Τρίτη 20 Απριλίου 2010

Ρίξε μια σκάλα στο φεγγάρι ν' ανεβώ*


Τα σκαλοπάτια καταλήγουν σε μια τζαμαρία και μετά σε άλλα σκαλοπάτια... Οι περισσότερες σκάλες σαν αυτή είναι απότομες, κουραστικές. Δεν είχε καμιά σημασία τότε... Πάντα ανέβαινα τρέχοντας, μερικές φορές και δυο τρία μαζί τα σκαλιά. Το περασμένο καλοκαίρι ανέβηκα σκαλί - σκαλί. Έκανε ζέστη και είχα ιδρώσει. Οι ψηλές αίθουσες ήταν δροσερές. Χάζεψα λίγο αδιάφορα το χώρο και κατέβηκα με γοργό ρυθμό. Όταν βγήκα στο φως του δρόμου σκέφτηκα τι καλά να είχαν όλες οι σκάλες τις ζωής μας την γλύκα αυτής της σκάλας! Όσοι την ανέβηκαν τρέχοντας...
Δεν είναι ένα κανονικό** τραγούδι γενεθλίων το όμως αφιερώνω με όλη την αγάπη και τις ευχές μου στην Έλσα και την Ντο ρε μί που σήμερα έχουν γενέθλια. Χιλιόχρονες!
** ούτε εμείς κανονικοί άνθρωποι χε, χε

Κορίτσια μην μασάτε! Η Ευρωπαϊκή Ενωση μας έχει για μπέμπες γι' αυτό θα μας βάλει να δουλεύουμε είκοσι χρόνια ακόμη!

23 σχόλια:

  1. Καλημέρα .
    Χρόνια Πολλά και καλά Ντορεμί μου .
    Χρόνια Πολλά και καλά ΄Ελσα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και εγω την εχω ανεβει...με ολους τους τροπους...με "τραλαλα θα παμε εκδρομη"....με "ουφ παλι Θρησκευτικα με τον Μηνδρινο!!μπλιαχ!"με..."αχ με κοιταξε!"..με "σιχτιρ δεν διαβασα χτες τωρα τι κανουμε?"

    χρονια γλυκα και πικρα μαζι (το σχολειο δεν ηταν παντα ομορφο!και θυμαμαι καθηγητες τελειως μα---ες!)αλλα ειναι η νιοτη που ολα τα χρωματιζει με χρωματα εντονα και ειναι και το νησι που ολα τα καθαγιαζει!
    πολυκαλημερα σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημερα.
    Αχ, αυτη η σκαλα!!!
    Τι εχει ακουσει και τι εχει δει χρονια τωρα!!!
    Εχω να την ανεβω καμποσα χρονια τωρα,ομως οταν μπαινω στο κτιριο του Γυμνασιου, σαν γονιος τωρα πια, παντα θα της ριξω μια ματια και θα θυμηθω ολες τις καλες και τις κακες στιγμες!!!!
    Το τρεχαλητο της εκδρομης,και το σουρσιμο οταν επρεπε να την ανεβω για να παω στο γραφειο του Διευθυντη.Τοτε ειδικα,μου φαινοταν ατελειωτη και απειλητικη!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρονια πολλα Ελσα,
    χρονια πολλα Ντορεμι,να ειστε παντα καλα και ευτυχισμενες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. χρονια πολλα κοριτσια! και ευτυχισμενες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα. Να τα εκατοστήσετε Ντορεμί και Έλσα. Τι όμορφες αναμνήσεις σε αυτή τη σκάλα, τι αγωνίες και τι τρέλες. Όμορφα χρόνια ξέγνοιαστα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Oι περισσότερες για να μην πω όλες έχετε πολλές αναμνήσεις απο αυτή τη σκάλα.Εγώ δεν την έχω ανεβοκατέβει ποτέ.
    Οι δικές μου σκάλες δεν ήταν τόσο όμορφες,αν και σαν παιδιά δεν νομίζω να σας ένοιαζε η ομορφιά της σκάλας...
    Οι δικές μου σκάλες ήταν τσιμεντένιες,βαριές,μεγάλες,άσχημες ...αλλά πιστεύω με τον ίδιο τρόπο την ανέβαινα-κατέβαινα και εγώ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Καλημερα koutroulo,μην στεναχωριεσαι που δεν εχεις ανεβοκατεβει την σκαλα,καιρος ειναι να το κανεις για να εχεις και εσυ την εμπειρια!!!!!!!
    Ελα το καλοκαιρι να παρεις τους βαθμους της Μ.!!!!

    Αααα και μια και ειπα βαθμους θυμηθηκα την μητερα μου που μου ελεγε: θα ειναι καλοι οι βαθμοι η δεν θα βλεπω την σκαλα να την κατεβω;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ασύστατη,δεν είμαστε καλά που θα έρθω να πάρω βαθμούς....
    Εχω γλυτώσει απο όλα αυτά και το χαίρομαι,το χαίρομαι πάρα πολύ!!!!!
    Δεν θέλω επαφές με σχολεία....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Αχ! αυτή η σκάλα .Αχ! αυτή η σκάλα.
    Πόσες φορές (Συγνώμη Κε Σπυρόπουλε δεν έχω τίποτα μαζί σας ,λίγο με τον κλάδο σας είχα ένα μικρό πρόβλημα!!!!! )
    Πόσες φορές είχαμε (όχι μόνο εγώ και άλλοι μαζί ) λέγαμε λίγο να στραμπούλαγε (πολύ λίγο ) το πόδι του ο Μαθηματικός και να μην ανεβαίνε για μάθημα......
    ....και τις Πανελλαδικές πάνω τις είχαμε δώσει....
    ....και την Πολυήμερη πάνω την είχαμε οργανώσει......
    ....και το τρομερό γραφείο του Λυκειάρχη πάνω ήταν.....
    ...κααι το γοητευτικό συνήθως κλειστό εργαστήριο πάνω ήταν.....
    Κοιτάγματα ,πειράγματα ,εφηβεία ...έρωτες....μαζί με διαγωνίσματα,μαζί με συζητήσεις με τη Φιλόλογο......
    Πόσο μεγάλο και "θερίο" μου φαίνονταν τότε,τώρα που ξαναμπήκα μίκρυνε.Αλλά είχε γλύκα αυτή η φθαρμένη ξύλινη σκάλα(πράγματι Κουτρουλό η τσιμεντένια δε νομίζω να΄χε γλύκα )Λες και "ανέδυε" αυτό το λιώσιμο την αγωνία του διαγωνίσματος,τη λαχτάρα της εκδρομής,το γέλιο τα ξεφωνητά και το βασικότερο όλων ........τα νειάτα μας.............
    Εκτός από αυτή τη σκάλα θυμάστε το υπόγειο δίπλα στη κυρία Μαργαρίτα;Σάντουϊς με πατατάκια;
    Είχαμε ένα Χημικό (ή Μαθηματικός ήταν Ασύστατη)που έτρωγε λουλούδια από γιασεμί που έβγαζε μέσα από το πουκαμισό του ;
    memories.............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. χα! μαθηματικος-κατσικα!!!
    εγω θυμαμαι τον δικο μου εφιαλτη...τον Μηνδρινο(θεοςσχωρεστον και κυριολεκτω χρειαζεται συγχωρεση απο τον Μεγαλο!)τον θρησκευτικο.....ακομα τον θυμαμαι και τρεμω....
    το τι ξυλο ετρωγε απο μεγαλα παιδια που του την φυλαγαν και τις νυχτες σε σοκκακια του την επεφταν δεν λεγεται,αλλα μυαλο δεν εβαζε...βασανιζε ψυχες..ο εκπαιδευτικος!!!!!
    κατα τα αλλα οι αναμνησεις μαλλον καλες ειναι οι περισσοτερες....οπως οι ομορφοι νεανικοι ερωτες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δεν είχα πρόβλημα με τον Μηνδρινό,τον φοβόμουν λίγο αλλά το ξεπερνούσα...........
    Είσαστε της γενιάς του Ρίγλη;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ....
    ΠΟΛΥΧΡΟΝΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ ΚΟΡΙΤΣΑΚΙΑ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΗ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ ....
    ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΑΝ ΤΟ ΚΟΥΤΡΟΥΛΑΚΙ ΠΟΣΩΝ ΟΙ ΤΣΙΜΕΝΤΕΝΙΕΣ ΣΚΑΛΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΑΘΗΜΑ ΣΤΟΝ 3ο ΠΟΣΩΝ ΤΟ ΑΝΕΒΑ ΚΑΤΕΒΑ ΑΛΛΑ ΤΟΤΕ ΠΑΙΔΙΑ,ΠΕΤΟΥΣΑΜΕ ....ΤΩΡΑ ΧΕΣΕ ΜΕΣΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ .... ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. οχι ...ειμαι της γενιας Φραγκογιαννη και μετα της Πιτσας!στο δημοτικο..
    στο γυμνασιο ειχαμε Γκικα γυμνασιαρχη (με την ξανθια ομορφη συζυγο φιλολογο) Λεκκα μαθηματικο,Καπελα γυμναστρια (ολα τα λεφτα)την Παπαντωνιου φυσικο και Παπαϊωαννου (εναν πρωτοδιοριζομενο μορφονιο που ειχε κλεψει καρδιες! οχι την δικη μου..δεν ηταν ο τυπος μου..εγω τους προτιμω πιο μπρουταλ!)
    αυτα....περι αναμνησεων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Δε τους ξέρω .Τέλειωσες ΄Ανδρο ή Αθήνα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Αθηνα...μεχρι αρχες τριτης εμεινα εκει..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΝΑΜΝΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΚΑΛΑ ΑΥΤΗ.ΕΧΕΙ ΟΜΩΣ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ!!!ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΝΤΟΡΕΜΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΣΑ,ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΚΑΛΑ!!!ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΑΛΛΟΥΣ ΒΑΘΜΟΥΣ,ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ ΜΟΝΟ !!!ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΕΡΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Να τελειωνετε??? Αλλοδαπη μου..δεν θελω να σε απελπισω...αλλα ΤΩΡΑ αρχιζεις....ειναι μεγαλο το μανικι των σχολων...ειναι μπου---α!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αξίζει να τα σπουδάζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΖΙΒΑΕΡΙ,ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΓΟΝΙΟΣ ΝΟΜΙΖΩ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΩΣΤΑ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Σάς ευχαριστώ πάρα πολύ!
    Είσαστε όλες γλύκα!
    ( Καί εκείνο τό "κοριτσάκια", Κορίνα, υπέροχο! )

    Αποκαλύπτω τό μυστικό:
    Κάποιες ψυχές, πού κλείνουν φέτος μισό αιώνα, ( αμάν! ), ζωής, θά οργανώσουν γλέντι τό καλοκαίρι στήν Ανδρο!
    Καλεσμένο όλο τό μπλόγκ! Ετσι;

    Καί, λόγω γενεθλίων, ομολογώ ότι εγκαταλείπω τό μέχρι τώρα όνομά μου, γιατί μπερδευόταν με την συμπαθή Ελσα της τοπικής εφημερίδας... Ζητώ συγγνώμη από την προκάτοχο...

    Σάς φιλώ πολύ!
    Ναί, μιά σκάλα είναι η ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Πρωην Ελσα κανόνισε το βράδυ να μην είσαι στα γενέθλια σου... αχ, αχ τι θα πάθεις αν δεν είσαι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Καλά μας τα "χώσατε" σήμερα!!! Κι όχι πως έχετε και πολύ άδικο...
    Και κάποιοι από τους διευθύνοντες σας βλέπουν από Κατακαλαίους μεριά...Αυτοί που μετά ήρθαν εδώ, κατά Μαραθώνα μεριά. Τους ξέρει κανείς ή καμιά σας;

    ΑπάντησηΔιαγραφή