Σάββατο 20 Νοεμβρίου 2010

Η θεραπεία του dvd

Λένε πως ο έρωτας, το χρήμα και ο βήχας δεν κρύβονται! Λοιπόν λένε αλήθεια. Ούτε ερωτευμένη είμαι, ούτε λεφτά έχω... αλλά από βήχα, μη βασκαθώ μέχρι τον 3ο όροφο ακούγομαι. Αναπόφευκτα λοιπόν το σαββατοκύριακο θα κάνω τη θεραπεία του dvd. Ποια είναι; Απλά πράγματα κουκουλωμένη με τα σκεπάσματα, ζεστό τσάϊ, ντεπόν, χαρτομάντιλα στην ακτίνα που φτάνουν τα χέρια και άπειρα dvd. Δεν είναι όμως όλα εύκολα! Εχει η θεραπεία τις δυσκολίες της. Διότι αγαπητοί μου ποιος θα αλλάζει τα dvd? Κάτι πρέπει να βρω! Εσείς όμως που έχετε την υγειά σας μην μείνετε σπίτι. Αύριο έχει πανσέληνο και ο αστερισμός της Πούλιας θα φαίνεται λαμπρός. (διαβάστε εδώ)
Ας είχα την υγειά μου κι ας ήμουν φτωχός

25 σχόλια:

  1. Πωπω αφεντικούλι τι έπαθες!!!!!!!
    Λέω να σου στείλω τον J V,να βήχετε παρέα να μην αισθάνεσαι μοναχούλα...αλλά τα dvd μόνη σου θα τα αλλάζεις στο λέω...!!!!!!!
    Περαστικά και καλημέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!

    ΠΕΡΙΕΡΓΟΣ ΚΑΙΡΟΣ, ΙΩΣΕΙΣ, ΑΛΛΕΡΓΙΕΣ, ΕΚΛΟΓΙΚΑ ΠΑΝΗΓΥΡΙΑ... ΟΛΟΙ ΛΙΓΟ ΠΟΛΛΟΙ ΚΑΠΩΣ ΕΤΣΙ ΕΙΜΑΣΤΕ.

    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αννούλα, περαστικά! Ποιος σας μάτιασε τελευταία και αρρωστήσατε όλοι; Στις εκλογές; Χθες έτρεχα με τον άνδρα μου στο ΚΥ για κωλικό νεφρού στα καλά καθούμενα. Εκεί ήρθαν 5,6 της παρέας, άλλος με μέση, άλλος με κρύωμα...
    Φτου φτου σκόρδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα. Περαστικά ξαδέλφη, βράσε κανένα φλισκούνι να πιείς και πέσε κάτω από τις κουβέρτες.
    Καλό Σ/Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ...
    ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΕΡΘΩ ΝΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑΖΩ ΤΑ ΔΒΔ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΩ ΝΑ ΤΡΕΧΩ ΣΕ ΑΛΛΗ ΚΑΤΕΎΘΥΝΣΗ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΜΑΣ ΜΠΡΕ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΜΑΣ Σ/Κ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χίλιες φορές να είμαι εγώ άρρωστη παρά κάποιος άλλος στο σπίτι....!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάει ένας πελάτης σε ένα pet- shop και ξεχωρίζει ένα πανέμορφο πουλί με πολύχρωμα φτερά, που τραγουδάει υπέροχα.
    Στο ίδιο κλουβί είναι και ένα αδύνατο και άσχημο πουλί.
    - Πόσο κάνει το όμορφο πουλί; ρωτάει τον καταστηματάρχη.
    - 1000 ευρώ και τα δύο.
    - Μα το άλλο πουλί δεν το θέλω, είναι χάλια! Ενώ αυτό και είναι όμορφο και τραγουδάει τις πιο ωραίες μελωδίες!
    - Ναι, αλλά ποιός νομίζετε του γράφει τα τραγούδια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://www.youtube.com/watch?v=XdxKkqFEKYY&playnext=1&list=PL572123A3E1889774&index=1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αφεντικό κάτι καπνούς βλέπω απο κάτω μεριά μπας άναψε το dvd...?xixixi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ευχαριστώ πολύ για τις ευχές και την φροντίδα σας. Έχω δει 1-7 επεισόδια της φοβερής σειράς MAD MEN και συνεχίζω απτόητη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ναμαι και εγω! που εχω την αυταπατη η ζαβη οτι το ΣΚ ΔΕΝ δουλευω.....χα!η μικρη τρελλη ανοητη!(μικρη στο μποϊ!) απο το πρωϊ κωλο κατω δεν εχω βαλει...μεχρι στο makro ευτασε η χαρη μου!εγω και αλλοι 36654878763425 που στηθηκαμε στα ταμεια.....τελικα αυτο που μου μενει απο το ΣΚ ειναι μια κουραση....μα μια κουραση!

    αφεντικο εγω το περασα προσφατα...και οπως λεει και το κουτρουλο (πως σε καταλαβαινω!) καλυτερα να αρρωσταινω εγω παρα αλλοι στο σπιτι....ετσι κι αλλιως ορθια ειμαι!και στην μια περιπτωση και στην αλλη....τουλαχιστον αμα ειμαι εγω δεν ακουω γκρινιες του στυλ "θα πεθανω δεν αντεχω,τα κοκκαλα μου,η μυτη μου τα αυτια μου,τα ...τετοια μου!"


    λεω να βαλω τα καλα μου....(γοβα στιλετο,μακρυ ξωπλατο μαυρο φορεμα,και δυο σταγονες αρωμα πισω απο αυτια και γονατα) και να ριξω ενα ξεγυρισμενο σιδερωμα!!!!!!


    αμ τι νομισατε??? σαν γυφτισα θα σιδερωσω??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Το μεγαλύτερο τούνελ του κόσμου

    http://sarotiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_3443.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΨΟΡΑΧΗ Η ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΕΙΒΑΔΙΑ!!!ΕΡΧΟΜΑΣΤΑΝ ΜΑΖΙ ΕΧΘΕΣ,ΕΙΧΕ ΜΙΑ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΜΕΡΑ ΣΗΜΕΡΑ!!!!ΜΗΠΩΣ ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΛΙΓΑΚΙ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ BOUL BOUL,ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ ΣΟΥ ΚΟΡΙΝΑ.ΤΙ ΠΑΘΑΤΕ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Aλλοδαπη ναι το παιδακι μου εκει ειναι!να μου το προσεχεις!
    νομιζω μου μοιαζει ελαφρως! χι χι!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΕΙΧΕ ΣΗΜΕΡΑ ΜΙΑ ΜΕΡΑ,ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ,ΑΠΙΘΑΝΗ!!!ΣΟΥ ΜΟΙΑΖΕΙ ΠΟΛΥ,ΟΧΙ ΛΙΓΟ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ!!ΟΛΟ ΤΟ ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΕΧΕΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. καλησπέρα περα ως περα
    boulitsa περαστικούλια στοργή και προδερμ!
    να ξέρεις εγώ πριν δύο εβδομάδες που την πάτησα με τσικουδιά ανακατεμένη με μέλι σώθηκα
    γιατί όπως λένε και στο νησι...
    ότι δεν γιατρεύεται με τσικουδιά είναι ανίατη ασθένεια!
    τσικουδιά απο τον Κάντανο λοιπόν και περαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. http://www.youtube.com/watch?v=bUasvxEragA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΠΥΡΕΤΟΣ-ΝΤΑΛΑΡΑΣ-ΜΑΡΙΝΕΛΛΑ.

    http://www.youtube.com/watch?v=Xzg_Djgi2Rc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. http://www.youtube.com/watch?v=--B6hAl9B1k

    χα,χα,χα,χα ωπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΙΑ ΤΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ- ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΡΙΟΣ

    http://www.youtube.com/watch?v=PjpIIuQcrnI

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καληνύχτα και περαστικά μας,ειδικώς και γενικώς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή