Κυριακή 21 Νοεμβρίου 2010

Από το Χόλυγουντ στα... Αποίκια

Στο σημερινό της φύλλο η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ (περιοδικό Κ, σελ. 58-61) έχει 4 σελίδες αφιερωμένες στον Θοδωρή & Ευγενία Μπαφαλούκου. Το άρθρο έχει τίτλο: "Γνώρισαν τη λάμψη του Χόλιγουντ, βρήκαν τον παράδεισο στα Αποίκια Άνδρου" Και οι δυο τους μιλούν φυσικά για τους Rockers, για τ' Αποίκια και για την "Χώρα που παίζει θέατρο" για την θεατρική ομάδα, φυσικά για την παράσταση "το κορίτσι της Άνδρου, την κάπαρη, τον κήπο τους. Διαβάστε το. Είναι πολύ ενδιαφέρον.

Σήμερα είναι μια από τις μεγαλύτερες γιορτές τα «Εισόδια» της Θεοτόκου. Χρόνια πολλά στις Μαρίες που γιορτάζουν.

33 σχόλια:

  1. Αλλη μια φοβερή μέρα, όσοι θα την χαρούν τυχεροί και καλά να περάσουν!
    Πάω να πάρω εφημερίδες,να διαβάσουμε και το άρθρο που λέει η boul-boul...
    Καλημέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. and

    http://portal.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_ecom1_1_01/06/2010_340405

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ομορφο αρθρακι ανωνυμε και για μια ακομα φορα θυμαμαι τον Ηλια....μου ελεγε οτι "οι αδειανοι γκαζοτενεκεδες κανουν θορυβο και τους προσεχεις..οι γεματοι μενουν στην μπαντα και δεν τους βλεπεις"
    ενας γεματος λοιπον ανθρωπος ειναι και ο ξαδελφος Νικος Χαζαπης που αναφερεται στο αρθρο(ναι της Ευαγγελιας και του Θοδωρη!)παντα μου αρεσει να μιλαω μαζι του και να παρατηρω με θαυμασμο ποσα πραγματα κανει και μαλιστα χωρις ΚΑΝΕΝΑ οφελος προσωπικο...αφηνει την ζωη του και τρεχει σε φωτιες(εχει κινδυνεψει κυριολεκτικα!)αφηνει τα καλα του και νοιαζεται για τα κοινα,φτιαχνει θαυματα με τα χερια του για την χαρα των παιδιων....ενας εκπαιδευτικος που δεν τον μασησε το συστυμα που δεν τον "εκλεισε" το δημοσιουπαλληλικι!
    ποσοι απο το χωριο τον ξερουν αραγε για ολα αυτα?ποσοι εχουν κατσει να σκεφτουν πραγματικα τι κανει? ποσοι εκτιμουν κατι απο ολα αυτα?ο ιδιος μιλα λιγο....αλλα παντα οταν μιλα εχει κατι να πει!
    ρωτηστε τον!

    να εισαι καλα Νικο μου...και προχωρα...
    φιλια σε ολους...


    καλημερα παιδακια και καλη Κυριακη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΡΑ ΚΑΛΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΩ ΓΙΑ ΚΑΦΕΔΟΜΕΖΕΔΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αυξάνονται οι επιθέσεις σε γυναίκες οδηγούς. Τι λένε στο TLIFE θύματα. Πως να προστατευτείς


    Οι γυναίκες οδηγοί, φαίνεται ότι είναι η καλύτερη λεία για τους επίδοξους ληστές. Η Τούλα, η Ιωάννα και η Σοφία, είναι τρεις γυναίκες που δέχθηκαν επίθεση ενώ οδηγούσαν. Δυστυχώς, όσο περνάει ο καιρός, τα πράγματα γίνονται ολοένα και πιο επικίνδυνα ειδικά για το γυναικείο φύλο. Ας διαβάσουμε τι δήλωσαν στο TLIFE.
    http://www.tlife.gr/Article/FN/0-4-9364.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελένη Γλύκατζη-Αρβελέρ

    «Δεν κινδυνεύουμε από το ΔΝΤ»

    «Δεν υπάρχει βιολογική συνέχεια των σύγχρονων Ελλήνων, ούτε καθαρότητα αίματος, υπάρχει όμως πνευματική συνέχεια και καθαρότητα πνεύματος με μέγιστο πνευματικό προνόμιο των Ελλήνων τη γλώσσα. Δεν κινδυνεύουμε από το ΔΝΤ αλλά απ τους νεοέλληνες που δεν γνωρίζουν σωστά ελληνικά»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΟ ΑΠΟΓΕΥΜΑ,ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΥΠΕΡΟΧΗ ΜΕΡΑ ΦΕΥΓΕΙ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ.ΤΟ ΠΡΩΙ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΜΕΤΑ ΣΕ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟ ΣΠΙΤΙ ΚΑΦΕ.ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΑΠΙΘΑΝΑ ΜΕΛΟΜΑΚΑΡΟΝΑ!!!!ΒΟΛΤΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 4 ΣΤΟ ΝΕΙΜΠΟΡΙΟ,ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΘΑΛΑΣΣΑ ΤΖΑΜΙ!!ΤΙ ΑΛΛΟ ΝΑ ΖΗΤΗΣΩ ΑΠ ΤΗ ΖΩΗ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Έχω γίνει αυγό κλούβιο από τον ύπνο και τα dvd. Είδα 5,5 ώρες MAD MEN (7 επεισόδια σας το συνιστώ ανεπιφύλακτα) και άλλα τόσα Curb Your Enthusiasm (7ο κύκλο. Μερικά επεισόδια ήταν ξεκαρδιστικά).

    Εχει ωραίο φεγγάρι απόψε.
    Πάω να το χαζέψω μέσα από το παράθυρο. Κρίμα τα Echinacea που καταπίνω από τον Οκτωβριο. Τίποτα δεν κάνουν. Αύριο θα πάω στο γιατρό και θα πάρω καθαρή χημεία. Αντε γιατι δεν λέει να βήχω ετσι.
    Μη μου πείτε για ρακόμελα και τα τοιαυτα χθες το βράδυ με τους γείτονες παραλίγο να γίνω ντέφι. Δεν λέω προς στιγμή μου πέρασαν τα λαιμά με τόσο ρακόμελο ο λάρουγκας (που θα έλεγε η θεία Ελένη) είχε νεκρωθεί)αλλά το πρωί γκουχου-γκουχ. Depon και ρακόμελα δεν πάει!
    Καληνύχτα

    Dimitri φίλε μου σε σκέφτομαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. kalispera se olous tous agapitous feilous.
    extes apoxeretisame ton pateramou,

    sas efxaristo yia tis efxesas kai yia tin agapisas. to 2010 yia merikous livadianous den eitan kalo.
    oi efxi yia olousmas na einai, na eimaste kala na tous thimomaste.

    BOUL & ASPASIA sas efxaristo yia tin orea foto.

    KOULOURITIA & DIMITRI sa efxaristo pou eirthate

    kai pali nasta oloi kala filakia se olous.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μια μικρή γεύση MAD MEN και του φοβερού Don Draper (ποιός Ονουρ και σαχλαμάρες) Υπέροχη ατμόσφαιρα. Λατρεύω τέτοια έργα.

    http://www.youtube.com/watch?v=LfuMhXcLa-Q

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να εισαστε όλοι καλά Δημήτρη πολλά φιλιά φίλε μου και από εμας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. nase kala BOUL
    kathe vradi me arotouse TI NEA, mathena ap to BLOG na tou po

    den tha to ksanakouso to TI NEA. akoma den mboro na to xonepso
    kaninixta ta kefia tha erthoun xsana na ta leme

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Περαστικά Boul_boul, κρίμα που πέρασες τόσο ωραία μέρα κλεισμένη μέσα. Εγω έχω πέσει με τα μούτρα εδώ και μία εβδομάδα στον Wilbur Smith. (για όσους δεν τον γνωρίζουν είναι συγγραφέας Bell). Ειναι σε βολικό μέγεθος και τον κουβαλάω μαζί όπου πηγαίνω. Το μόνο μου άγχος να βγω στο σωστό σταθμό του μετρό γιατί όταν αρχίζω να διαβάζω βυθίζομαι.

    Dimitri, αν και δεν σε γνωρίζω συλλυπητήρια.

    φιλιά σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Γεια σου Μίνα
    Είναι χαλαρωτικά αυτά τα βιβλία, όπως τα Dvd που είδα. (καλά έχω πάθει πώρωση)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. http://www.youtube.com/watch?v=R91QDE4xTBY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εχει και άλλα ακόμα να δεις boul-boul???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρααααα,πως πάνε τα αρρωστούλια μας?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ...ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ,ΕΓΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΛΙΓΟ ΕΙΜΑΙ,ΠΕΡΣΥ ΜΟΥ ΚΡΑΤΗΣΕ 2 ΜΗΝΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ασχημες ιώσεις που ταλαιπωρούν και αργούν να περάσουν....περαστικά σου γρήγορα Κορινάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΜΙΚΡΟ ΜΟΥ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. γιατρε μου περαστικουλια!!

    καλημεραρουδια και πως ειστε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΕΣΥ ΠΩΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΚΑΛΑΜΑΡΑΚΙΑ ΤΗΓΑΝΗΤΑ ΟΝΕΙΡΕΎΕΣΑΙ ΑΔΕΛΦΗ ? ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_1874.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. την συνταξη μου ονειρευομαι γιατρουλι μου!!!!
    ναι απο το κρυωμα καλυτερα ειμαι...μονο η μυτη μου βουλωνει στα ξαφνικα και αποκτω μια μπασα σεξουαλικη φωνη!!!!! χι χι χιχ ι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. http://sarotiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_440.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. http://sarotiko.blogspot.com/2010/11/blog-post_4341.html#more

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πολύ ενδιαφέρων αυτό!!!
    Δηλαδή κάθε βράδυ πρέπει να βγάζουμε τα πάντα απο την μπρίζα μπας και γλυτώσουμε κανένα KW...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΓΩ ΤΟ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΟ ΤΩΡΑ ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΠΟΛΥΜΠΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΠΛΑ ΚΛΕΙΝΩ ΤΟΝ ΔΙΑΚΟΠΤΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. καλησπέρα σας
    πως είσαι boul?
    είσαι λίγο καλύτερα παντως εγώ τα ρακόμελα τα συνέχισα για όλο το σ/κ και δεν χρειάστηκα χημεία

    δημήτρη δύναμη και υπομονή

    ΑπάντησηΔιαγραφή