Τρίτη 22 Φεβρουαρίου 2011

Τραγούδι νοσταλγικό

...για την ώρα που τα φώτα χαμηλώνουν
Παύλος Παυλίδης Λευκή καταιγίδα
21.20
Την παραπάνω αράδα έγραψα το απόγευμα, που να φαντάζομουν ότι 21.00 θα είχε διακοπή ρεύματος! Ήταν δηλαδή προφητικά τα λόγια μου και η επιλογή του τραγουδιού τέλεια. Μπας έχω κληρονομικό χάρισμα και δεν το εκμεταλλεύομαι; Κάποιοι (??? ονόματα δεν λέω) έχουν πέσει για ύπνο, μη κρυώσει το πάπλωμα! Ο ουρανός είναι γεμάτος αστραπές. Πίσσα σκοτάδι και στ' απέναντι χωριά. Αλλά οι Λειβαδιανοί το σκοτάδι δεν το φοβούνται γιατί έχουν ποσών φακά!
(Παρακαλώ πείτε μου πότε θα έρθει το φως, δεν θέλω να ξυπνήσω τη θεία Ελένη)
21.30 ήρθε το φως

83 σχόλια:

  1. ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΓΙΑ ΕΝΑ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟ ΓΕΥΜΑ ΚΛΠ, ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΤΟΝ ΜΕΤΡ ΤΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ...

    http://www.youtube.com/watch?v=aa-Wah61MhM

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αμαν!!! στα σκοταδια κουτουλουσα στις πορτες!!!!
    γεμισε καρουμπαλα η κεφαλη μου!

    οντως εχει διακοπη στα Λειβαδια?
    και ποιοι κοιμουνται απο τις10?

    εεεε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. δεν ξέρω εγώ μοιράζομαι ενα μανταρίνι με την Βέρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. με τσιμπισαν και μελισσες!!!!ξου!ποιος τις εφερε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Κάποια αγόρια που δεν αντέχουν το κρύο γιατί είχαν χρόνια να έρθουν χειμώνα στα Λειβάδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΩΧ, ΠΑΝ' ΟΙ ΠΟΡΤΟΥΛΕΣ ΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πως να τις φέρει ο Αμελαος
    Δεν πετάνε τόσο μακριά οι μέλισσες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. προς στιγμη νομισα οτι εισαι Λειβαδια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΚΑΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΚΟΥΤΟΥΛΗΣΕ ΜΙΑ ΠΟΡΤΑ. ΜΟΛΙΣ ΑΚΟΥΣΑ ΤΟ ΓΚΑΠ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ποιός θα μας πει πότε θα έρθει το φως;
    Βαρέθηκα να ανοιγοκλείνω διακόπτες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και το γόνατο μου κτυπήσα σε μια μπατζέτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Μα δεν έχω φύγει Καψοράχη ποτέ από τα Λειβάδια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. εχει και στην Καλλιθεα διακοπη?

    και εχετε στο σπιτι σας ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ μπατζετες???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Τι μας νοιάζει η Καλλιθέα βρε Καψοράχη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. οτι πεις αφεντικο!!!

    να βαλω τις φωνες να ξυπνησω τα αγορια??(ποια αγορια α ξυπνησω?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. ΤΑ ΦΑΚΑ ΤΡΕΧΑΤΕ ΚΑΛΕ ΤΑ ΦΑΚΑ ΔΕΝ ΓΛΙΘΕΠΩ ΤΙΠΟΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. ΓΚΑΜΩΤΟ ΕΠΕΘΑ ΚΑΙ ΠΙΠΙΘΑ ,,, ΧΙ ΧΙ ΧΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. γιατρεεεεε!!! ευτυχως που ηρθες!
    το αφεντικουλι επαθε διχασμο!
    η μιση ειναι εδω η αλλη μιση στα Λειβαδια!!!!
    το ΑΤΙΜΟ ΤΟ ΜΕΤΡΟ φταει!!!!!μας το μουρλανε το κοριτσι μας!!!!οι απεργιες!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΟΥ ΣΑΣ ΤΑ ΛΕΓΑ. ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΚΑΛΛΙΘΕΑ ΚΑΙ ΚΟΥΤΟΥΛΑΕΙ ΠΟΡΤΕΣ ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΚΟΝΤΑΦΤΕΙ ΣΕ ΜΠΑΤΖΕΤΕΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Δεν είναι κατάσταση αυτή με το φως, τόση ώρα διακοπή

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΡΙΧΑΣΜΟ ΕΠΑΘΕ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟΥΛΗ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΟΣΟ ΔΙΑΡΚΕΙ Η ΚΡΙΣΗ ΑΔΕΛΦΗ ,,, ΧΕ ΧΕ ΧΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. .....ανησυχω! εκανε και παρεα με ταριφες τελευταια......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. η οικονομικη αφεντικο!....και δεν το ειπα εγω...ο γιατροθ το ειπε!!!!

    θα ερθει το φως καλο μου.....ξαπλωσε εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΚΟΨΕ ΤΑ ΜΑΝΤΑΡΙΝΙΑ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. http://www.youtube.com/watch?v=jt1cyx_JC6c&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ρε κουτρουλο...εχετε μελισσια στα Γλυκα Νερα?


    (αλλαζω συζητηση γιατρε....!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΚΟΡΙΤΣΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΜΠΑΤΖΕΤΕΣ??ΤΗΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΠΗΓΑ ΡΑΦΗΝΑ ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΑ ΠΑΛΙ ΠΙΣΩ!!ΕΛΕΓΑ ΝΑ ΦΥΓΩ ΑΥΡΙΟ ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΑΠΕΡΓΙΑ,ΠΕΜΠΤΗ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΔΙΝΕΙ ΜΠΟΦΟΡΙΑ!!!ΕΓΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. μπατζετα Αλλοδαπη εμεις λεγαμε τα χαμηλα σκαμνακια που καθομασταν...


    πεπιπτωντος εσυ εχεις ρευμα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Δεν έχει έρθει ακόμη το φως
    Μιλησα με την Ασυστατη
    πίσσα σκοτάδι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΟΛΟΙ ΕΔΩ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΦΩΣ ,,,
    ΑΕΕΕΕΕΕΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. λετε σε εννεα μηνες να εχουμε αυξηση πλυθυσμου στο χωριο? χι χι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Σε λίγο θα μου τελειώσει η μπαταρία του laptop

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Γιατρεεεεε!!!!σσσσσ! σιγα!!!!!
    την ξαναπιασε.....τι να της πω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΔΩ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΑΥΞΗΣΗ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ουτε και εδω Αμελαε!!!!!οσο σκοταδι και να πεσει...ο πλυθυσμος θα μεινει στανταρ στον 1ο ορφο της πολυκατοικιας μας!!!! χι χι χι χι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΚΑΨΟΡΑΧΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ ΧΑΛΑΝΔΡΙ!!!ΔΕΝ ΚΑΝΟΝΙΖΟΥΜΕ ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΚΑΘΟΜΑΙ ΣΠΙΤΙ ΚΑΙ ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΩ ΤΟ LAPTOPI,ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ (ΛΟΓΩ ΚΡΙΣΗΣ) ΜΕ ΤΟ ΠΑΞΙΜΑΔΙ ΣΤΟ ΠΙΑΤΟ ΜΕ ΛΙΓΟ ΤΥΡΙ (ΕΛΑΦΡΥ ΜΕΣΟΓΙΑΚΟ ΓΕΥΜΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ )ΜΟΥ ΘΥΜΊΖΕΙ ΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ '7Ο ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Μεσογειακό γεύμα
    Πολύ καλό Κορίνα
    Σε λίγο όμως ούτε παξιμάδι δεν θα έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Αλλοδαπη μου οποτε θες!!!!!μονο μετρο να εχει γιατι αλλιως θα καταληξουμε σαν καποιες-καποιες εδω μεσα!!!!!

    γιατρε....συμπτωματικα και εγω αυτο εφαγα....λες?γυρναμε προς τα πισω?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΡΩΤΕ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ; ΜΠΡΑΒΟ ΣΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ΜΕ ΕΝΑ ΔΟΝΤΙ ΠΑΛΛΙΚΑΡΙ ΜΟΥ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΥ ΑΝΟΙΓΩ ΤΙΣ ΜΠΥΡΕΣ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. χα χα!! ειναι καινουργιες οι μασελες!!!!τι νομισες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. και ...μασελατη!

    και εγω τα βρεχω...το ομολογω!η συνταξιουχα!

    αληθεια! εχετε καμια δουλεια να σας κανω εξωτερικη? εχω ελευθερη την Πεμπτη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Τσικνοπεμπτη!
    φτιαξε κανενα σουβλάκι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. καλε ηρθε κιολας η Τσικνοπεμτη??Πασχα λαμπει στην ακρη του τουνελ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. ΒΡΕΞΤΕ ΠΑΞΙΜΑΔΙΑ,ΒΑΛΤΕ ΛΙΓΟ ΛΑΔΑΚΙ ΤΡΨΤΕ ΛΙΓΗ ΦΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Αλλοδαπη οπως ειπαμε για τον καφε...ειδοποια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ααα!!!! η Αγγελικουλα!!!
    καλε? μηπως μπορεις να βρεις ποτε θα ερθει το ρευμα να ηρεμησει και το αφεντικουλι?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΕΝΑ ΚΑΠΟΙΟ ΦΩΣ ΒΛΕΠΩ ΑΛΛΑ ... ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΕΙΝΑΙ Ή ΚΑΝΕΝΑ ