Κυριακή 14 Φεβρουαρίου 2010

Happy Valentine's Day

Έρωτά μου αγιάτρευτε
και καημέ μου μεγάλε
ιστορία μου όμορφη
της ζωής μου φινάλε

Έρωτά μου έρωτα μου έρωτα μου
μόνο έσυ με κυβερνάς
είσαι εσύ το κάτι άλλο
στην καρδιά μουμες
στις φλέβες μου κυλάς

Έρωτά μου παράξενε
μακριά σου δεν κάνω
αν σε χάσω καλύτερα
προτιμώ να πεθάνω

* Στίχοι: Ηρακλής Παπασιδέρης Μουσική: Τάκης Σούκας Πρώτη εκτέλεση: Κώστας Κόλλιας
-
Το τραγούδι ακούστε εδώ με την Πίτσα Παπαδοπούλου
-
ΟΙ ΕΥΧΕΣ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ:
Βαλεντίνο χρόνια πολλά!
Marilyn ευτυχισμένα γενέθλια! Οτι ποθείς!

-
Ερωτευμένοι-ες... έρωτας είναι θα περάσει! Χρόνια πολλά και στους χωρισμένους που "δεν γιορτάζουνε ποτέ"

-

41 σχόλια:

  1. Καλημέρα καλημέρα
    Καλό το τραγουδάκι; χε, χε
    Εμ, μπάφιασα με τα ξένα τραγούδια. Μέρα που είναι σήμερα ας ακούσουμε και κάτι στη μητρική μας γλώσσα!

    Φιλίτσα χρόνια πολλά στον Βαλεντίνο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλιτσα να χαίρεσαι το Βαλεντίνο σου.
    Βαλεντίνο χρόνια πολλά και καλά.
    Βoul-boul...υπονοείς κάτι για τα ξένα τραγούδια???????????????????????
    Μαριλύν,να τα χιλιάσεις και πάντα υγιείς και ευτυχισμένη.
    Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουν την σημερινή ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν υπονοώ, ισχυρίζομαι πως μέρα που είναι καλύτερα τα τραγούδια να είναι στη μητρική μας γλώσσα που καταλαβαίνουμε με ακρίβεια το "αβάσταχτο βάρος" κάποιων λέξεων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αααααααααα!!!!!!καλά...χααχαχαχα
    Χάθηκαν οι λέξεις πια,οι πράξεις λιγοστές,το μόνο που απομένει είναι η προσμονή ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. http://www.youtube.com/watch?v=XwusuGALtGc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΥΣ ΕΟΡΤΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ...
    ΣΗΜΕΡΑ ΠΑΝΕ ΑΓΑΠΗΣΙΑΡΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΟΠΩΣ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΑ ΚΤΛ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΑΓΑΠΑΤΕ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Συμφωνούμε Κορίνα, τρυφερά τραγούδια για σήμερα π.χ.
    Τα λερωμένα τ' άπλυτα
    Όταν τα λάβεις αυτό το γράμμα
    Εγώ δεν ήμουνα αλήτης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμε δεν ηταν από τα καλύτερα σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΝΑΙ ΝΑΙ ...
    ΠΑΠΑΚΙ ΠΑΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΤΑΜΙΑ ...
    ΦΩΤΙΑ ΣΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ ....
    ΖΙΓΚΟΥΑΛΑ ....
    ΧΕ ΧΕ ΧΕ ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μυστικέ μου έρωτα...
    με την Στανίση!
    (φωνή πολυ μεγάλης έκτασης)
    γιε! γιε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 'Η ΝΗΣΤΙΚΕ ΜΟΥ ΕΡΩΤΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΕΚΤΑΣΗ ΣΤΟΜΑΧΟΥ .... Α ΧΑ ΧΑ ΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Νηστικέ μου έρωτα
    αχ, έρωτα παρφέ,
    ό,τι τώρα ένιωσα
    δεν ένιωσα ποτέ.
    Νηστικέ μου έρωτα
    αχ, έρωτα παρφέ

