Τρίτη 29 Δεκεμβρίου 2009

Κάτω από τον καυτό ήλιο


Γαϋδουράγκαθα, βερβελιές, λιγοστά ξερά χόρτα όλα στο έλεος του Αυγουστιάτικου ήλιου. Κοντά στο Λειβαδιανό δρόμο, παράκαμψη και στάση από το λαχάνιασμα της ανηφόρας. Στέκομαι για λίγο. Γυρνώ και χαζεύω το χωριό. Τα σπίτια αχνίζουν στη ζέστη. Τα τζιτζίκια στο γνωστό τους σκοπό, αγκάθια τρυπούν τον μπλέ - γαλάζιο ουρανό. Οι κορυφογραμμές καθαρές. Το μελτέμι έχει καθαρίσει τα πάντα. Κλείνω τα μάτια, οι ομορφότερες μέρες της χρονιάς που φθίνει ήταν κάτω από τον δυνατό ήλιο, ανάμεσα στην οικειότητα των αγαπημένων προσώπων, πάνω στο καυτό χώμα... στο νησί... πάντα!
-
Το τραγούδι της ημέρας:
-
Το site της ημέρας (αφου ο καιρός έχει τρελαθεί αντί σαμπάνια ... beer)
-

60 σχόλια:

  1. Η πρώτη εντύπωση βλέποντας την φωτό ήταν οτι ο DHMHTRHS μας έστειλε μια φωτογραφία απο τις ερήμους του Τέξας...
    Διαβάζοντας το κείμενο κατάλαβα...
    Το νησί...πάντα το νησί !!!!
    Το χτές,το σήμερα,το αύριο...το νησί.
    Καλημέρα σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ ...
    ΣΤΟ ΝΗΣΙ ΤΑ ΑΓΙΑ ΧΩΜΑΤΑ ΣΑΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η πιο ευτυχισμένη μου στιγμή το 2009 ήταν όταν κολυμπούσα μαζί με την Δήμητρα και Κατερίνα στην παραλία μετά τα Αχλα. Έχω πολλές φωτογραφίες αλλά είμαι με μαγιό, δεν τις έβαλα για να μην σας τρομάξω μέρες που 'ναι! χα, χα!
    Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Η μαμά μου πίνει καφέ στη Νονά μου μαζί με τον θείο-Αντώνη και την θεία Ορσαλία! Ουου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διέκοψε τα φάρμακα και έπαθε επιθετική κατάθλιψη ο πιστολέρο με το τζιπ
    http://troktiko.blogspot.com/2009/12/blog-post_4743.html

    Εμ εμεις σ' αυτό το blog το έχουμε πει πολλές φορές προσοχή στα χάπια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ναι η μαμά μου και η Νονά μου... και το γλυκό Ορσαλάκι έχεις πρόβλημα Κορίνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Happy... Pils !!! xe, xe
    Δείτε στην ανάρτηση το site της ημέρας! χε, χε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΜΠΥΡΙΤΣΑ ΠΑΓΩΜΕΝΗ .... ΧΟ ΧΟ ΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κάνει αφρό
    κοστίζει ενα ευρώ!
    Ho, Ho, Ho

    Φεύγω τώρα... 3 δωμάτια έμειναν
    Εμπρός καλά μου χέρια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα σαςςςςςςςςςςς!

    ΤΟ ΣΟΚ TOY 2009 Boulίτσα μου ,η σημερινή φωτογραφία. ΧεΧεΧε
    Τι ωραίο παρεάκι οι τρείς θείες μου,σπίτι σας είναι;Φιλιά και χαιρετίσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. καλό, πολύ καλό (το σοκ)

    Στο σπίτι της Νονάς μου ήταν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ευχαριστώ Κουλουρίτσα για τις ευχές .
    Να χαίρεσαι την κόρη σου,Αιγόκερως είναι και ΄κείνη;Καλά παιδάκια δεν είμαστε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. σημερα ειμαι με την βαφτιστηρα μου...την πηγα στα καρουζελ αγορασαμε λιχουδιες παιξαμε στις κουνιες γελασαμε....την ωρα που τρωγαμε πιτσα και την ρωτησα τι θελει να πιει ειπε νερο (περιεργο για παιδι συνηθως ζητουν κοκα κολα!) αφου ηπιε με κοιταξε με τις ματαρες της και με ρωτησε αν το νερο τελειωνει ποτε.......
    της ειπα πανω κατω την ιστορια και την ελλειψη.....
    μετα αρχισα να σκεφτομαι ...την απολυτη αθωοτητα...την καθαροτητα...την παλευκη αστραπτουσα λογικη της ηλικιας...τοτε που νομιζουμε οτι για παντα θα ειναι ετσι τα Χριστουγεννα...τοτε που πιστευουμε οτι μας λενε οι μεγαλοι...τοτε που πιστευουμε οτι ολοι μας αγαπουν...τοτε που πιστευουμε οτι οι φιλοι μας θα ειναι εκει ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ!
    τι κριμα....μεγαλωνουμε...για να βιωσουμε καποια στιγμη το απολυτο αρνητικο αυτης της εικονας.....


    να ειστε ολοι καλα και σορυ αν σας μελαγχολισα...απλα αυτες τις μερες σκεφτομαι παντα τους μονους....αυτους που ξεμειναν γιατι πιστεψαν οτι για παντα θα ειμασταν εκει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ego eime edo.pios theli kouragio,sindrofia,agapoi,parea,kalosini,ouf kourastika.
    paidia o SANTA CLAOS tis sas efere??
    emena mou efere kaltes sovraka kai ena SOURAVLAKI. xa xa
    naste kala kai tou xronou
    oi fotos ston silogo eine omorfes.bravosas

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΑΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ...
    ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΕΧΩ ΑΛΛΗ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΞΙΑΣ,ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΚΤΟΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ ΒΕΒΑΙΑ ...
    ΑΚΟΜΑ ΚΑΜΙΑ ΦΟΡΑ Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΡΕΦΤΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΟΥ ...
    Η ΦΙΛΙΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΧΕΣΗ ΕΙΝΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΔΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ... ΔΙΝΕΙΣ ΟΜΩΣ ... ΑΛΛΙΩΣ ... ΟΥΠΣ ΤΙ ΚΡΙΜΑ ΜΕΝΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ...
    ΕΓΩ ΠΑΛΙ ΣΑΝ "ΑΦΕΛΗΣ" ΠΙΣΤΕΥΩ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Δημήτρη για μια ακόμη φορά με εντυπωσιάζεις με το χιούμορ σου!
    Τι παιδιά μωρέ βγάζει το Πέρα Χωριό!
    Να είσαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. boul tou POULADA yios eime ,arota tin mamasou yia na katalavis

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Οσο βλέπω αυτον τον τίτλο "Κάτω απο τον καυτό ήλιο", ολο νομίζω ότι ειναι τίτλος καουμπόικης ταινίας...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΧΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΙΙΙΙΙΙΙΙ ....
    ΕΦΥΓΕ ΤΟ ΛΑΣΟ ΣΚΥΨΤΕ ... ΦΤΟΥ ΣΟΥ ΠΑΛΙ ΤΟΝ ΦΑΤΣΑ ΕΠΙΑΣΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ Η ΜΟΝΟΜΑΧΙΑ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΦΟΒΕΡΗ ΤΑΙΝΙΑ ΕΤΣΙ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Την έχω ρωτήσει!
    "Ήταν μάρκα" λέει και για την μάνα σου "η Κυριακούλα άγια γυναίκα"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Σε λίγο θα πλακώσουν οι Απάτσι
    Γκαγκαν όλοι στο φρούριο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Dimitri, opos eipe kai to afentiko humor ehis apithano, an pezis stin parea kai to SOURAVLAKI tote eisai kai o protos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ ΑΥΓΟΥΣΤΙΑΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ BLOG ΜΑΣ!!ΔΗΜΗΤΡΗ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΔΩΡΑ ΣΟΥ ΕΦΕΡΕ Ο ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Δημήτρη τα σώβρακα είναι του φρούτου;
    (έτσι λέγανε τα σώβρακα παλιά δηλ. fruit of the loom)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ο John V. νομίζω πως θα ήθελε ένα τουμπί από τον Άγιο Βασίλη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Μάγος είσαι?????
    Προχτές μας πλησιάζει ένας συμπαθέστατος Σενεγαλέζος με την πραμάτεια του,κάτι ξυλόγλυπτα και ενα τουμπί...να δεις πως το γλυκοκοίταζε....χαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καταλαβαίνω Κουτρουλό!

    Δημήτρη άντε του χρόνου να σου φέρει ο Άγιος Βασίλης φανέλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΕΓΡΑΨΑ ΓΡΑΜΜΑ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΒΑΣΙΛΗ ΝΑ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙΚΑΙ ΜΕΝΑ ΔΩΡΑΚΙΑ!!1)ΠΛΟΥΣΙΑ ΜΠΟΥΚΛΕΣ ΜΑΛΛΙΑ 2)ΜΑΚΡΙΑ ΨΗΛΟΛΙΓΝΑ ΠΟΔΙΑ 3)ΠΡΑΣΙΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΜΑΤΙΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΕΣ ΒΛΕΦΑΡΙΔΕΣ 4)ΕΝΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΣΠΙΤΙ 5)ΕΝΑ ΠΑΝΑΚΡΙΒΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ 6)ΕΝΑ ΜΑΓΙΚΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ,ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΩ ΑΠΟ ΚΑΤΩ 5000ΕΥΡΩ!!!ΑΝ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΕΡΕΙ ΑΥΤΑ,ΑΣ ΜΟΥ ΦΕΡΕΙ ΜΙΑ ΒΑΦΛΑ ΜΕ ΠΑΓΩΤΟ!!!ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΟΒΟΛΗ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν ξερω αλλα το βλέπω μια και δεν το εχω δει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΝΑΙΤΗΣ.ΑΥΤΟ ΒΛΕΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. δεν το ειδα απο την αρχή αλλά πρέπει να ειναι ταινία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. DEAR ALLODAPH
    IF IT IS REALISED YOUR WISH, I WOULD LIKE TO BECOME THE MAN OF YOUR LIFE.
    YOURS
    BRAND

    ANTZELINA; PF...PF...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΑΝΤΖΕΛΙΝΑ ΚΑΙ ΒΑΛΕ ΑΝΩΝΥΜΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. μπορω να γίνω ενα απο τα παιδάκια σας??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΕΙΝΑΙ ΤΑΙΝΙΑ .ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΗΣΑΥΡΟ???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. η καψοραχη θα βοηθήσει πιο πολύ που έχει και τα άρβυλα πρόχειρα...χιχιχι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΟΧΙ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟ ΠΑΙΔΑΚΙ,ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΜΟΥ ΥΠΟΣΧΕΘΕΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΩΣΕΙΣ ΠΕΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Καληνύχτα σας,παω να δω το υπόλοιπο έργο απο το κρεβατάκι μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. KΑΛΗΝΥΧΤΑ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. καληνυχτα και ας μην σας προλαβα!
    ειχα ξεμεινει απο laptop! μου το ειχαν βουτηξει!

    μου αρεσει να σας διαβαζω......
    και εγω ηθελα ενα τουμπι.......να βγω να το βαραω ολη μερα!


    γιατρε δικιο εχεις....το θεμα ειναι να παιρνεις και να δινεις!

    καληνυχτα παιδακια....
    αυριο παλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. και φισικα...ο ανωνυμος ο τελευταιος ηταν η λολοκαψοραχη!

    ΟΛΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. LIVADIA.BLOGSPOT ORCHESTRA

    ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΡΧΗΣΤΡΑΣ.

    ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΩΣ ΤΩΡΑ:
    1 ΣΟΥΡΑΒΛΙ, 2 ΤΟΥΜΠΙΑ....

    ΟΙ ΑΚΡΟΑΣΕΙΣ ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΙ

    Η ΚΡΙΤΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ:
    ΦΑΤΣΑΣ - ΒΕΡΑ -ΤΖΟΎ

    ΑπάντησηΔιαγραφή