Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

Τί εἶναι ἡ πατρίδα μας

Τί εἶναι ἡ πατρίδα μας; Μὴν εἶν᾿ οἱ κάμποι;
Μὴν εἶναι τ᾿ ἄσπαρτα ψηλὰ βουνά;
Μὴν εἶναι ὁ ἥλιος της, ποὺ χρυσολάμπει;
Μὴν εἶναι τ᾿ ἄστρα της τὰ φωτεινά;

Μὴν εἶναι κάθε της ρηχὸ ἀκρογιάλι
καὶ κάθε χώρα της μὲ τὰ χωριά;
κάθε νησάκι της ποὺ ἀχνὰ προβάλλει,
κάθε της θάλασσα, κάθε στεριά;

Μὴν εἶναι τάχατε τὰ ἐρειπωμένα
ἀρχαία μνημεῖα της χρυσὴ στολή,
ποὺ ἡ τέχνη ἐφόρεσε καὶ τὸ καθένα
μία δόξα ἀθάνατη ἀντιλαλεῖ;

Ὅλα πατρίδα μας! Κι αὐτὰ κι ἐκεῖνα,
καὶ κάτι πού ῾χουμε μὲς τὴν καρδιὰ
καὶ λάμπει ἀθώρητο σὰν ἥλιου ἀχτίνα
καὶ κράζει μέσα μας: Ἐμπρὸς παιδιά!
Ἰωάννης Πολέμης (1862-1924)

16 σχόλια:

  1. Μόνο οι κάμποι με τις επιδοτήσεις και τα λεμονοπορτόκαλα που πάνε στις χωματερές ,μόνο η θάλασσα με τα λιγοστά 30 χρονα βαπόρια που μας μεταφέρουν και ο ήλιος που ΝΑΙ ακόμα τον απολαμβάνουμε τζάμπα......
    Αυτά και άλλα μαύρα και άραχνα είναι η πατρίδα μας.
    Καλή σας μέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η πατρίδα μου είναι το σπίτι μου στην Αντρο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημερα, χρονια μας πολλααααααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα, επίσης skouliki

    Κουτρουλό γιατί από το πρωί ξεφωνίζεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γιατί ειμαι θυμωμένη με την "Πατρίδα" μου....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΚΑΛΗΜΕΡΑ,Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΕΝΕΙΣ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙΟΡΤΗ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΣ ΣΤΙΣ 12 ΤΟ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙΣ ΣΤΙΣ 10&30 ΤΟ ΒΡΑΔΥ!!ΝΑ ΤΡΩΣ,ΝΑ ΠΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙΣ!!ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μπράβο Αλλοδαπή και του χρόνου να εισαστε καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Το ποίημα από κινητό φαίνεται χαλια2. Όπου τονίζεται η λέξη βγάζει ένα τετράγωνο. Σουρεαλιστικό. Να Κουτρούλης αυτή η "πατρίδα" θα σ' αρέσει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Κουτρούλης χα χα η αυτόματη διόρθωση σκίζει. Κουτρουλο ήθελα να γράψω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. To μόνο που αξίζει στην πατρίδα μου είναι αυτός ο ήλιος, αυτή η ομορφιά της φύσης γύρω μου, αυτή η θάλασσα..., όλα τα υπόλοιπα είναι άστα να πάνε.
    Καλημέρα και καλή Κυριακή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Xαχαχαχαχα,και τρομαξα,ειπα και εγω ποιος μου πηρε το όνομα.....χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Δημητρη ειδα τον εγγονο σου φωτογραφια,ειναι κουκλος πολυ ομορφο μωρο,να ειναι παντα καλα.πως πανε εκει τα πραγματα?καλο βραδυ απο το περα χωριο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. oi patridamou eimai oi EIKOGENIAMOU kai to SOIMOU.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. allodapi ta pramata einai OK oso doulebome.kala Namaste kai doksa ton THEO.

    kaliterepsi min perimenoume,emis oi athropi ta fteme yia olla afta pou trabame.

    ΑπάντησηΔιαγραφή