Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Το περασμένο καλοκαίρι...


Σήμερα Κυριακή είπα να ξεμπερδεύω με τις αποδείξεις, επειδή λοιπόν είμαι επιμελής (Yes) έκανα ένα τσεκάρισμα στο αρχείο excel που κατά την διάρκεια του έτους έγραφα τα έξοδα μου. Μην βιαστείτε να με καταχωρήσετε στις "ψαρούκλες" είμαι και δεν είμαι, ανεβοκατεβαίνω που λέτε το έγγραφο, κοιτώ το συνολικό ποσό και εκεί που πάω να πω όλα "εντάξει" πέφτω πάνω σε πολλές αποδείξεις με διαφορά μισή ώρας η μια από την άλλη από το Swell. Τέλος Αυγούστου, ο ήλιος στο Νειμποργείο πέφτει νωρίς. Τα δέντρα κάνουν τεράστιες σκιές στην άμμο, αν θέλεις να μαυρίσεις πρέπει να κουνάς την ψάθα σου στην παραλία. Δεν είχα τέτοιο πρόβλημα, δεν μαυρίζω ποτέ, επίσης όταν είμαι σε διακοπές δεν θέλω να με κουνάει κανείς. Ο ήλιος έπεφτε, ο αέρας δυνάμωνε, η θάλασσα αγρίευε... Ώρα για μπύρες! Ανάμεσα στην Χώρα, την καυτή άμμο, τον ταραγμένο ουρανό, το ξεχασμένο μελτέμι, το καλοκαίρι που έφευγε εμείς... αρχίσαμε να πίνουμε μπύρες... Τις ήπια, τις ξέχασα και τις θυμήθηκα σήμερα με τις αποδείξεις! (για να θυμηθώ τον Σεφέρη μου) Στη φωτογραφία: η Πετρούλα, ego boul, η Δήμητρα, η... Κατερίνα, τα πόδια του Θανάση. Τι να θέλω από την ζωή μου; Να μου τα φάει το Swell... (και όλα τα πέριξ μαγαζιά) Υπερβολικό; Μπορεί... συγχωρέστε με...

15 σχόλια:

  1. αφεντικο με συγκινησες....και μου θυμισες.....
    τελευταια μερα διακοπων εχω παει στην θεια Ελενη με τις βαλιτσες για αποχαιρετιστηριο γευμα....η Βουλιτσα (καζανακι) και ο Γιωργος εκει ...αυτοι θα εφευγαν σε μια εβδομαδα...τρωμε λοιπον και επειδη ειχαμε αρκετη ωρα (εφευγα με το βραδυνο)ξαπλωνουμε ολοι στο πανω σπιτι...εγω διπλα στο καζανακι μου...ανοιχτες ολες οι πορτες δεν μας κολαγε υπνος αρχιζουμε τα χαζα τα δικα μας εγω ο Γιωργος και η Βουλα....τα "παιδικα" μας.....κακακακακα τα γελια και ξαφνικα πιανουν τα δυο μου καζανακια να προσπαθουν να με πεισουν να ΜΗΝ φυγω...να κατσω και να μεινουμε ολοι μαζι εκει....ηταν τοσο ομορφη αυτη η επιμονη και τοσο καρδιας που πιστεψε με ειπα οτι μπορει να μην εχω αδελφια εχω ομως ξαδελφια που κανουν για 10 αδελφια μαζι...αισθανθηκα τοσο ζεστα και τοσο ομορφα.... και ετσι γλυκα τελειωσαν οι διακοπες μου....

    καζανακια μου σας αγαπω πολυ....τοσο πολυ που δεν το ξερετε!


    καλη συνεχεια Κυριακης παιδακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΝΑ ΚΙ ΕΝΑ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΣΩΣΤΟ!

    ΣΤΟ SWELL ΑΦΕΝΤΙΚΟ, ΣΤΟ SWELL!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Time takes thet time takes
    Ευχαριστώ Αμέλαε, Καψοράχη, Ελσα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΜΟΛΙΣ ΓΥΡΙΣΑ ΑΠΟ Σ/Κ ΣΕ ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΟ ΧΩΡΙΟ... ΜΑ ΟΠΟΥ ΚΙ ΑΝ ΠΑΩ, Η ΑΝΔΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ...
    ΑΓΙΑΤΡΕΥΤΟΣ ΕΡΩΤΑΣ!
    ΠΟΤΕ ΝΑ ΜΗ ΒΡΩ ΓΙΑΤΡΕΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Το περασμενο καλοκαιρι.....πιο καλά να σας πω μια μαντινάδα....

    Ωραία που περνουμ'εδά όλο το παρεάκι
    σύρε και φέρε μάστορα ακόμ'ενα ρακάκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. http://www.enimerwsi.com/2011/04/video_10.html

    Εξαγριωμένος πολίτης στην Αθήνα με ντουντούκα (video)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. O OΡΙΖΟΝΤΑΣ...ΣΑ ΝΑ ΓΕΡΝΕΙ ΛΙΓΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΔΕΞΙΑ, ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ...
    ΛΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΠΥΡΑ ή ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΡΑ;
    ΧΑ,ΧΑ, ΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΝΕΙ, ΚΙ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ ΕΠΙΣΗΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΝΑΤΑΛΙΑ ΓΕΡΜΑΝΟΥ ΚΑΙ ΔΕΚΑΕΤΙΑ 70-80,ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΤΑΛΑΡΑΣ ΜΠΙΘΙΚΩΤΣΗΣ ΓΑΛΑΝΗ!!ΜΙΑ ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Την τάξη του Τοτού έχει την τύχη (;) να διδάσκει μία νεαρή δασκάλα πολύ καλό μωρό...

    - Σήμερα παιδιά θα έρθει να παρακολουθήσει το μάθημά μας ο επιθεωρητής δημοτικής εκπαίδευσης!

    - Τι είναι αυτό κυρία;

    - Μην ανησυχείτε... Απλά ένας κύριος θα είναι στο τέλος της αίθουσας και θα παρακολουθεί το μάθημα

    Μπαίνει ο επιθεωρητής και αρχίζει η δασκάλα να γράφει ερωτήσεις στον πίνακα. Για αρχή γράφει:
    - 5 x 7 πόσο κάνει;

    Σηκώνει χέρι η Αννούλα
    - Ναι, Αννούλα?- 35 κυρία!

    - Μπράβο Αννούλα

    Γράφει η κυρία πάλι στον πίνακα
    - Ποιο είναι το μεγαλύτερο νησί της Ελλάδας;

    - "Κυρία, κυρία" ο Γιωργάκης

    - Ναι Γιώργο....

    - Η Κρήτη κυρία!

    - Μπράβο Γιωργάκη!

    Γράφει πάλι η κυρία στον πίνακα
    - Ένα κομμάτι θάλασσας που χωρίζει δύο ξηρές και ενώνει δύο θάλασσες

    Εκείνη την στιγμή πέφτει η κιμωλία της κυρίας και σκύβει να την πιάσει...
    -Λοιπόν παιδάκια ποιος θα μας πει αυτή την απάντηση;

    Σηκώνει χέρι ο Τοτός γεμάτος σιγουριά και αυτοπεποίθηση
    - Είσαι σίγουρος Τοτέ ότι ξέρεις την απάντηση; Αφού φοβάται μη γίνει ρόμπα μπροστά στον επιθεωρητή!

    - Ναι, κυρία, ναι!

    - Άντε πες....

    - Κωλάρα !!! κυρία ...

    - Τι είναι αυτά που λες παλιόπαιδο, πέρασε έξω δεν ντρέπεσαι!

    - Μα κυρία, αυτό δεν είναι....

    - Πέρασε έξω είπα τώρα!

    Καθώς βγαίνει ο Τοτός θυμωμένος γυρνά προς τον επιθεωρητή που καθοταν πισω πισω και του λέει...

    "Και εσύ ρε μεγάλε άλλη φορά αν δεν είσαι σίγουρος για την απάντηση μην ψιθυρίζεις τίποτα εκεί πίσω!!!"

    καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλημέρα και καλή βδομάδα ,,,


    Ο Γιωρίκας ταξιδεύει με το αεροπλάνο . Κάποια στιγμή ακούγεται από τα μεγάφωνα :

    - Αγαπητοί επιβάτες , ο ένας κινητήρας χάλασε , αλλά δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας. Το αεροπλάνο θα ταξιδέψει με τους υπόλοιπου τρεις.

    Γίνετε ένας μικροπανικός , ο Γιωρίκας ατάραχος … Μετά από λίγο ακούγεται πάλι η φωνή του πιλότου.

    - Αγαπητοί επιβάτες, χάλασε και ο δεύτερος κινητήρας, αλλά θα συνεχίσουμε κανονικά με τους άλλους δύο.

    Ο πανικός μεγαλώνει, μωρά αρχίζουν να κλαίνε ….
    - Τς Τς Τς, κουνάει το κεφάλι του ο Γιωρίκας που εξακολουθεί να είναι ατάραχος.

    Μετά από λίγο λέει ο πιλότος:
    - Δυστυχώς, κυρίες και κύριοι, χάλασε κι ο τρίτος κινητήρας. Θα προσπαθήσουμε να συνεχίσουμε με τον ένα μόνο.

    Στο αεροπλάνο, φωνές, κλάματα…. Ατάραχος ο Γιωρίκας μονολογεί:
    - Ωχ, έχει πλάκα τώρα να κολλήσουμε εδώ πάνω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Καλημέρα και καλή εβδομάδα σε όλους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Η ανάρτηση σε λίγο θα κλείσει. Παρτε το ασανσερ και ανεβείτε πιο πάνω... καλημέρα

    Με τις αποδείξεις έχει πάντως γέλιο. Εμαθα φοβερά πράγματα: π.χ. πόσα χιλμ. είναι από το σπίτι μου στη Ραφήνα, πόσο κάνει μια μερίδα γουρβαλάκια, μια μερίδα γύρος, τι έφαγα πέρσυ τέτοια μέρα κ.τ.λ. χα, χα

    ΑπάντησηΔιαγραφή