Κυριακή 13 Δεκεμβρίου 2009

Sunday Νight Syndrom

Επιτέλους βρήκα από τη πάσχω κάθε απόγευμα Κυριακής! Το διάβασα στο ΒΗΜΑ της Κυριακής: Κυριακή κοντή γιορτή Φαίνεται πως η λαϊκή σοφία προηγήθηκε για άλλη μία φορά της επιστήμης: Σύνδρομο της Κυριακάτικης Νύχτας (Sunday Νight Syndrom) ονομάζεται αυτό που σχεδόν το 80% του πληθυσμού (των δυτικών βεβαίως χωρών) βιώνει την ημέρα που κατά τα άλλα είναι γιορτινή. Η προοπτική μιας κουραστικής εβδομάδας όχι μόνο μειώνει τη χαρά της αργίας, λένε οι ειδικοί, η συνέχεια εδώ
Τώρα που έμαθα όλα αυτά ησύχασα!

38 σχόλια:

  1. KALH SAS BRADIA APO TO GLISTERO N.J.PEFTI MIA POLY PSILI VROXOULA KAI GINETE YIALI KATO,ETSI EIMASTE FILAKISMENOI SHMERA!!!!!!!! KAI KATI GIA OLES TIS SKYLOMANOULES,MIA KAI O LOGOS GIA TO -POINSETTA- PROSEXETE TA SKYLAKIA SAS KAI GATAKIA NA MHN TO VAZOUN STO STOMA TOUS GIATI MPOREI NA AROSTISOUN,H KAI NA.......!!!! FILIAAAAA.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. GAROUFALIA MOU OLLA KALA? OPOS VLEPO TIS FOTO STO SITE TOU -VANGLOUK-THA YPOFEREIS KATHE MERA NA PERASEIS TO DROMO GIA TIN VIVLIOTHIKI,FANTAZOMAI TI THA GINETE PALI STIN AGORA, TOULAXISTON EINAI KALO ERGO,NA FYGI AYTO TO KALODIO KAI KAKO POU EINAI AIDIA, KALO TELOS NA EXOUN!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΙΔΙΚΑ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΒΑΖΕΛΟΙ, ΑΝ ΒΛΕΠΕΤΕ, ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ, ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟ, ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΤΕ ΙΣΑ ΜΕ ΔΥΟ ΩΡΙΤΣΕΣ ΥΠΝΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ.
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ο MOLEMOU έχει ένα καταπληκτικό βίντεο: Το «Bohemian Rhapsody» των Queen σε ξεκαρδιστική Muppet διασκευή.
    Οσοι Muppet-πιστοί μπείτε εδώ:
    http://molemou1.blogspot.com/2009/12/bohemian-rhapsody-queen-muppet.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ο Σίλβιο Μπερλουσκόνι έβαγε μπουκέτο, μες στο κέτσαπ η μούρη του! Ας πρόσεχε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Η πρώην σύζυγος του έδωσε τα μπουκέτα; Εφαγε πολλά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πάντως έχασε αυτό το γέλιο το αντιπαθητικό....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μα μεγάλος άνθρωπος να κάνει τον Ρωμαίο... (και οχι μόνο)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. τι κοτσομπολευετε?? ε?? ε??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Γεια σου Καψοράχη, δεν είδες τη μούρη του Μπερλουσκόνι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καψοράχη τι κανει ο μπαμπας σου,ολα καλα???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εχασα τετοια εικονα? κριμα!

    ο πατερας καλα αλλα η μιση του μουρη μελιτζανι! εβγαινε απο το μπανιο σκονταψε σε ενα απο τα χιλιαδες χαλακια της Χρυσανθης και επεσε πανω σε μια σομπα ευτυχως σβηστη....τρομαξα αλλα ευτυχως δεν εσπασε κατι...μονο ενα σκισιμο πανω απο το φρυδι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Οχι πατάκια, οχι χαλιά. Μεγάλος κίνδυνος, πέταξε τα όλα. Να κάνεις τον σταυρό σου. Περαστικά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλα.....αφου δωσω μαχη με την Χρυσανθη....η οποια τηρει τα του νησιου....χιλιαδες χαλακια,χιλιαδες σεμεδακια,χιλιαδες τσουμπλεκια!
    οταν ερχεται σπιτι μου που ΔΕΝ εχω τιποτα την πιανει η ψυχη της!
    τελοςπαντων......ευτυχως δεν ηταν σοβαρο!


    εσεις κοριτσακια ολα καλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Καλά, καλά, καλά
    Σε 10 μέρες θα κααααθομαααιααιι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. και εγώ για να μην έχω άγχος που θα πάω δουλεία αύριο πλακώθηκα στις δουλειές και τώρα δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου

    καψοράχη περαστικά του πατέρα
    έχει δίκιο η boul πέτα τα πατάκια μην έχεις χειρότερα
    πότε θα δούμε φωτο του τζο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Οταν βρεθούμε θα βγάλω φωτογραφία το νεαρό! χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΑΡΧΙΖΕΙ Η ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΗ ΜΕΤΡΗΣΗ: 10...
    (ΜΕΤΡΗΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΤΟΥ ΜΠΛΟΓΚ)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Yes σε δέκα μέρες θα πάω διακοπές στον λόφο... Σικελίας! χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. λεω αυριο απο το γραφειο να σου στειλω φωτο αφεντικο.......

    και εγω θα καααααατσω! αρκετες μερουλες! γιουπιιιιιι!!!!!
    αντε ...θα πιουμε και εκεινον τον ρημαδι τον καφε! ετσι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. μόνο να το κανονίσετε νωρίς να έρθω και εγώ απο την εξορία...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. καλα...να εξομολογηθω κατι.....γενικα με τα παιδια μου ημουν ειχα λιγες φοβιες γενικως...δηλ.ολο ζεστα μου φαινοταν οταν τα επιανα,ολο εστηνα αυτι αν ακουγα βηχαλακι,ολο ανησυχουσα...βεβαια δεν το εβγαζα αλλα πολλες φορες μεσα μου τρωγομουν,ακομα και τωρα...
    ε...τωρα το κανω και με το σκυλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. καλά αυτό είναι είδηση
    κουτρουλάκι θα έρθεις για καφέ?
    ωραία!
    λοιπόν εγώ που δεν έχω σκυλάκο θα πάρω πολλά αλεξανδρινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. μπα...εγω ειμαι ζαβη...ζαβαντριωτισα!
    τα παιδια και ο Φ. γελανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. εμας το δεντρο μας εμεινε στολισμενο απο την μεση και πανω....τις κατω μπαλες τις εφαγε ο Τζοϊ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. αμα κάνεις εγγόνι καψοραχούλα να δεις τι έχεις να πάθεις!!!!
    εκεί να δείς ζαβάδα
    δεν βλέπω εγώ την θειά μου
    με το σκλεναρικοβάκι!
    ενα άλλαγμα η μικρή ένα η γιαγιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ετσι φαινεται.....τοτε θα ζαβωσουμε τελειως.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καληνύχτα,εμενα κόλλησε το λαπτόπι και σας έχασα,αυριο με υγεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Aντε να έχουμε καλή εβδομάδα όλοι μας. Κι ας μην είναι τσαγκαροδευτέρα η σημερινή Δευτέρα.
    Κι αν θέλετε μια μικρή ανέξοδη βόλτα κατά Κόρθι μεριά... ε, κάντε ένα σερφάρισμα στου δάσκαλου το blog.
    Kαλημέρα στους επισκέπτες του λειβαδιανού blog και στην admin του.

    ΑπάντησηΔιαγραφή