Σάββατο 12 Δεκεμβρίου 2009

Τα ήσυχα πρωινά... στα σκαλοπάτια μου


Τα ήσυχα πρωινά στο σπίτι μου, ψήνω καφέ και τον απολαμβάνω γουλιά γουλιά στα σκαλοπάτια. Αφήνω το βλέμμα να χαθεί στις λεμονιές, χαζεύω την Σοφία που κάνει δουλειές, την Ιφιγένεια να μπαινοβγαίνει από την πόρτα της κουζίνας στην αυλή, τον Κώστα να περιποιείται το μπαξεδάκι. Ακίνητο στους αιώνες τοπίο, άνθρωποι που εναλλάσσονται, σπίτια που με τις εποχές αποκτούν ή χάνουν το χρώμα τους, δένδρα ολόφρεσκα και ζωντανά, άλλες φορές μουντά και κακομοιριασμένα. Έχω δει τις λεμονιές να στρίβουν τα φύλλα τους σαν καρουλάκι από τη δίψα του καλοκαιριού και άλλες φορές να είναι πράσινες και φουντωτές. Έχω δει τον Ψαρρό να τσακώνετε με το μουλάρι του και τον Γιώργη να μαζεύει τις κατσίκες και παλιά πολύ παλιά τον Παπαγιάννη να οργώνει. Ένα γεράκι μπορεί να φέρει κίνηση, να διακόψει την ηρεμία του πρωινού, να δώσει προμήνυμα για αλλαγές στον καιρό, να βουτήξει με ορμή στη ρεματιά. Λίγα πράγματα θα συμβούν, λίγα πράγματα θα γίνουν στη διάρκεια της μέρας. Αρκετά όμως. Τόσα όσα μπορεί να αντέξει και να καταναλώσει ο νους. Τα απαραίτητα! Καμιά σχέση με τα σημερινά που έχουν κάνει τα περιττά να φαίνονται αναγκαία. Σήμερα λοιπόν νοιώθω αιώνες κούρασης στο κορμί μου και μόνο η οικειότητα της επανάληψης αγαπημένων συνηθειών θα με αναζωογονούσε Σήμερα θέλω τα σκαλοπάτια μου...
(Ο Ρούλης προχθές μου είπε να βάζω φωτογραφίες το Κάτω Χωριό, ορίστε ξάδελφε να μια εικόνα)

Χρόνια πολλά στους Σπύρους και στις Σπυριδούλες, ειδικά στον ξάδελφο μου Σπύρο Green και στον Σπύρο (Κόρινθος) Παναθηναϊκοί και οι δύο! Ολε!

22 σχόλια:

  1. ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΚΑΝΑΠΕ, ΔΙΠΛΑ ΣΤΟ ΚΑΛΟΡΙΦΕΡ, ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ! ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΦΕ ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ ΜΕ ΘΕΑ ΤΗΝ ΘΑΛΑΣΣΑ ... Ο ΠΙΟ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΦΕΔΑΚΟΣ ΜΟΥ ...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καφέ στο βουνό με θέα τη θάλασσα; Στο Κιλιμάντζαρο με θέα το ωκεανό; no bad, no bad! xe, xe
    Καλημέρα Κορίνα, Καλημέρα σε όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ομορφα αυτά που έγραψες Boul-boul,γνωστά και αγαπημένα.
    Εικόνες που δεν φεύγουν απο το μυαλό γιατι ειναι επαναλαμβανόμενες και έχουν καταγραφεί στον σκληρό...
    Καλημέρα σας,καλά να περνάτε οπου και αν είστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!
    ξέχασα να γράψω Χρόνια Πολλά στους Σπύρους που γιορτάζουν σήμερα.
    Κ.Π.Π,πολλες-πολλες ευχες να τον χαίρεσαι με υγεία και ευτυχία πάντα.Και στους φίλους στην Κόρινθο να χαίρονται τον γαμπρό τους.
    Λωλοδασκάλα,να χαίρεσαι το παλικάρι σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΝΑΙ ΜΠΡΕ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟΝ GREEN ΝΑ ΤΟΝ ΧΑΙΡΕΣΑΙ Κ.Π.ΠΟΥΛΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα. Οταν βλέπεις κάθε μέρα πράγματα οικεία και αγαπημένα τελικά είναι πολύ όμορφο. Πολύ μου αρέσει που κάθε πρωί βλέπω τον ποταμό, οταν πίνω τον καφέ μου.
    Χρόνια Πολλά Κουπεπέ να τον χαίρεσαι, και στην Κόρινθο πολλές ευχές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημέρα και από μένα.
    Χρόνια Πολλά σε όσους γιορτάζουν.
    Κουπεπέ να τον χαίρεσαι. Λωλοδασκάλα επίσης.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. KAFE STOXORIO KAI NA BLEPO APENANTI THN PINDO XIONISMENH TO KALITERO .KALHMERA STHN PAREA,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Στην Αθήνα βρέχει? Εδώ η βροχή έρχεται, μαύρισε ο ουρανός.
    Στο μεταξύ σκάβουν τον δρόμο η ΔΕΗ, είναι έξω από την αστυνομία, γίνεται πανικός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα MOLEMOU πάρε ένα γλυκό... από το Κουτρουλό

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ...μου λειψατε....
    Σαββατο πρωι καφες να μοσχομυριζει στην κουζινα,ο σκυλος να με κοιτα με ματια γεματα λατρεια......
    ομορφο πρωινο......
    εγω θελω...ολο το χωριο μου!
    τα παντα......

    Χρονια πολλα στους Σπυρους
    να τους χαιρονται οι δικοι τους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις ευχές και εκ μέρους του Σπύρου!!!!
    Φιλιά από την κόρινθο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 21.00 ΕΤ-1 Πράσινη κάρτα ταινία του 1990 με τον Ζεράρ Ντεπαρντιέ και την Αντι Μακ Ντάουελ. Χαριτωμένη κομεντί από αυτές που μ'αρέσουν πολύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπέρα χρόνια πολλά στους Σπύρέτους και τις Σπύριδούλες
    κππ χρόνια πολλά να χαίρεσαι το αγόρι σου
    και ο Σπύρος ωραίο πρόγραμμα έχει!
    ωραία και η ταινία boul αλλά την έχω μάθει απέξω
    τώρα θα μου πεις την πασταφλώρα γιατί την βλέπεις....άλλο θέμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΤΟΥΣ, ΒΛΕΠΩ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΟ BLOG. ΚΑΛΑ ΠΑΜΕ. ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ...
    ΚΑΛΗΜΕΡΑ!!!
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Καλημέρα, τι θέλει να πει ο Κινέζος; Μάλλον sexshop πρέπει να είναι.
    Α καλά! Αντε γεια, τα λέμε αργότερα.
    Γεια σου Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΗΛΙΟΛΟΥΣΤΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ...
    Η ΣΥΝΤΑΓΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΟΙΠΟΝ ΑΡΑΛΙΚΙ ΜΕ ΚΑΦΕΔΑΚΙ ΣΤΗΝ ΛΙΑΚΑΔΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. καλημερούδια στην παρέα
    είστε όλοι καλά?
    ωραια μέρα και σήμερα καφέ οκ εφημεριδούλα δεν πρόκανω παω στην πισίνα...κοινώς εργασιακά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή