Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2008

Μποφόρια

Σήμερα έχει πολύ αέρα και έτσι όπως κάθομαι χωρίς να κάνω κάτι σκέφτομαι το σπίτι μου στην Άνδρο. Αυτόν το χώρο τον έφτιαξα από νοσταλγία... Σκέψου την Άνδρο τώρα, χωρίς καράβι, χωρίς τηλεόραση, χωρίς ρεύμα. Ο αέρας να έχει κουρελιάσει ολόκληρο τον δυτικό πολιτισμό, να μην φαίνεται από το πούσι ο Σταυρός και τα πουλιά να κάνουν χαμηλές πτήσεις... Πολύ θα ήθελα να είμαι τώρα... Εκεί! Αλλά επειδή είμαι εδώ και για να μη με "σκοτώσει" η νοσταλγία ψαχουλεύω τον υπολογιστή να βρω φωτογραφίες από το χωριό μου (είχα τόσες πολλές που πήγαν όλες;) Βοηθήστε με...

2 σχόλια:

  1. Μποφόρια στο αιγαίο...το καβο ντορο ανησυχο....μεγαλα κυματα χτυπουν τις ακτες της Ανδρου!!Ενα χωριο ομως δεν ανυσηχει....αυτο όμως δεν σημαινει οτι ειναι μακρια απο την θαλασσα...και τι θαλασσα...Paraporti beach!!!!Απο αυτο το clue,οπως λενε και στο χωριο μου(ποιο να ειναι αραγε...)θα καταλαβατε για τι μιλαω...για...τα...Λειβαδια!!!!!Επιτελους,το χωριο βρηκε αυτο που χρειαζοταν....το blog του!!!!Τα κανει ολα και συμφερει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. τα μποφορια ξελαμπηκαρουν το μυαλο και κοκκινιζουν τα μαγουλα,ειμαστε πρωτοι,ειμαστε ωραιοι,ειμαστε λειβαδιανοι λεβεντες και κουκλαρες και χαιρομαι πολυ που βρισκομαστε εστω και ετσι

    ΑπάντησηΔιαγραφή