Τετάρτη 9 Σεπτεμβρίου 2020

Δεν έχω σήμα, δεν έχω σταθμό


 Χωρίς TV 📺

Από το πρωί, περίπου 10.00, είμαστε χωρίς τηλεόραση, μάλλον έχει "πέσει" η κεραία... συνηθισμένο φαινόμενο. Ήμουν νια και γέρασα! Με το παραμικρό χάνεται το σήμα. Αλλά δεν νοιάζει κανένα ως φαίνεται! Ρωτώ: έχεις σήμα στην τηλεόραση; και η απάντηση συνήθως είναι: δεν έχω αλλά δεν βλέπω τηλεόραση. Πραγματικά ώρες-ώρες νομίζω πως μόνο εγώ βλέπω τηλεόραση 😎. Οπότε μόνη μου να ρωτήσω: πότε θα έρθει το σήμα της τηλεόρασης; Άντε γιατί θέλω να δω! 

Υ.Γ. Μόλις ήρθε (16.37), βρε μπας με άκουσε κάποιος; Α πα πα! 
Αλλά τώρα δεν θέλω να δω, τσαντίστηκα!

Χωρίς ραδιόφωνο 📻
Πολλά χρόνια στην περιοχή από τη Σταυροπέδα και μέσα να μην πω και μέχρι το Στενό της Τήνου ελληνικό ραδιόφωνο δεν ακούμε, τα τούρκικα ακούγονται καμπάνα. Πόσα κάνει μια κεραία ραδιοφώνου; Είναι δυνατό στην Άνδρο που είναι δίπλα στην Αθήνα να ακούγονται τούρκικοι σταθμοί; Ήμαρτον! 

1 σχόλιο:

  1. Καλημέρα στην αθάνατη Άνδρο μας
    Αλλά πληρώνουμε ΕΡΤ ακόμα Μία από αυτές οι μέρες κάποιος ενδιαφερθεί ο έπαρχος ο αντιδήμαρχος αυτοί που λένε πολλά και δεν κάνουν τίποτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή