Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018

Αγίων Θεοδώρων 2018 στα Λειβάδια



Σήμερα των Αγίων Θεοδώρων λειτούργησε το ξωκλήσι στο Κάτω χωριό. κατά την διάρκεια της λειτουργίας έπεφτε δυνατή βροχή αλλά οι Λειβαδιανοί δεν πτοήθηκαν 

Το μονοπάτι νο.17 οδηγεί στον Αγιο Θεόδωρο και είναι υπέροχο!
Το ξωκλήσι μικρό, ο Γιώργος και Ειρήνη όμως δεν φοβούνται τη δυνατή βροχή με τόσο μεγάλες ομπρέλες!
Χρόνια πολλά στους Θεόδωρους, στις Θεοδώρες, στον Θόδωρο Ζαννάκη και φυσικά στον Γάσπαρη Μπέη! (Το blog έχει αδυναμία μεγάλη στους Αμερικάνους!)
Και του χρόνου!


Η εκκλησία μικρή, "η βρόχα έπεφτε ράι θρού" και οι ομπρέλες ποσών!

3 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά στα κάτω Λειβαδιά για την εορτή του Αγίου Θεόδωρου και χρόνια πολλά και σε μένα και στον εγγονό μου βλέπω αρκετά αυτοκίνητα πάνω και είμαι πολύ ευχαριστημένος που το κάτω χωριό απόκτησε δρόμο
    Και αυτό το χρωστάμε στην Μαργαρίτα Και ο Άγιος Θεόδωρος να την έχει πάντα καλά
    Ευχαριστώ Άννα για τις φωτογραφίες να ‘σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγνώμη Άννα εγώ δεν είμαι αμερικανός είμαι χωριάτης από το χωριό λιβάδια Χα Χα

    Από το ΠΕΡΑ ΧΩΡΙΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή