Δευτέρα 30 Μαΐου 2011

Ο Μάιος... μας φεύγει


Περίεργος Μάιος αυτός... ο καιρός το γύρισε στο τροπικό κλίμα και οι ομπρέλες έγιναν απαραίτητο αξεσουάρ. Από μεθ' αύριο καλοκαιράκι, από την μεγάλη μου λαχτάρα έχω ήδη κλείσει για το τριήμερο εισιτήρια. Έχω όμως μια απορία, όσες φορές έχω πάει "μόνη μου" να βγάλω εισιτήριο πάντα μου λένε "δεν υπάρχουν" κατόπιν τηλεφωνώ στον αδελφό μου ή στην Κούλα και μου βρίσκουν. Δηλαδή αν δεν έχεις μέσον δεν περνάς τον Καβοντόρο; Σωστά η απλά είμαι γκαντέμο;

Χρόνια πολλά ανιψιέ, είδες μεγάλωσες και συ που είχες φαγωθεί μικρός να γίνεις... μεγάλοοοος. (λίγο δύσκολο να το πιστέψω) Να τα εκατοστήσεις και πάντα επιτυχίες στην Πανάθα.

7 σχόλια:

  1. Καλημέραααααααα και καλή εβδομάδα να έχουμε!
    Ναι έχουμε γενέθλια και σας κερνάμε τούρτα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα. Ποιο παλικάρι σου έχει γενέθλια Κουτρουλό, να τα εκατοστήσει! Και τούρτα σοκολατίνα, υπέροχη!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Το μικρό μου Γαρουφαλιά μου....σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. κουτρουλοκαζανακι μου να το χαιρεσαι το παληκαρι σου!!
    φιλακια πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φιλιά και ευχές να χαίρεσαι τον λεβέντι σου.
    Να΄στε όλοι καλά , να χαίρεσαι τους τρείς σου ΄αντρες..........


    Boulίτσα αυτό με τα εισητήρια....χρόνια τώωωωωωωρα!
    δεν υπάρχουν και δεν υπάρχουν και μέχρι τελευταία στιγμή βρίσκουν...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλό μεσημέρι παιδάκια και καλή βδομάδα να έχουμε ,,,
    Κουτρουλάκι αφεντικούλη και λοιπή οικογένεια να χαιρόσαστε τον διδυμάκο σας μπρε ,,,
    ΠΩ ΠΩ ΜΙΑ ΤΟΥΡΤΑ ,,,
    ΠΕΦΤΩ ΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕΣΑ ,,, ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ...

    ΝΑ ΤΑ ΕΚΑΤΟΣΤΗΣΕΙΣ ΑΝΗΨΙΕ, ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ J.V. NA TON XAΙΡΟΣΑΣΤΕ!!!!

    ΩΡΑΙΑ ΤΟΥΡΤΑ, ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗ ΤΗΝ ΧΑΛΑΣΩ...
    ΧΙ,ΧΙ,ΧΙ...
    ...ΚΑΙ ΤΗ ΣΙΛΟΥΕΤΑ ΦΥΣΙΚΑ!!!

    ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΕΙΡΑΧΤΗΡΙ, ΟΣΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΚΙ ΑΝ ΠΕΡΑΣΟΥΝ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΕΙΡΑΧΤΗΡΙ!

    BOUL-BOUL, NA TO XAIΡΕΣΑΙ ΤΟ ΑΝΗΨΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή