή τι είναι το καγιανό? Εμένα με ενδιαφέρει πως γίνεται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΣΕ ΜΙΑ ΩΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ.BOUL BOUL TI EINAI TO KAGIANO???ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΦΙΛΑΚΙ ΣΤΟ ΣΚΑΛΑΚΙ ΣΟΥ ΑΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ!!ΣΤΕΙΛΤΟ ΣΤΑ ΠΕΤΑΧΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γειά σας εγώ σήμερα εχω φουρταλίτσα
    με λουκανικο ότι πρέπει με την ζεστή...χε χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το σκαλοπάτι μου είναι πεντακάθαρο, φροντίζει η θεία Βιολέτα...

    γεια σου Κορίνα χμ, χμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΤΟΜΑΤΕΣ ΜΕ ΑΥΓΑ!!ΕΣΕΙΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ Η ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΤΟ ΛΕΤΕ ΣΤΡΑΠΑΤΣΑΔΑ?ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΟΡΕΞΗ,ΜΕ ΜΙΑ ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΜΠΥΡΙΤΣΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο φαγητό Αλλοδαπή μου και εύκολο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Και πατατούλες τηγανιτές μαζί.....αντε καλή σας ορεξη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Και αρμεξιά ,,, μμμμμμμμμμ
    Χμ χμ ,,, γεια σου αφεντικούλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. http://www.youtube.com/watch?v=fWYoOSh785M

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. KALH SAS MERA, XPONIA POLLA STIS EORTAZOUSES,VOULA,VIVI,NA ESASTE
    PANTA GERES,DYNATES KI'EYTISMENES.

    GAROUFALITSA MOU,TO KSERO TO KALOKAIRI GIA SENA EINAI POLY KOURASTIKO, KALH DYNAMH, FILAKIAAAAA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή