Παρασκευή 4 Ιουνίου 2010

Στου Μπέη και στου Γαλανού


Δεξιά το χασαπιό του Γαλανού, λίγο πιο κάτω η βρύση. Οι σκάλες οδηγούν στου Μπέη (αριστερά) και δεξιά η αυλή που την χρησιμοποιούσε σαν υπαίθριο σινεμά, για χορούς, γλέντια, μνημόσυνα. Εκεί υπήρχε πάντα μια πασχαλιά. Την θυμάμαι θεόρατη, η παιδική ηλικία όμως μεγεθύνει πολλά πράγματα. Αυτές τις σκάλες τις ανεβοκατεβαίναμε σαν σβούρες, τις είχαμε "μετρήσει" κανονικά. Τρέχαμε σαν παλαβά, χαλούσαμε το νιρβάνα τον ηλικιωμένων, ο Βαβάκης μας μάλωνε. Τις περισσότερες φορές ανέβαινα από του Βρούβα και κατέβαινε από τους Αγίους Πάντες. Το ανάποδο είναι πιο ήπιο, αλλά ξέρει από οικονομία δυνάμεων η νιότη; Γιατί να ξέρει; Έχω παίξει τρελά σ' αυτή την μικρή γωνιά του κόσμου. Εκεί έμεναν οι ξαδέλφες μου, η νονά μου, ο νονός μου... "όλος ο κόσμος μου"

35 σχόλια:

  1. Καλημέρααααααααααααααααα!
    Πωπω!τι μου έκανες.
    Τρελλό παιχνιδι σ΄αυτή τη γωνιά!
    ΄Οσο και αν ντρέπομαι θα το πω.
    Χρόνια είχα να δω αυτή τη γωνίτσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξύπνα Κουπεπεδάκι.
    Πάρε και τις ΄αλλες και το Βετούλι και ελάτε να παίξουμε............εκεί στη βρύση και μετά ίσα κάτω στη θεία Ρίτσα ...
    και μετά στο Δημοτικό αργότερα στην εφηβεία σούρουπο τραγούδια μέχρι αργά...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αχ!να΄ταν τα νειάτα δυο φορές τα γηρατειά καμία........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τζιβαέρι μου,καλημέρα,δουλειές τι άλλο!!!!
    Να είμαστε έτοιμες και αύριο να πάμε ένα σηνεμαδάκι στου Μπέη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΜΠΕΡΔΕΥΤΗΚΑ ΜΕ ΤΑ ΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΒΡΕΘΗΚΑ ΣΤΟ ΕΛΙΚΟΔΡΟΜΙΟ Η ΑΧΑΒΑΔΗ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. αχ, τα σκαλιά του σπιτιού μου...
    ΩΡΑΙΕΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΑΣ, ΩΡΑΙΕΣ ΠΑΡΕΕΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΥΣ!
    Παρασκευή σήμερα, οι σκεψεις γινονται χαμόγελα και βολτες στου μυαλού τα μονοπάτια...
    και όχι μόνο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ,βροχές πάλι....τι να κάνω να τα πλύνω τα τζάμια η όχι????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΒΑΛΕ ΤΗΝ ΒΕΡΟΥΛΑ ΝΑ ΤΑ ΓΛΥΨΕΙ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ...τοτε θα τα πλυνεις στα σιγουρα!...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αυτή το μόνο που κάνει προς το παρών είναι να γεμίζει τον τόπο τρίχα.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Διάβασα το παρακάτω κείμενο και έκλαψα,είμαι ακόμα πολύ φορτισμένη απο την δική μου απώλεια...
    Νομίζω ότι αξίζει να το διαβάσετε,αν και δεν ειναι στο καλοκαιρινό κλίμα μας.
    Αφεντικό,αν δεν το θέλεις βγάλτο.

    "Μπροστά στο θάνατο..."
    by troktiko

    "Πρόσφατα έχασα τη σύζυγό μου, τη σύντοφο της ζωής μου, με αναπάντεχο και οδυνηρό τρόπο, στην ηλικία των 62 ετών.
    Οταν έχεις μία σωστή σχέση με το σύντροφό σου και ξαφνικά τον χάσεις, μένεις μόνος, μέσα στο απόλυτο κενό.
    Είσαι το μισό πορτοκάλι που απελπισμένο γυρνάει στο σύμπαν ψάχνοτας το άλλο του μισό...μα φευ...δεν το βρίσκει...
    Δεν έχω τη δύναμη να αυτοκτονήσω, σκέφτομαι ...
    και τα παδιά μου, αλλά εύχομαι ολόψυχα να έρθει σύντομα η μέρα που θα βρεθώ δίπλα στην αγαπημένη μου σύζυγο.
    Τώρα κατάλαβα γιατί όταν χάνει ένα δικό του άνθρωπο ο κόσμος στρέφεται στη θρησκεία.
    Είναι η μόνη ελπίδα, η μόνη.
    Δε μπορώ να διανοηθώ ότι δε θα την ξαναδώ ποτέ.
    Ο λόγος που σας γράφω είναι ο εξής:
    Παρατηρώ γύρω μου τους νέους, τα παιδιά μου, αλλά και τους μεγαλύτερους.
    Αρκετοί από αυτούς ζουν ζωές χωρίς νόημα, αναλώσιμες σε περιστασιακές και ανούσιες φιλικές και ερωτικές σχέσεις.
    Ξυπνηστε.
    Η ζωή είναι μικρή και πολύτιμη.
    Και όσοι είχαν την ευλογία, όπως εγώ, να ζήσουν με ένα σύντροφο-βράχο στο πλευρό τους, βρήκαν το μυστικό της ζωής..
    Ξυπνήστε πριν να είναι αργά.
    Μη χαραμίζετε τον εαυτό σας δεξιά και αριστερά.
    Αφιερωθείτε στον Ανθρωπο που θα ερωτευτείτε και θα εκτιμήσετε και δε θα το μετανιώσετε.
    30 χρόνια παντρεμένος, δεν την απάτησα τη γυναίκα μου.
    Και οι φίλοι κορόιδευαν.
    Ομως εγώ νιώθω ΓΕΜΑΤΟΣ, καταλαβαίνετε?
    Νιώθω ΓΕΜΑΤΟΣ που συνάντησα αυτή τη Γυναίκα.
    Σήμερα συμπληρώνουν 50 μέρες χωρίς Εκείνη.
    Χωρίς να προλάβω να την αποχαιρετήσω....
    Άνθρωποι, όταν κοιτάζετε το σύντροφό σας, να σκέφτεστε πάντα ότι ίσως είναι η τελευταία φορά που τον βλέπετε.
    Γιατί όταν γίνει το Κακό, που εύχομαι σε κανέναν να μην τύχει, θα είναι αργά.
    Θα συνεχίσετε τη ζωή σας πλημμυρισμένοι από τις τύψεις για όσα δεν προλάβατε να του πείτε και να κάνετε μαζι΄.
    Δείξτε την αγάπη σας, μη φοβάστε.
    Μπορεί να μην έχετε άλλες ευκαιρίες.
    Αισθάνομαι μέσα στην ατυχία μου τυχερός που τη Γυναίκα Μου την είχα ΕΚΕΙ ΠΑΝΩ.
    Και της το έδειχνα κάθε μέρα.
    Θέλω να πιστεύω ότι μέσα από τα χέρια μου έφυγε μια ευτυχισμένη γυναίκα.
    Γι'αυτό εσείς οι νεότεροι, μη σπαταλάτε το χρόνο σας.
    Δεν είμαστε αθάνατοι..."

    Αντίο Αγαπημένη Σύντροφε και Μητέρα των Παιδιών μου"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. kalimera paidakia.
    kaigo ta anevokatevena ta skalia afta poles fores, otan oi kiriakoula mestelne stou mbei yia psomi,mexri na giriso sto pera xorio to miso to eixa KANI NA.

    kalosas SBK

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. mia erotisi stin pano foto,brosta sta podia tis( faoudomanas )
    eine kapio kouti me amigdalota,
    oi oi plaka fenete etsi xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Σουβλάκι από ακρίδες
    http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_5371.html

    Να κάτι που μπορεί να μας χρειαστεί...
    Συνταγές μαγειρικής έχουμε;
    Κουτρουλό, Πασταφλώρα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δηλαδή αφεντικό θέλεις συνταγές με έντομα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ναι, γιατί; να είμαστε έτοιμες.
    Ο ανθρωπος για να ζήσει όλα τα τρώει. Εγω που λες μέχρι αρνί θα φάω!!! χε, χε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. http://archive.enet.gr/online/online_text/c=113,dt=21.06.2008,id=95452576

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Μία συγκριτική μελέτη της συμπεριφοράς ανδρών-γυναικών στο σούπερ-μάρκετ
    ΓΥΝΑΙΚΕΣ:

    1. Προσπαθούν να παρκάρουν
    2. Παίρνουν ένα καροτσάκι.
    3. Το γεμίζουν με χρήσιμα πράγματα σε χρόνο ρεκόρ.
    4. Βάζουν τα ψώνια στις σακούλες με απόλυτα λογικό τρόπο (ό,τι είναι για το ψυγείο σε μία σακούλα, τα λ...αχανικά σε άλλη κλπ)
    5. Πληρώνουν.
    6. Γυρίζουν στο σπίτι
    7. Αδειάζουν τις σακούλες και τακτοποιούν τα ψώνια.

    ΆΝΤΡΕΣ:
    1. Παρκάρουν.
    2. Μπαίνουν στο σούπερ-μάρκετ..
    3. Ξαναβγαίνουν για να πάρουν καροτσάκι
    4. Αντιλαμβάνονται ότι δεν έχουν κέρμα.
    5. Πηγαίνουν στο περίπτερο να κάνουν ψιλά
    6. Βρίσκουν ευκαιρία και διαβάζουν το Φίλαθλο 7. Παίρνουν το καροτσάκι.
    8. Κάνουν όλες τις πιθανές διαδρομές στο σούπερ-μάρκετ 9. Τελικά αγοράζουν ένα ζευγάρι κάλτσες, 2 κατεψυγμένες πίτσες, φιστίκια, λουκάνικα, μπύρες και ένα κόμικς.
    10. Δεν ασχολούνται με άχρηστα πράγματα όπως βούτυρο, γάλα, γιαούρτι, απορρυπαντικό και λοιπές αηδίες
    11. Πηγαίνουν στο ταμείο με την πιο ξανθιά και... εννοείται πιο αργή ταμία
    12. Βάζουν στη σακούλα τις πίτσες μαζί με τις κάλτσες και το κόμικς.
    13. Γυρίζουν σπίτι
    14. Βάζουν τις σακούλες σ' ένα τραπέζι (ίσως πάλι νομίζουν ότι τα ψώνια θα βαρεθούν και θα βγουν μόνα τους).
    15. Βάζουν όμως τις μπύρες στο ψυγείο (μα για τι τους περάσατε... για άσχετους
    16. Την πέφτουν στον καναπέ με το κόμικς και τα φιστίκια και περιμένουν να κρυώσουν οι μπύρες..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Που τέτοια τύχη,θα γλίτωνα και από το μαγείρεμα... ANGELLA!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΟΥΤΙ ΜΕ ΑΜΥΓΔΑΛΩΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ...ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΔΕΙΟ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Το έβαλε πριν λίγο το troktiko

    Το παιχνίδι που θέλουν να παίξουν ολοι οι ελληνες

    http://www.greekpayback.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Το χρηματιστήριο έκανε βουτιά σήμερα -5,03
    Ούτε από την Καμάρα να έπεφτε!!!
    Στις 1484,90 μονάδες ο γενικός δείκτης.
    Καιρός για αγορές!
    Τα λεφτά αλλάζουν χέρια ! ! !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Μόνο που δεν πάνε στα δικά μας....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. BOULAKI POLY DIASKEDASTIKO AYTO TO PAIXNIDI,TOUS PETAS TA PIES STA MOUTRA KAI SOU PERNOUN OLA TA NEYRA XA XA XA................. ANONIME LES NA TA EFAGE H FAOUDOMAMA?? DEN NOMIZO OMOS, AYTH EINAI TO0THPICK XA XA XA ................ DIMITRI AMYGDALOTA ONOIREVESAI MOU FENETE,POS PAS STO XORIO SOU EXETE ZESTH?? OUF OUF XAMOS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. paidia tora molis xazeva tin foto pano,afto to oreo topoio.
    fonazo tous sinadelfous kai tous leo ,elate na dite kati omorfo,erxode kai enas mou leoi AFTI, oxoi tou leo tous tixous ti omorfi pou einai. kai mou leoi, tous tixous xazevis? na tou leo tou m....a.
    kala tous leoi o paterasmou ALADOTI.xa xa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. VRE DIMITRI POU NA TA KSEROUN EDO TETIA PRAGMATA,EXEIS DEI KAPOU EDO SOKAKIA KAI TOIXOUS ASVESTOMENA??? DEN KSEROUN OYTE TI EINAI ASVESTIS........ O MPAMPAS KALA?? XERETISMATA.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. αν και δεν είναι η ωρα μου ακόμη anyway...πολύ καλησπέρα σας!!!!!!!!
    αχ βρε δημητρη καλά λεει η κουλουρίτσα τι να ξέρουν τα αμερικανάκα golden boys για ολα αυτά?
    boul κατσαρίδες αρνουμε δεν μαγειρεύω
    αμα θέλεις καμμιά μαιντανοσαλάτα...
    καψοραχούλα αγάντα

    ΑπάντησηΔιαγραφή