Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 2013

Μικρά Αγγλία: Τα εισιτήρια

Τα εισιτήρια στις Ελληνικές αίθουσες (12/12 έως 15/12)
2. Μικρά Αγγλία 48.895
Σε υψηλά νούμερα κινήθηκε και η «Μικρά Αγγλία» του Παντελή Βούλγαρη που με σχεδόν 50.000 εισιτήρια στην δεύτερη εβδομάδα προβολής της, έσπασε το φράγμα των 130.000 εισιτηριών και δείχνει την δυναμική της απέναντι σε μεγαθήρια.
Δείτε αναλυτικά: Περιοδικό ΣΙΝΕΜΑ
Οι μουσικές μιας γλυκιάς κοπέλας:
http://www.katerinapolemi.com/
Katerina Polemi, Portrait - "Spread the Music, not the Name"

12 σχόλια:

  1. Και του χρόνου Boul boul το δενδράκι του blog!
    Τα φωτάκια στην αυλή σου ανάβουν και στολίζουν τη γειτονιά μας.
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τα φώτα στην αυλή μου
    Πω, μου έρχεται να τα μπήξω τώρα δα...
    Να τα βλέπει, από εκεί πάνω, η Χρυσούλα να χαίρεται... της άρεσαν κάτι τέτοια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σήμερα με έπιασε το Αντριωτικο μου
    τηλεφωνώ στην Άνδρο, παραγγέλνω... σήμερα είμαι πολύ Αντριώτισσα, πάρα πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Γεια σου ξαδέλφη... που όλο καλά λόγια μου λένε για σένα και την δουλειά σου στη βιβλιοθήκη.
    Καλές γιορτές στην οικογένεια σου, φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σ' ευχαριστώ πολύ ξαδέλφη και σε σένα καλές γιορτές, πολλά φιλιά στη θεία. Μας έπιασε το "Βουλγαραίικο"!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. KALO ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΡΥΑ ΑΝΔΡΟ!!!ΓΕΙΑ ΣΑΣ ΞΑΔΕΛΦΟΥΛΕΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΜΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΓΡΑΨΕ ΣΗΜΕΡΑ???ΑΝ ΚΑΙ ΑΡΓΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΠΩΣ ΒΡΕΘΗΚΕ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΚΛΕΨΕ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ!!!ΠΟΛΥ ΤΟ ΧΑΡΗΚΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή