Τρίτη 3 Νοεμβρίου 2020

Μονοπάτι 17 Χώρα - Λειβάδια - Χώρα

Μονοπάτι 17 Άνδρος

👣
Η κυκλική διαδρομή 17 ξεκινά από το Ανοιχτό Θέατρο Άνδρου, ακολουθεί το μονοπάτι μέχρι την Άβυσσο, κατόπιν κατεβαίνει στο πέτρινο γεφύρι, συνεχίζει στο Κάτω χωριό μέχρι τον Άγιο Θεόδωρο, κατεβαίνει από τις σκάλες πάλι στον ποταμό και προχωρά παράλληλα στην κοίτη του ποταμού και στο μπαξέ του Βλήτου συνεχίζει προς το Μέσα χωριό, ανεβαίνει μέχρι τον Άγιο Λευτέρη και από τις σκάλες και το πανέμορφο μονοπάτι ανάμεσα στις λεμονιές ξαναβγαίνει στο γεφύρι του ποταμού όπου εκεί ακολουθεί τον αυτοκινητόδρομο μέχρι το μαγαζί της Φωφώς και κοντά στο σχολείο κατηφορίζει προς το ρέμα του καταρράχτη, ανηφορίζει στο Καλόβολο, διασχίζει όλο το Πέρα χωριό κατεβαίνει τις σκάλες στην Αγία Βαρβάρα και φτάνει στον δρόμο του ποταμού κοντά στους Αγίους Αποστόλους. Ακολουθώντας τον ίσιο δρόμο δίπλα στον ποταμό μέχρι το ξύλινο γεφυράκι και από εκεί αριστερά στο μονοπάτι που φτάνει στο Ανοιχτό Θέατρο Άνδρου. Η διαδρομή είναι κυκλική, μπορούμε να την ξεκινήσουμε από όπου θέλουμε ή να διανύσουμε ένα μέρος αν μας φαίνεται πολύ. Νομίζω πως άνετα γίνεται σε δύο ώρες, είναι ιδανική διαδρομή ειδικά αυτή την εποχή που μόνο το περπάτημα μας έχει μείνει σαν ήπια άσκηση - διασκέδαση. Φτιάξε μια ολιγομελή φιλική παρέα, φορέστε άνετα παπούτσια και τα Λειβάδια σας περιμένουν!