Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Ηλιοβασίλεμα στις πέτρες

Όρθιες πέτρες Άνδρος

Οι φωτογραφίες με τα ηλιοβασιλέματα και τα Je`taime Mon Amour σε πρώτο πλάνο ποτέ δεν μου άρεσαν. Τούτη εδώ βέβαια δεν συγκρίνεται. Ο ήλιος δύει στις πέτρες στα βόρεια της Άνδρου πριν την Βόρη, έχει ήδη πάρει την κάτω βόλτα, έχει πετάξει τον πορφυρό μανδύα του και μεγαλοπρεπώς εξαφανίζεται από μπροστά μας. Η στιγμή έχει ρίγος, συγκίνηση και πολύ σιωπή. Όταν μετά από ώρα έπαψα να κοιτώ το βύθισμα του και γύρισα το κεφάλι μπροστά είδα την σελήνη να ανεβαίνει μέσα από την θάλασσα. Την είδα; ή το φαντάστηκα; Δεν έχει σημασία. Όταν οι στιγμές είναι συγκλονιστικές η "ακρίβεια είναι παραχάραξη" όπως θα έλεγε ο θείος Οσκαρ (Oscar Wilde)

31 σχόλια:

  1. Η ΦΑΝΤΑΣΙΑ ΠΙΟ ΚΑΛΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ!
    ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΑΝ ΤΗ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ!!!
    Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΚΟΡΙΝΑ ΜΑΖΙ-ΜΑΖΙ ΘΑ ΦΥΓΟΥΜΕ???
    ΑΜΗΝ ΚΑΙ ΠΟΤΕ.ΜΕ ΕΧΕΙ ΠΙΑΣΕΙ ΜΙΑ ΤΑΣΗ ΦΥΓΗΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπέρα και από μένα. Πόσο θα ήθελα να ήμουν εκεί στην παραλία και να δύει ο ήλιος. Να επικρατεί απόλυτη ησυχία και να ακούγεται μόνο το κύμα που σκάει στην παραλία. Πολλά ζητάω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΑΝ ΔΕΝ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΙΡΝΕΙΣ!
    ΖΗΤΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΞΕΡΕΙ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Και που το ζητάω, κανένας δεν μ'ακούει. Έχω ένα κακό δεν είμαι απαιτητική, αρκούμαι σε ότι έχω και μου δίνουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΘΥΜΙΣΕ ΜΟΥ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ,ΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΕ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ ΓΙΑΤΙ ΞΟΜΕΙΝΑ ΣΤΑ ΣΥΚΑ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΒΔΟΜΑΔΑ ΦΕΥΓΟΥΜΕ ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΚΑ ΔΕΝ ΛΕΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΡΙΜΑ ... ΔΗΛ ΤΙ ΝΑ ΠΩ ... ΕΜΕΙΝΑ ΜΟΝΗ ΜΕ ΤΟ ΣΥΚΟΥΛΙΝΙ ? ...ΠΑΕΙ?ΔΕΝ ΠΑΕΙ ...
    ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΕΜΕΙΝΑ ΜΟΝΗ ΚΡΑΤΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΝΕΜΩΝΗ ΤΡΩΓΟΝΤΑΣ ΤΟ ΣΥΚΟΥΛΙΝΙ ... ΧΑ ΧΑ ΧΑ
    ΠΑΕΙ ΜΕ ΒΑΡΕΣΕ Η ΖΕΣΤΑ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ ΔΙΑΚΟΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Α ΞΕΧΑΣΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΤΕΛΙΚΑ ... ΕΙΣΑΙ ΚΡΥΦΟΡΟΜΑΝΤΙΚΟΥΛΑ ...
    ΦΟΒΕΡΗ FOTO ΕΥΓΕ ΚΙ ΑΣ ΜΗΝ ΕΙΜΑΙ ΡΟΜΑΝΤΙΚΙΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΦΑΤΣΑ ΕΛΑ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΟΝΑ ΚΡΑΤΟΝΤΑΣ ΜΙΑ ΑΓΚΑΛΙΑ ΛΕΜΟΝΙΑ ... ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πωπωπωπω τι ομορφια ειναι ετουτη!!!!..
    μπραβο στην ρομαντικη αρχηγινα μας!!!!
    τελικα οχι κοπι παστα,,δεν καταφερα αλλα ουτε κοπι μιλφειγ,,!!!ασε ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΕΛΑ ΒΡΕ ΝΤΟΡΕΜΙ ΤΕΛΙΚΑ ΜΗΠΩΣ ΗΘΕΛΕ ΚΟΠΙ-ΚΟΡΜΟ ? ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλα αυτες τις φωτογραφιες κατω χαμηλα,,,,που τις ξετρυπωσες μικρη μπουλ μπουλ????? εχω κανει κι εγω ενα μικρο κολαζ με διαφορες τετοιες ασπρομαυρες ... να ηξερα να τις ανεβαζα εδω ,,αλλα ειπαμε δεν ξερω καλα καλα να κανω κοπι παστα,,,θα ξερω αυτα τα ανεβοκατεβασματα???? αυτα ειναι για σας τις ,,,νιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Φοβερή φωτο έτσι?
    Ούτε ξέρω πως την έβγαλα! χε, χε
    Ο αέρας έχει πέσει, μακάρι να είναι έτσι και αύριο να κάνω μπάνιο στο Παραπόρτι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Η μία έγραψε βιβλίο με συνταγές μαγειρικής. Η άλλη δημιούργησε ένα μπλογκ όπου περιέγραφε τις προσπάθειές της να εκτελέσει τις συνταγές αυτές. Τώρα η ιστορία των δύο γυναικών μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο που βρήκε έτσι την ευκαιρία να ρίξει μια πρώτη ματιά στον θαυμαστό κόσμο της μπλογκόσφαιρας.http://totefteri.blogspot.com/2009/08/blog-post_5985.html

    MMMMMMμμμμμμ!!!! δεν είναι και άσχημα...Λές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΒΑΛΟΥΜΕ ΣΚΟΠΟ!!!
    ΤΡΕΜΑΙ ΜΕΡΙΛ...{ΤΙ ΙΕΡΟΣΥΛΙΑ !!!!}
    ΛΑΤΡΕΜΕΝΗ ΗΘΟΠΟΙΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Κορίνα, έλα πάμε Χολυγουντ

    Καψοράχη σταμάτα να κάνεις μπάνια θα γκαγκανιάσεις. Έλα πάμε Χόλυγουντ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΤΡΕΧΑ,ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΔΕΝ ΜΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΕΙΣ...ΛΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΒΑΛΙΤΣΕΣ ΓΙΑ ΑΝΔΡΟ???
    ΝΑ ΤΙΣ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΓΙΑ ΧΟΛΙΓΟΥΝΤ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Έλα πρώτα στην Αντρο και πάμε μετά...
    καληνύχτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΚΑΛΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΙ ,ΟΤΙ ΠΕΙΣ.ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ.ΚΑΤΣΕ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΑ ΠΕΦΤΑΣΤΕΡΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. siga to hollywood.brosta stin andro.
    elate aisis sto hallywood kaigo stin andro.
    omira glika na exete kai kalisas mera avrio.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλημέρα στο άδειο blog. Όλοι κοιμόσαστε? Είδατε εγώ για να κοιμάμαι νωρίς, σηκώνομε νωρίς. Boul boul σκούπισες σήμερα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ο ΗΛΙΟΣ Ο ΗΛΙΑΤΟΡΑΣ Ο ΠΕΤΡΟΠΑΙΧΝΙΔΙΑΤΟΡΑΣ...
    Γ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ...ΦΩΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΗΓΟΥΝΙ ΤΟΥ
    ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΟ ΠΙΡΟΥΝΙ ΤΟΥ.
    Ο.ΕΛΥΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ...
    ΠΟΥ ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΕΦΤΑΣΤΕΡΙΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΕΝΑ ΘΑΜΠΟ ΟΥΡΑΝΟ ΕΒΛΕΠΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΞΑΦΝΙΚΑ ΛΕΩ ΝΑ ΕΝΑ ΑΣΤΕΡΙ ΠΟΥ ΠΕΦΤΕΙ ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΜΙΑ ΕΥΧΗ ... ΑΛΛΑ ΤΙ ΑΤΥΧΙΑ ΗΤΑΝ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα σ΄όλους.
    Καλημέρα στα ωραία δειλινά και στα "μεστάλια " σύκα.
    Μου λείψατε!!!!!!!!!
    Καλημέρα Καψοράχη,πήρα τα χαιρετίσματά σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Γειά σου Κορίνα. Γειά σου Τζιβαέρι, βλέπω κατάφερες να γράψεις. Και εμας μας έλειψες, πότε ξαναέρχεσαι Άνδρο?

    ΑπάντησηΔιαγραφή