Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2008

Παραδοσιακό Λειβαδιανό σπίτι

32 σχόλια:

  1. ΚΑΛΕ ΤΙ ΩΡΑΙΟ ΣΠΙΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥΤΟ?ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΑΝΗΚΕΙ?ΤΟ ΠΟΥΛΑΕΙ?ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βουλα κανονισε! ετσι και ΤΟΛΜΗΣΗΣ ποτε να το πουλησης θα το στοιχειωσω σαν πεθανω!!!!Και οχι μονον εγω,ολο το μπλουκεικο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΑΝΩΝΥΜΕ, ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΔΕΝ ΠΟΥΛΙΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!! ΠΟΥΛΙΟΥΝΤΑΙ ΚΑΛΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ ;;;
    ΕΦΤΕΡΠΟΥΛΑ, ΛΥΠΑΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ... ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΠΑΝΤΩΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Το αγόραζω. Πόσο κάνει?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΑΣΤΑ ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΟΥΣ!!ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΛΕΓΕ ΠΟΣΟ ΤΟ ΠΟΥΛΑΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΜΕ ΨΑΧΝΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΒΡΕΙΣ ΜΕΤΑ!!ΑΚΟΥ ΠΟΥ ΣΟΥ ΛΕΩ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ?ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ ΘΑ ΣΤΟ ΦΑΩ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΕΓΩ, ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΦΤΕΡΠΗ, ΘΕΣ ΠΟΛΥ "ΜΠΟΙ" ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΧΩΡΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΜΑΣ!! ΣΕ ΠΡΟΣΚΑΛΩ ΕΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ ΝΑ ΖΗΣΕΙΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ. ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΙ ΨΥΧΗ ΕΧΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ ΓΙΑΤΙ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΗ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ "ΑΓΟΡΑΖΕΙΣ" ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑ ΜΟΥ ΣΑΣ ΑΓΟΡΑΖΩ ΟΛΟΥΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΜΙΚΡΕΣ... ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ!!
    ΓΙ΄ΑΥΤΟ ΣΚΕΨΟΥ ΜΙΚΡΗ ΜΟΥ.ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΚΑΛΟ ΣΟΥ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Βούλα, αν πουλήσεις το σπίτι, θέλω ποσοστά. Να βγάλω και εγω κατι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Εκτός από αναμνήσεις μήπως έχει και φαντάσματα το σπίτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ε ΟΧΙ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΚΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΕΡΝΩ ΕΓΩ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟΝ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ!ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΠΙΤΙΑ ΓΙΑ ΠΟΥΛΗΜΑ Η ΑΝΔΡΟΣ!!!!!!!!!!
    ΘΑ ΞΕΣΠΙΤΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΔΗΛΑΔΗ???????
    ΚΑΙ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ!ΕΝΤΑΞΕΙ?
    ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΚΑΙ ΖΕΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
    ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΧΑΙΡΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΦΙΛΟΥΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΟΛΥ ΝΑ ΜΗ ΕΠΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΑΣΧΕΤΟΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΛΕΠΤΟ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.
    ΑΓΟΡΑΖΩ ΚΑΙ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΕΧΕΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ρε συ Εφτερπουλα ποτε εκανες τελευταια φορα εξετασεις ουρων?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΣΧΕΤΟΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ!!!!!!!!!
    ΑΣΧΕΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ ΟΥΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΜΠΑ!ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΕΝΤΕΡΟ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΚΟΒΩ ΔΥΣΚΟΙΛΙΑ!!!!!!!!!!!!
    ΑΧ ΒΡΕ ΕΦΤΕΡΠΗ ΔΥΣΚΟΛΑ ΒΓΑΙΝΕΙ ΤΟ ΣΚ... ΕΤΣΙ?ΖΟΡΙΖΕΣΑΙ ΚΑΨΕΡΗ?ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΘΑ ΜΕ ΖΗΤΗΣΕΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ,ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΝΤΕΡΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΣΗΜΕΡΑ,ΣΑΣ ΛΕΓΩ ΟΤΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΑΨΟΓΑ ΚΑΤΑ ΤΙΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ!!
    ΑΥΤΑ ΔΙΟΤΙ ΜΕ ΚΟΥΡΑΣΑΤΕ ΜΙΚΡΟΙ ΜΟΥ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΛΑ ΜΩΡΕ ΣΗΓΑ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΗΣΘΕ Κα ΕΦΤΕΡΠΗ ΜΟΥ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΘΑ ΣΑΣ ΒΡΩ ΕΓΩ ΕΝΑ ΚΑΛΗΤΕΡΟ ΤΡΙΠΑΤΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ρε συ Παναγο μηπως χαριζεις κιολας να σταθω στην ουρα και εγω που δεν εχω!οσο για σενα Εφτερπω τελικα εχεις μεγαλη πλακα!Εχω σκηνη 5 ατομων.Την θες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ασχετο αλλά το σπίτι δεν είναι Μπλουκέικο. Στο μπαξέ δεν είναι τα Μπλουκέικα; Υπάρχει και πινακίδα μεγάλη που γράφει >>> Προς Μπλουκέικα! Την έχω δει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΑΨΟΡΑΧΗ(ΤΟ ΠΑΡΑΤΣΟΥΚΛΙ ΘΑ ΣΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΜΙΑ ΧΑΡΑ)ΤΟ ΑΝ ΕΧΩ ΠΛΑΚΑ ΘΑ ΤΟ ΜΑΘΕΤΕ ΛΙΑΝ ΣΥΝΤΟΜΟΣ!ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΝΑΙΟΔΩΡΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΑΣ,ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΕΡΗΣΩ ΤΟ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑΛΥΜΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΤΕ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΑΣ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αγαπητη Εφτερπω,θα χαρω πολυ να σε γνωρισω προσωπικα.Μου αρεσαν παντα τα περιεργα και οι προκλησεις αν και πιστευω οτι στην περιπτωση σου ειναι αυτο που λενε μαγκια κλανια!καψοραχη παρεπιπτοντως ειναι παρατσουκλι χωριου που το ξερουν ΜΟΝΟ οι Λειβαδιανοι. εγω φερνω προς την Ταυγετη.[Σε ενημερωνω στην περιπτωση που θελεις σχεση κανονικη}Τελικα το προβλημα απο την αρχη ειχα καταλαβει οτι ηταν ορμονικο!ΦΙΛΑΚΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΤΡΙΠΟΝΤΟ ΣΤΗΝ ΚΑΨΟΡΑΧΗ!!!!!!!!!ΟΕΟ!!
    ΑΝΑΜΕΝΩ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΑΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΒΕΒΑΙΑ!!!!ΧΟ!ΧΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΑΓΑΠΗΤΗ ΚΑΨΟ...ΡΑΧΗ(ΤΑΥΓΕΤΗ),ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΝΑ ΓΝΩΡΙΣΤΟΥΜΕ ΔΙΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΟΙΝΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΝΤΟΠΙΣΑΤΕ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!!!
    ΕΥΧΕΣ,ΓΙΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΠΕΡΑΣΤΙΚΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. πω πω καψουρα!!!δεν μορω μανα μου τωρα να τα φτιαξω μαζι σου εχω δουλειες!να αερισω ανοιξιατικα,να ζυμωσω,να τιναξω χαλια και να παιξω με αλλα παιδακια γιατι εσενα σε βαρεθηκα!ασε που εμαθα οτι βρωμαν τα παιδια σου..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Den 3erw ti lete eseis, alla ayto to spiti einai FOBERO!!!!!!!!!!!!
    Ths 8eias moy einaI....... Nai,nai,nai ekei empneetai h giagiaka moy kai kanei toy kalyteroys keftedes EVER!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ, ΠΑΝΤΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΑ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ (ΚΑΙ ΤΙ ΠΑΙΔΙ!!) ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΣΙΩΠΗ.... ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ "ΑΓΟΡΑΖΕΤΑΙ" ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ετσι........... Και ξεχασα να πω, ο ιδιοκτητης[δυστυχως για καποιους(ονοματα δεν λεμε...) θα μινει η Βουλα. Παμε γερα Βουλα.....!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΚΟΙΤΑ ΒΟΥΛΙΤΣΑ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΛΙΓΟΥΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝ,ΤΟ ΝΟΥ ΣΟΥ ΛΟΙΠΟΝ.ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ.ΔΙΑΒΑΣΕ ΤΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΚΕΨΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΑΝΩΝΥΜΕ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ "ΣΥΜΒΟΥΛΗ" ΑΛΛΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΚΦΕΡΟΥΜΕ ΑΠΟΨΗ ΓΙΑ ΤΡΙΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΠΩΝΥΜΑ.ΠΑΡΕΠΙΜΠΤΟΝΤΩΣ ΣΤΟ ΧΩΡΙΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΟΛΟΙ ΟΙ ΚΑΛΟΙ ΧΩΡΑΝΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ξου-ξου φευγάτε από αυτή την ανάρτηση, γράψτε κανένα σχόλιο αλλού. Μέλι έχει αυτό το σπίτι;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Μετά από το σπίτι πήγαν όλοι στα μάσκουλα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή