Πέμπτη 30 Ιουνίου 2011

Ακακίες


Το project με τον τίτλο Ακακίες περιλαμβάνει την προβολή 48 ψηφιακών φωτογραφιών των Ντίνα Κουμπούλη, Σπύρου Κουσούρη, Λυδίας Πολυκανδριώτη και Αγγελικής Στελλάκη. Ο διφορούμενος κοινός τίτλος αναφέρεται -μεταξύ άλλων- στη μεταφορά και τον υβριδικό χώρο που αυτή συστήνει. Πρόκειται για ένα ιδανικό περιβάλλον στο οποίο συνυπάρχουν εικόνες από αναγκασμένες υπεκφυγές, και απαντήσεις που είχαν αναβληθεί αλλά δεν έχουν ξεχαστεί.
Εγκαίνια Παρασκευή 1η Ιουλίου με ελεύθερη είσοδο. 1 έως 7 Ιουλίου, 21:00-23:00 Strawberry-Mint Art Space, Ασωμάτων 6, Θησείο. Επιμέλεια: Gm Touliatou

30 σχόλια:

  1. LOGO AYPNIAS ANIGO EGO TH SALA SHMERA,KALH SAS MERA KAI KALH PEMPTH SE OLOUS, FILIAAAAA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. TI SIMVENH? KONTEVEI 9 H ORA,SAS PLAKOSE TO SENTONI??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...................










    "Εάν δεν έχεις τη δύναμη να θυσιαστείς ,τουλάχιστον έχε το θάρρος να σωπαίνεις μπροστά σε αυτούς που θυσιάζονται"
    jose Marti

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κουλουρίτσα μου, μη παρεξηγηθώ ,δεν είναι για σένα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΚΑΛΗΜΕΡΑ, ΚΑΛΗΜΕΡΑ!
    ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΗ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ!!!
    ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα, καλημέρα Κουλουρίτσα αν ακόμα δεν κοιμάσαι. Μόνο εγώ και το Τζιβαέρι είμαστε μάλλον πρωινοί. Έπεσε πολύ δουλειά τώρα τελευταία και δεν προλαβαίνω. Καλή συνέχεια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι να πείς πια...αυτά που πρέπει να ειπωθούν δεν λέγονται...αυτά που λέγονται δεν γεμίζουν την καρδιά...αυτό που ζούμε στην σημερινή Ελλάδα ουτε στους χειρότερους εφιάλτες μας...ενα μούδιασμα σωματικό και κυρίως ψυχικό!!!!
    Κουλουρίτσα μου πιο καλά που είσαι μακριά....χαιρετισμούς!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. 20 XΡΟΝΙΑ ΠΙΟ ΝΕΑ ΝΑ ΕΙΜΟΥΝΑ ΘΑ ΕΦΕΥΓΑ.ΤΙΠΟΤΑ ΜΑ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΕ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΕΔΩ.ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ.ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΟΥΡΙΤΣΑ ΠΟΥ ΜΑΛΛΟΝ ΚΟΙΜΗΘΗΚΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Οταν ταξιδεύαμε και βλέπαμε τις διαφορές που ειχαν οι άλλες χώρες πολλοί έλεγαν "μακάρι να ζούσα εδω",εγω ποτε δεν το είπα,μου άρεσε η Ελλάδα ,δεν την άλλαζα με τίποτα...
    Τώρα διώχνω τα παιδιά μου ,να φύγουν απο εδώ μπας και γλυτώσουν...
    έτσι μας κατάντησαν!!!
    Δεν θα τους το συγχωρήσω ποτέ αυτό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κουτρουλό με ανατρίχιασες!
    Και΄γω τους το λέω από τώρα....
    παρ΄οτι έχω χρόνια μπροστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ..........και πιθανόν το ξενιτεμό των παιδιών μας ......να το καταπιούμε .....
    εκείνο το ξεπούλημα της Ελλάδος,δε μπορώ να το καταπιώ.......
    ΑΝΑΘΕΜΑ!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αν ήμουν είκοσι χρονώ δεν ξέρω τι θα έκανα. Όταν ήμουν είκοσι χρονώ θυμάμαι πολύ καλά τι έκανα…
    Τώρα θα τα αντιμετωπίζουμε όμως όλα, όπως αντιμετώπισαν οι γονείς και οι παππούδες μας τις δυσκολίες του καιρού τους.

    «φεύγειν μὲν ουκ ανεκτὸν»
    λέει ο Πυλάδης στον πανικόβλητο Ορέστη στην Ιφιγένεια Εν Ταυροις και συμπληρώνει: «τολμώσι, δειλοί δ΄ εισίν ουδέν ουδαμού»
    (από τα κείμενα που σημάδεψαν τα νιάτα μου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Βοήθεια; Δε ξέρω αρχαία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ποιοί είχατε τον Ρίγλη;
    Δεν τον πρόλαβα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Οχι, εμεις είχαμε την Μητροπούλου και την Τσακίρη

    α φύγουμε: απαράδεχτο

    τολμηροί στους κόπους οι αντρείοι

    http://www.mikrosapoplous.gr/eyripedes/tayrois/prologos.html

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. «Λεφτά για χημικά πάντως υπάρχουν»

    http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=22768&subid=2&pubid=63185314

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Όχι στο ξενιτεμό των παιδιών μας. Έχει δίκιο η Βοul boul, όπως οι γονείς μας αγωνίστηκαν με πολέμους, κακουχίες και φτώχεια έτσι πρέπει να μείνομε και εμείς. Δεν μπορούν να μας διώξουν από τη χώρα μας. Και αυτοί που ξενιτεύτηκαν πέρασαν δύσκολα χρόνια στην αρχή. (Κουλουρίτσα που είσαι να απαντήσεις).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ναι Γαρουφαλιά μου,αλλά οι γονείς μας δεν έφαγαν τα χρόνια τους να σπουδάζουν για μια καλύτερη ζωή...δεν έτρεχαν απο τα 7 τους σε χίλια δυο μαθήματα και δεν χρειάσθηκε να πάρουν δεκάδες διπλώματα ....όταν έχουν κάνει όλα αυτά τα παιδιά θέλουν να έχουν και την ανάλογη ανταπόδοση.
    Το σύστημα τους έβαλε σε αυτό το δρόμο και το σύστημα τους διώχνει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΓΑΡΟΥΦΑΛΙΑ ΜΟΥ ΟΙ ΠΑΠΠΟΥΔΕΣ,ΟΙ ΓΙΑΓΙΑΔΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΑΣ ΠΑΛΕΥΑΝ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΕΙΧΑΝ ΜΕΛΛΟΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ.ΕΔΩ ΟΤΙ ΘΥΣΙΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΚΑΝΑΝΕ ΠΙΑΣΑΝΕ ΤΟΠΟ.ΕΤΟΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΟΝ ΑΛΛΑ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕΛΛΟΝ.ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΑΚΡΙΑ ΝΑ ΒΡΕΙ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΠΑΡΑ ΚΑΤΆΘΛΙΠΤΙΚΟ,ΚΑΘΙΣΜΕΝΟ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΡΕΚΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. εγω επειδη απο τα δακρυγονα εχω παθει μια συγχυση και μια μονιμη ζαλη και μαλλον χαζεψα κι αλλο θελω να ρωτησω την ΚΠΠ....
    στο χθεσινο κλεισιμο της τι εννοουσε με το περιφημο νομισμα και τις δυο οψεις του? ειλικρινα το διαβαζω συνεχεια και ΔΕΝ καταλαβαινω!


    εγω παντως αν ημουν 20 χρονων και ειχα μονο το τομαρι μου να προστατεψω ξερω πολυ καλα τι θα εκανα.... εδω ....τα παιδια μου ομως τα διωχνω ....εδω και καιρο τους λεω αν μπορουν να φυγουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. KALO APOGEYMA SE OLOUS,TI NA PO VRE PAIDIA? OTAN KITAZA THN ENARKSH TON SPECIAL OLYMPICS EIXA -FOUSKOSEI-APO YPERIFANIA KAI KAMARH GIA THN PATRIDA MAS,AYTO OMOS DEN KRATISE POLY,THN ALH MERA GREMISTIKAN OOOLA ME AYTA POU EVLEPA,AKOUGA,DIAVAZA,O PONOS EINAI TOOOOSO MEGALOS KAI ANAROTIEMAI GIATI OI ELLHNES NA KATASTREFOME KAI NA NTROPIAZOME THN IDIA MAS TH HORA? KRIMA,KRIMA................

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Κουλουριτσα μου οι Ελληνες ολοι εχουμε ενα μεγαλο μεριδιο ευθυνης για ολο αυτο το χαλι....αλλα απλα μεριδιο...και δεν φταιμε και ολοι!!!!την απολυτη καταστροφη την επιβαλλουν δυναμεις πανω απο τον απλο ανθρωπο και πανω απο τα ανδρεικελα τους πολιτικους.....αυτην την στιγμη η χωρα βιωνει ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΧΟΥΝΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ ΠΟΤΕ!!!!και αυτην την ΧΟΥΝΤΑ δεν την επιβαλει στην χωρα ο Τζεφρυ! τι να σου κανει το χαζο αυτο? αυτος απλα εξυπηρετει....και εκτελει....οντοτητες,νειατα,ψυχες....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. MIA EROTHSH KAPSORAXH,POIOS EINAI O TZEFRY??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @CHOMENIDIS Christos
    Αυτό που καλείται να κάνει η Ελλάδα με το Μεσοπρόθεσμο είναι σαν ο Βενιζέλος να χάσει μές στο 2011 60 κιλά και να γίνει Ολυμπιονίκης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. GIASOU BOULAKI,TI KANEI H MAMA ? XERETISMATA...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Καλά είναι, ευχαριστώ Κουλουρίτσα, χαιρετίσματα και σε σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Παράξενη Πρωτομαγιά, μ'αγκάθια πλέκουν σήμερα στεφάνια
    ήρθε ο καιρός του έχε γειά, τί να την κάνεις πιά την περηφάνια

    http://www.youtube.com/watch?v=aJKT4kEiJTc

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΣΑΝ ΑΠΛΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ ΚΙ ΕΓΩ, ΘΥΜΩΝΩ, ΑΓΑΝΑΚΤΩ, ΑΝΑΡΩΤΙΕΜΑΙ...
    ΠΟΥ ΘΑ ΦΤΑΣΟΥΜΕ, ΠΟΣΟ ΝΑ ΥΠΟΧΩΡΗΣΕΙ ΠΙΑ ΑΥΤΟΣ Ο ΠΑΤΟΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΦΤΑΣΕΙ, ΨΑΧΝΩ ΝΑ ΒΡΩ ΜΙΑ ΧΑΡΑΜΑΔΑ ΕΛΠΙΔΑΣ, ΣΑ ΝΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΚΑΙ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ...
    ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ, ΑΝ ΥΠΟΘΕΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΝΟΜΙΣΜΑ ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ, ΕΓΩ ΤΟ ΓΥΡΙΖΩ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ, ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, (ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ), ΚΑΙ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ!
    ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΠΟΥ ΜΕ ΓΕΙΩΝΕΙ, ΜΕ ΠΑΓΩΝΕΙ, ΜΕ ΚΟΜΜΑΤΙΑΖΕΙ...
    ΟΤΙ ΔΕ ΒΡΙΣΚΩ ΟΥΤΕ ΔΙΕΞΟΔΟ ΠΟΥΘΕΝΑ, ΟΥΤΕ ΕΛΠΙΔΑ...

    ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΗ ή ΡΕΑΛΙΣΤΡΙΑ, ΠΑΝΤΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΝΙΩΘΩ.

    ...επειδή με ρώτησες Καψοράχη,και σε ευχαριστώ, αλλά δεν ήξερα πως να το εκφράσω...
    ελπίζω τώρα να βγάζεις λίγο νόημα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ναι το καταλαβα τωρα και ευχαριστω για την εξηγηση!

    Κουλουριτσα Τζεφρυ λεμε τον Γιωργο Παπανδρεου.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή