Τρίτη 13 Σεπτεμβρίου 2011

Παραμονή του Σταυρού

 



Φωτογραφίες: Κορίνα

3 σχόλια:

  1. απο εδω και στο εξης αυτη η γιορτη για μενα θα σημαινει και θα θυμιζει κατι που πονα.....πριν ενα χρονο ανημερα του Σταυρου "εφυγε" ο Ηλιας μου....ο μπαμπακας μου...περασε ενας ολοκληρος χρονος και ακομα νομιζω οτι μπαινοντας στο σπιτι θα ακουσω την γνωστη φραση 'καλως την αγαπη μου,την κορακλα μου"....
    πιστευω οτι οσοι χασατε γονιο καταλαβαινετε.....

    σ'αγαπω πατερα......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ο Θεός ας αναπαύσει την ψυχή του και σε όσους βρίσκονται εκεί. Όσα χρόνια και να περάσουν θα σε πονάει αυτή η ημέρα Καψοράχη μου, έχω χάσει και τους δύο και καταλαβαίνω...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. και του χρόνου του Σταυρού , σαν σήμερα γιόρταζε η προγιαγιάκα μου .

    Καψοράχη μου όσα χρόνια και όσες στιγμές καλές και κακές και αν περάσουν σε πονάει .
    Καλή ανάπαυση !!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή