Παρασκευή 7 Αυγούστου 2015

Κουράστηκα για να σε αποκτήσω


Τι θραβαλικό και αυτό! Τις τελευταίες μέρες μια ερώτηση υπήρχε ανάμεσα στους θεατρόφιλους Ανδριώτες: έβγαλες εισιτήριο για τις Τρωάδες; Λίγοι πήραν το πολυπόθητο χαρτάκι στα χέρια. Τα εισιτήρια εξαντλήθηκαν γρήγορα και έπεσε πανικός. Εισιτήρια φυσικά υπάρχουν, (και θα υπάρχουν στο ταμείο την ώρα της παράστασης) η φούργια όμως είναι ενδεικτική της μεγάλης λαχτάρας να δούμε στην Ανδρο παράσταση του Εθνικού Θεάτρου. (δεν γνωρίζω αν έχει παίξει στο παρελθόν το εθνικό εδώ, είμαι και πολύ μικρή για να θυμάμαι, χε, χε) Δεν μπορούσα λοιπόν να το χωνέψω πως θα έμενα χωρίς χαρτάκι. Αλλά... όποιος θέλει μπορεί, έτσι σήμερα μετά από πολλά τηλεφωνήματα, τα μαγικά χαρτάκια είναι στο τραπέζι μου. Σε τόσες ουρές περιμένουμε τον τελευταίο καιρό, χαλάλι η αναμονή για τις Τρωάδες του Ευριπίδη

3 σχόλια:

  1. δεν εχω εισητηριο δεν προκαμα η γυναικα να παρω,που θα βρω???πουλαει καποιος???δεν φτανει που δεν εχω ντρουμι,δεν εχω και εισητηριο!!!με βλεπω σκαρφαλωμενη σε κανενα δεντρο να παρακολουθω την παρασταση!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι μέσον έβαλες Boul boul και βρήκες εισιτήριο? Γιατί εγώ δεν βρήκα? ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!
    Καλημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Εχει το κάτω πρακτορείο, δίπλα στην Εθνική. Καλημέρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή