Σάββατο 5 Δεκεμβρίου 2009

Μόνο Roses, οχι Guns

Κοιτώ τα αφιερώματα των εντύπων για την επαίτειο της δολοφονιάς του Αλέξη. Ανάμεσα στις συνταγές για γαλοπούλες, τις προσφορές των καταστημάτων για αγορές... το χρονικό του χαμού ενός μικρού παιδιού. Μπορεί έτσι να είναι το σωστό. Η ζωή συνεχίζεται, η ζωή τα περιέχει όλα. Κάθε φορά όμως που διαπυστώνω οτι δεν φταίει μόνο η ρημάδα η ζωή αλλά το σύστημα τα αλέθει όλα θυμώνω. Αλλά ας μην ξεφύγω από την τροχιά της γλυκερής Χριστουγεννιάτικης αναμονής. Μόνο Roses, δίχως Guns... εύχομαι... χιλιάδες ευχές στέλνω στον ανήψιο μου.
Σάββα δικό σου! Χρόνια πολλά σ' όσους-ες γιορτάζουν.
-
Επίσης > Η έκπληξη σήμερα ήρθε από τον VangLouk και την καταπληκτική του ιδέα. Δείτε στο androsfilm το Νίκο Θεολόγου να μιλά για τον Η1Ν1. Έξοχο! Βαγγέλη μπράβο. Γεια σου Νίκο! (σήμερα το είδα)

23 σχόλια:

  1. Μια βροχερή και πάλι καλημέρα.Χρόνια πολλά,χρόνια καλά σε όλους και πιο πολλά{φυσικά}στο Σάββα μου.
    Σας αφήνω μια πολύ όμορφη χριστουγεννιάτικη τούρτα που έκανα{!} για να κεραστήτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καψοράχη μου τι εγινε,σας ξενύχτισε ο Τζό?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΚΑΙ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΝΑ ΧΑΙΡΟΣΑΣΤΕ ΤΟ ΣΑΒΒΑΚΙ ΣΑΣ ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΠΟΘΕΙ ...
    ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥΡΤΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΩ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΜΗ ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΩ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ
    ΚΑΨΟΡΑΧΟΥΛΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΤΟΝ ΜΙΚΡΟ ΤΖΟΤΖΟ ΕΓΙΝΕΣ ΜΙΑ ΣΚΥΛΟΜΗΤΕΡΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ
    ΛΙΓΟ ΥΠΟΜΟΝΗ ΘΕΛΕΙ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΑΔΕΛΦΗΣ ...ΩΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΠΕΡΙΤΤΟ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΟΤΙ ΕΓΙΝΑ ΠΑΠΙ ΣΤΗΝ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ Ο ΦΑΤΣΑΣ ΦΥΣΙΚΑ ... ΟΠΟΤΕ 2 ΠΑΠΙΑ ... ΠΑ ΠΑ ΠΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα και από μένα.
    Χρόνια Πολλά και καλά Σάββα.
    Κουτρουλό να τον χαίρεσαι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ.ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ-ΕΣ.ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΝΑ ΧΑΙΡΟΣΑΣΤΕ ΤΟΝ ΣΑΒΒΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ.Η ΤΟΥΡΤΑ ΑΠΟ ΕΞΩ ΕΙΝΑΙ ΑΣΠΡΗ,ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΣΟΚΟΛΑΤΑ???ΑΝ ΝΑΙ ΘΑ ΠΑΡΩ 2 ΜΕΓΑΛΑ ΚΟΜΑΤΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΕΙΜΑΙ Η ALLODAPH KAI MOY BΓΗΚΕ ΜΟΝΟ ΤΟ Α.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Προσπαθώ να θυμηθώ τη σκυλίσια λαλιά, πριν 8 χρόνια την μιλούσα πολύ καλά (μέχρι το 2001 είχα σκύλο) τώρα νομίζω πως την έχω ξεχάσει.

    Καλορίζικος ο μικρός Καψοράχη

    Μ' αρέσει που βρέχει, είμαι σπίτι, διαβάζω περιοδικά, ακούω ραδιόφωνο.

    και...

    Και φυσικά έχω ανάψει τα λαμπάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. KALHMERA KAI XRONIA POLLA SE OSOUS-ES GIORTAZOUN SHMERA,KOUTROULO NA XEROSASTE TON SAVVA SAS,NA EINAI POLYXRONOS KAI PANTA EYTIXISMENOS STIN ZOH TOY,MIA KAI TA GLYKA EINAI H ADHNAMIA MOU THA PARO ENA KOMATI TOURTA [ETSI GIA TO KALO]XA XA XA. FILIA!!!!!!!!!!!!!!! PAO NA ETIMASO FTIARIA KAI ALATIA TO APOGEYMA OPOS MAS LENE THA EXOME XIONIA, DIMITRI ETIMASOU MAS ERXONTE,TI KANETE OLLA KALA? GIATI EKSAFANISTIKES?????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. MPIKA STO KORTHI NA DO TI KAIRO EXEI H ANDROS ALLA EXEI KOLISEI H CAMERA APO EXTES STIN YDIA FOTO, HEEEEELP,OPOS VLEPO STON KAIRO MALON VROXH EXETE KAI ESEIS!!!!!!!!! KALO YPOLIPO HMERAS!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Χρονια πολλα Σαββα!Κουτρουλο να σου ζησει ο υιος κ εσενα Boul-Boul ο ανηψιος!
    Λ&Φ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ,ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΑΓΑΠΑΤΕ.
    ΤΙ ΒΡΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ!!!!!
    ΠΩΣ ΘΑ ΒΓΑΛΩ ΤΗΝ ΒΕΡΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΣ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ....!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ευχαριστούμε Λ+Φ
    Ευχαριστούμε πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. καλησπερα σας....
    λοιπον ...ο Τζο ειναι δυνατο κουταβι...μασαει δακτυλα...καλτσες..κοιμαται και αναστεναζει σαν μωρο...κουρνιαζει στην αγκαλια μου και χωνει την μουσουδιτσα στην μασχαλη μου η στον λαιμο μου...ακολουθει τον γιο μου κατα ποδας...εχει δυνατες πατουσες...ροζ κοιλουμπα....σχιστα ματακια μαυρα ....κοιμηθηκε ολη την νυχτα ηρεμα διπλα στο κρεβατι του γιου μου...χεζει 5464763547 την ημερα και κατουρα (σε εφημεριδες και πανες με επιτυχια 70%!!!)...και ....ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΗ!!!!!!

    Κουτρουλο να τον χαιρεστε τον λεβεντη σας!

    φιλακια πολλα σε ολους σας!

    ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΝΩ.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. αυριο θα κατεβω στην πορεια με τον Φ....
    ειναι το λιγοτερο........
    φιλια πολλα-πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όπως είπα και στην εταιρεία δημοσκοπήσεων δεν θα πάω στην πορεία. Δεν μπορώ να πάρω τα πόδια μου από την κούραση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ο ΑΤΥΧΟΣ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΥΤΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΟΥΤΕ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΘΥΜΑ ΚΑΠΟΙΟΥ
    "ΒΛΑΚΑ" ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΩΣΕΙ ΕΝΑ ΟΠΛΟ ΚΑΙ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΘΕΟΣ.ΠΑΝΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΤΕΤΟΙΟΙ "ΘΕΟΙ" ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο "ΒΛΑΚΑΣ"ΝΑ ΒΑΣΑΝΙΖΕΤΑΙ ΟΣΟ ΖΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΥΨΕΙΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. για μενα,αν θελανε να τιμησουν την μνημη του ατυχου αλεξη,επρεπε να κανουν πορεια μονο τα σχολεια,σιωπηλα με μαυρες σημαιουλες στο χερι!ειμαι κατα των 3ημερων διαδηλωσεων που σκοπο εχουν μονο να καταστρεφουν οτι βρισκουν μπροστα τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή