Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2017

Αγία Αννα Λειβαδίων Ανδρου

Το καθιερωμένο κέρασμα μετά την λειτουργία. Κέρασα και εγώ!

Δώδεκα άνθρωποι μαζί με την Ελένη Σαλουβάρδου που φωτογραφίζει...
Μετά από πολλά χρόνια, δηλαδή από το Λύκειο αξιώθηκα να είμαι τη μέρα της γιορτής μου στην Ανδρο και φυσικά δεν μπορούσα να μην πάω στο ξωκκλήσι της Αγίας Αννας, ψηλά πάνω από το χωριό. (Η χαρά μου δεν περιγράφεται διότι πρώτη μου φορά κατάφερα να κεράσω τους συγχωριανούς μου και ανέβηκα αυτή την σημαντική για μένα μέρα στο βουνό μαζί με την αγαπημένη παιδική φίλη Ελένη Σαλουβάρδου)



Ο καιρός είναι πολύ καλός, καθαρός ορίζοντας μέχρι τη Χιό, ήλιος λαμπρός και ο αέρας ήπιος ίσα-ίσα να κουνά τα κλαδιά των δένδρων. Η θέα της κοιλάδας εξαιρετική.

Η Ελένη Σαλουβάρδου με φόντο τα χωριά της(!), Κουμανή, Μεσαριά, Μαίνητες.

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα και χρόνια πολλά Άννα 💐🌷😘και σε όλες τις άλλες Αννούλες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αααααα η Αγία Αννα μας..........
    Χρονια πολλά Αννα μου να εισαι καλά και του χρόνου,χρόνια πολλά σε όλες τις Αννες.
    ΜΒ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια πολλά σε οοοολες τις Άννες μικρές μεγάλες,να έχετε παντα υγεία και ότι άλλο ποθήτε! Καλό σαββατοκύριακο απο το χιονισμένο nj !

    ΑπάντησηΔιαγραφή