Δημήτρης Τζικόπουλος, Κλειστά. Ξύλο και ασβέστης
Το έργο εμπνέεται από τα διαχωριστικά φράγματα που χρησιμοποιόταν για το κλείσιμο των συνόρων του Σοβιετικού μπλοκ από την υπόλοιπη Ευρώπη μετά τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο. Σήμερα πάλι βλέπουμε να σηκώνονται οικονομικά και πολιτικά φράγματα μεταξύ των χωρών ή και μέσα στις ίδιες τις χώρες. Μπροστά στο έργο αυτό, ο θεατής προβληματίζεται για τον καθορισμό του "συνόρου" που έχει δημιουργήσει ο ίδιος ή του έχουν επιβάλλει.
Το έργο εμπνέεται από τα διαχωριστικά φράγματα που χρησιμοποιόταν για το κλείσιμο των συνόρων του Σοβιετικού μπλοκ από την υπόλοιπη Ευρώπη μετά τον Β' Παγκόσμιο πόλεμο. Σήμερα πάλι βλέπουμε να σηκώνονται οικονομικά και πολιτικά φράγματα μεταξύ των χωρών ή και μέσα στις ίδιες τις χώρες. Μπροστά στο έργο αυτό, ο θεατής προβληματίζεται για τον καθορισμό του "συνόρου" που έχει δημιουργήσει ο ίδιος ή του έχουν επιβάλλει.
*Το κείμενο είναι από το ταμπελάκι που συνοδεύει το έργο.
Πιος θα ΚΑΘΑΡΙΣΗ όλες Αφτες της λεγόμενες τέχνες ??
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι εδώ έφθασε ο ''βιτσιόζος'' της ορθογραφίας από την κινηματογραφική λέσχη Άνδρου;
ΑπάντησηΔιαγραφήΤι εννοείς μέχρι εδώ; Δεν είναι μεγάλη απόσταση Χώρα - Λειβάδια. Καλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχω άλλες 3 αναρτήσεις για το ΕΠΙΤΟΠΟΥ, κουράγιο μετά... του χρόνου πάλι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλημέρα με μια ακόμα καλοκαιρινή ημέρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Eva και το Επιτόπου μας αποχαιρέτισαν για φέτος. Του χρόνου δεν θα υπάρχει Επιτόπου, κάθε δύο χρόνια θα γίνεται.
Καλημέρα, καλή είδηση για τον Ανώνυμο που του την έδινε το ΕΠΙΤΟΠΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφή