Κυριακή 23 Απριλίου 2017

Τροπαιοφόρος, μαλαματένιος και Γιώργος!

www.diakonima.gr
Ως των αιχμαλώτων ελευθερωτής, και των πτωχών υπερασπιστής, ασθενούντων ιατρός, βασιλέων υπέρμαχος, Τροπαιοφόρε Μεγαλομάρτυς Γεώργιε, πρέσβευε Χριστώ τω Θεώ, σωθήναι τας ψυχάς ημών.

Γιώργος! Υπέροχο ανδρικό Ελληνικό όνομα, σήμερα γιορτάζει το 1/3 της Ελλάδας (δεν γιορτάζουν δηλαδή οι Γιάννηδες και οι Κωνσταντίνοι). Φέτος επίσης συμπίπτει με  την Κυριακή του Θωμά. Χρόνια πολλά στους Θωμάδες, στους Γιώργους, στις Γιωργίες. Και του χρόνου!

Βίοι Αγίων:
Άγιος Γεώργιος ο Μεγαλομάρτυρας και Τροπαιοφόρος
Τραγουδάρα: (ένα από τα πολλά που έχουν γραφτεί για τους Γιώργους)
Όπου Γιώργος και μάλαμα
Μα η δική μου η καρδιά/δεν έχει αντάλλαγμα./Όπου Γιώργος και μάλαμα.

2 σχόλια:

  1. Στίχοι: Γιώργος Μητσάκης
    Μουσική: Γιώργος Μητσάκης
    1. Δημήτρης Ρουμελιώτης & Γεωργία Τζόυ
    2. Μαίρη Λίντα
    3. Πάνος Γαβαλάς & Μαίρη Αστέρη
    4. Γλυκερία

    Όσο αγαπώ, όσο αγαπώ τη μάνα μου
    αγάπησα, αγάπησα και σένα.
    Όσα είχα και δεν είχα μου τα μάσησες
    και μπατίρη στο φινάλε με παράτησες.

    Δεν βαριέσαι, δεν πειράζει,
    χαλάλι σου.
    Συ μια μέρα θα χτυπήσεις
    το κεφάλι σου.

    Μα η δική μου η καρδιά
    δεν έχει αντάλλαγμα.
    Όπου Γιώργος και μάλαμα.

    Μόνο εγώ, μόνο εγώ σε πόνεσα
    και σ’ τα ’χω δώ , και σ’ τα ’χω δώσει όλα.
    Κι αν για σένα και φαρμάκια εγώ έπινα,
    την ψυχή μου να ζητούσες, θα σ’ την έδινα.

    Δεν βαριέσαι, δεν πειράζει,
    χαλάλι σου.
    Συ μια μέρα θα χτυπήσεις
    το κεφάλι σου.

    Μα η δική μου η καρδιά
    δεν έχει αντάλλαγμα.
    Όπου Γιώργος και μάλαμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Χρόνια πολλά Σε όλους τους Γιώργηδες και Γεωργίες και σε όσους άλλους Που γιόρταζαν

    ΑπάντησηΔιαγραφή