Παρασκευή 20 Μαΐου 2011

Άμεση έκκληση για φωτογραφίες

Δεν έπρεπε να απολύσω τους ανταποκριτές, δεν έπρεπε! Ηταν λάθος, αλλά είναι πολλά τα λεφτά και δεν έβγαινα, έπρεπε να κάνω περικοπές γιατί η επιμήκυνση αργεί και οι πληρωμές τρέχουν. Βρίσκομαι λοιπόν στη δυσάρεστη θέση να σας τούτο: αύριο στο πανηγύρι μας δεν έχω ούτε έναν ανταποκριτή! Η οικονομική κρίση χτύπησε και το μπλογκ μας! Όποιος-α έχει φωτογραφική μηχανή ας τραβήξει πέντε, δέκα, τριάντα πόζες… να δούμε και εμείς οι ξενιτεμένοι που λαχταράμε…(του χρόνου ποιος ξέρει μπορεί να μην έχουμε router) σνιφ

Στη φωτογραφία μια λωρίδα πράσινης ευτυχίας, μερικά pixles της αγαπημένης ρεματιάς κοντά στο σπίτι μου. Παρατηρώ τις αποχρώσεις των δένδρων και σαν την γιαγιά Άννα λέω: "κανένα δεν είναι ίδιο"

5 σχόλια:

  1. OYΠΣ!
    ΞΕΜΕΙΝΑΜΕ ΑΠΟ ΦΩΤΟ...;;;;
    "ΑΝ ΥΠΟΨΙΑΣΤΩ...", ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Η ΜΗΤΣΗ ΤΟΥ ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΥ,
    ΟΤΙ ΤΕΛΕΙΩΣΑΝΕ ΚΑΙ ΤΑ ΦΙΛΜ ΚΑΙ ΤΑ ΦΛΑΣ ΤΩΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΩΝ...
    ΠΑΙΔΙΑ ΠΑΡΤΕ ΤΙΣ ΚΑΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΚΙΝΗΤΑ, ΕΥΤΥΧΩΣ Η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΑ ΦΙΛΜ, ΠΟΥ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΑ ΕΙΝΑΙ, ΚΑΙ ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ...
    ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ ΜΑΣ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ!
    ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΖΗΤΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ,ΕΡΙΞΑ ΚΑΤΙ ΠΡΟΧΕΙΡΟ ΕΠΑΝΩ ΜΟΥ{ΤΑ ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΤΑ ΦΥΛΑΩ ΓΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ}ΚΑΙ ΠΗΓΑ ΓΡΗΓΟΡΑ-ΓΡΗΓΟΡΑ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ{ΒΟΗΘΕΙΑ ΜΑΣ}ΚΑΙ ΕΣΤΕΙΛΑ.
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΠΩΣ ΒΓΗΚΑΝ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΗΛΙΚΑΣ.
    ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΤΟ ΠΑΝΗΓΎΡΙ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. αφεντικο.....να παω εγω?συνταξιουχα ειμαι....εχω χρονο!(????)
    γεια σας blogοπαιδα του εδω και του εκει!(κουτρουλοκαζανακι μου μου μου στην Φωφω χαιρετισματα!)
    Γιασεμι μου λειψανε τα...

    .#*&^%

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @#^&&****Καλησπέρα σε όλους!!!!Ευχαριστώ Καψοράχη που μου τα θύμισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η Καλλίστη «παραθερίζει» στην Άνδρο

    Έκλεισε έναν σούπερ γευστικό χειμώνα στη σταθερή της θέση στα Εξάρχεια και τώρα που ανοίγει ο καιρός σιγά που θα καθόταν στο κέντρο της Αθήνας να την φαν οι ζέστες. Ο λόγος για το εστιατόριο Καλλίστη Γεύσις, το οποίο έχει ήδη κλείσει αφού σχεδιάζει για τους καλοκαιρινούς μήνες να μετακομίσει στην Άνδρο και συγκεκριμένα στο Γαύριο, στο λιμάνι του νησιού. Το επιτυχημένο τρίο (οι σεφ Νίκη Τρέσσου και Ευδοκία Φυλακούρη και ο συνέταιρός τους Μανώλης Ξανθάκης) μας υπόσχεται ένα νόστιμο καλοκαίρι με πολλές εκπλήξεις. Το ανδριώτικο «παράρτημα» αναμένεται να είναι έτοιμο περί τα μέσα Ιουνίου. Περισσότερες πληροφορίες για την ακριβή θέση του αλλά και για το μενού λίαν συντόμως.

    http://www.gastronomosonline.gr/eidiseis/817/I-Kallisti-paratherizei-stin-Andro?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%3A+gastronomosonline%2FGacS+%28%CE%B3%CE%B1%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CE%BD%CF%8C%CE%BC%CE%BF%CF%82+online%29

    ΑπάντησηΔιαγραφή