    Μια λιγούρα μου καίει τα στήθια, μια φωτιά,
    την αλήθεια δεν τη λέω πουθενά
    και πονώ και πονώ.
    Νηστικέ μου έρωτα
    αχ, έρωτα, πεινώ.
    Πεινώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βρε Κουτρουλό μήπως είσαι εκτος θέματος;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ΝΑ ΚΑΟΥΝ ΤΑ ΚΑΡΒΟΥΝΑ ΑΛΑ ΜΕΡΑΚΛΩΘΗΚΑ ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΓΙΑΤΙ ΜΕΣΑ ΕΙΝΑΙ ΕΡΩΤΙΑΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΟ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Γιατί εκτός θέματος...μετά τον έρωτα έρχονται όλα αυτά....μέσα είμαι,μέσα είμαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Είμαι μπαχαχούχα σήμερα... αλλά και λίγο αυστηρή. Καλά πάω να ξεσκονίσω. Τα λέμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Βαριέμαι να ξεσκονίσω!
    Γιατι να χαλάσω τους ιστούς των αραχνών, τόσο κόπο κάνανε τα έντομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Εγω να δεις πρέπει, πρέπει, πρέπει
    αλλά δεν θέλω, δεν θέλω, δεν θέλω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΕΝ ΞΕΣΚΟΝΙΖΩ!!!
    ΜΟΝΟ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΜΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΕΜΕΝΑ ΣΚΟΥΠΙΣΜΑ ΣΦΟΥΓΓΑΡΙΣΜΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Καλημέρα και από μένα.
    Βαλεντίνο Χρόνια Πολλά.
    Μαριλύν Χρόνια Πολλά, να τα χιλιάσεις.
    Χρόνια Πολλά σε όλους μας γιατί όλοι είμαστε ερωτευμένοι με κάποιον ή με κάποιαν ή με κάτι γενικώς.
    Φιλάκια πολλά.
    Το βράδυ στον σύλλογο θα περάσουμε τέλεια. Φορέστε τα αποκριάτικα σας και ελάτε να διασκεδάσουμε όλοι μαζί με πολύ μουσική, κρασί και μεζεδάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. http://www.youtube.com/watch?v=rBF6GvHYjrs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. αγαπημενη φιλεναδιτσα Φιλιτσα να χαιρεσαι τον Βαλεντινο σου και παντα ετωτευμενοι...οπως τοτε......

    γεια σας παιδακια...αν και η μερα το καλει εγω δεν θα ακουσω...ερωτευεμενη με προσωπα,πραγματα,ακουσματα,καταστασεις,τοπους ειμαι καθε μερα!
    δεν περιμενω καμια συγκεκριμενη μερα να τιμησω τον ερωτα μου,την μανα μου,τον πατερα μου,την καρετα-καρετα και τους αρρωστους απο AIDS!
    μπουχτησε με την μερα του ταδε του δεινα και γενικως τις μερες τις ειδικες...το μονο που μου αρεσει σημερα ειναι οτι ΑΥΡΙΟ ΔΕΝ ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ!!!! γιουπιιιιιι!!!!!

    λεω να παω σινεμαδακι...ποια ταινια προτεινετε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Οδηγός αυτοκινήτου τρέχει με 200. Περνάει μπροστά από περιπολικό, το οποίο αρχίζει να τον καταδιώκει. Κάποια στιγμή , ο οδηγός κάνει στην άκρη και σταματάει.
    Αστυνόμος: - Πας καλά άνθρωπέ μου;;; Θέλεις να σκοτώσεις κόσμο;;;
    Οδηγός: - Εχμ... έτρεχα ε;
    Αστυνόμος: - Μόνο έτρεχες; Άδεια , δίπλωμα!
    Οδηγός: - Ξέρετε... δεν έχω.
    Αστυνόμος: - ΔΕΝ ΕΧΕΙΣ;;;; Και τρέχεις έτσι;; Δεν πάμε καλά... Βγες από το αυτοκίνητο!
    Οδηγός: - Αν θέλετε να με ψάξετε, θα έλεγα να μην το κάνετε.
    Αστυνόμος: - Γιατί;
    Οδηγός: - Ε να.. έχω και τα ναρκωτικά πάνω επάνω μου.
    Αστυνόμος: - Ναρκωτικά;;; Έχεις και ναρκωτικά;;;!!!
    Οδηγός: - Ε γιατί νομίζατε πως έτρεχα .. έχω να κάνω παράδοση .. άσε που με καθυστέρησε και ο έμπορας και έχω αργήσει.
    Αστυνόμος: - Μα εσύ δεν παίζεσαι με τίποτα!!! Βγες έξω , θα ψάξω και το αυτοκίνητο.
    Οδηγός: - Πάντως εγώ στη θέση σας δε θα κοιτούσα κάτω από το κάθισμα.
    Αστυνόμος: - Γιατί;
    Οδηγός: - Εεε.. είναι το όπλο μου εκεί…
    Αστυνόμος: - ΟΠΛΟΦΟΡΕΙΣ ΚΙΟΛΑΣ;;;;!!!!
    Οδηγός: - Ε τι έτσι θα πάω στο νταραβέρι; Δε λες καλά που το είχα μαζί μου… Ετοιμος ήταν ο άλλος να μου την ανάψει, ευτυχώς πρόλαβα να τραβήξω πρώτος! Τώρα έχω να ξεφορτωθώ και το πτώμα…
    Αστυνόμος: - Πτώμα;;; Ποιο πτώμα;
    Οδηγός : - Αυτό του έμπορα στο πορτ-μπαγκαζ.
    Αστυνόμος: - ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΠΤΩΜΑ ΣΤΟ ΠΟΡΤ-ΜΠΑΓΚΑΖ;;;;!!!
    Τρελαίνεται ο αστυνόμος, καλεί αμέσως ενισχύσεις, φτάνουν αντιτρομοκρατικές, εγκληματολογικό, περιπολικά, ελικόπτερο, ακροβολίζονται κομάντα γύρω από το αυτοκίνητο. Ερχεται και ο διοικητής.
    Διοικητής: - Τα χαρτιά σου!
    Ανοίγει ο οδηγός το ντουλαπάκι, βγάζει τα χαρτιά και του τα δίνει.
    Διοικητής: - Αφού είχες χαρτιά γιατί είπες στο όργανο πως δεν έχεις;
    Οδηγός ( έκπληκτος): - Εγώ;;
    Διοικητής: - Τέλος πάντων, βγες σε παρακαλώ από το αυτοκίνητο.
    Βγαίνει ο οδηγός, πέφτουν επάνω του τέσσερις, τον ψάχνουν... τίποτα.
    Διοικητής: - Που είναι τα ναρκωτικά;
    Οδηγός: - Ποια ναρκωτικά κύριε διοικητά;
    Διοικητής : - Εδώ το όργανο μας είπε ότι έχεις ναρκωτικά επάνω σου.
    Οδηγός: - Εγώ;;;;
    Διοικητής: - Ψάξτε το αυτοκίνητο!!
    Πλακώνουν άλλοι δέκα με σκυλιά κλπ κλπ, ψάχνουν παντού ... τίποτα.
    Διοικητής: - Μα καλά, τα όπλα που είναι;;
    Οδηγός : - Ποια όπλα κύριε διοικητά;;;
    Διοικητής: - Το όργανο μας είπε ότι έχεις όπλο στο αυτοκίνητο!
    Οδηγός: - ΕΓΩ;;;
    Διοικητής: - Ουφφφ ... μα τι γίνεται εδώ... τέλος πάντων, άνοιξε το πορτ -μπαγκαζ.
    Το ανοίγει ο οδηγός... τίποτα μέσα.
    Διοικητής: - Το πτώμα που είναι;;
    Οδηγός: - Ποιο πτώμα κύριε διοικητά;;
    Διοικητής : - Μα το όργανο μας είπε...
    Οδηγός ( έξαλλος): - Ε μα σας είπε το ένα, σας είπε το άλλο, σε λίγο θα σας πει ότι πήγαινα και με 200!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. χα χα! ωραιο κουτρουλο μου!

    ανωνυμε.....
    you love who?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καψοράχη μου πήγες σινεμά,τι είδες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. μπα! βαρεθηκα!
    χουχουλιαζω στον καναπε!βρεχει κιολας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αααααα,σαν το χουχούλιασμα τίποτα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. χα χα χα χα!!!!ανωνυμε!!!!
    ολα τα λεφτα εισαι!!!!!



    ναι κουτρουλο μου και εχω αναγκη αυτη την ξεκουραση!
    αν και το σινεμα μου αρεσει.....
    βλεπω ενα εργο ομως στο nova..."σφραγισμενα χειλη"καλο φαινεται.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλή σας νύχτα,όνειρα γλυκά και πάντα ερωτευμένοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Δεν υπάρχουν έξυπνοι η χαζοί άνθρωποι
    δεν υπάρχουν όμορφοι ή άσχημοι
    Υ Π Α Ρ Χ Ο Υ Ν μόνο άνθρωποι που Α
    ΓΑΠΗΣΑΝ & ΑΓΑΠΗΘΗΚΑΝ!
    τάδε έφη Μαλβίνα θεός σχωρέστην!

    καλη σας νύχτα καλή καθαρή δευτέρα σε όλους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή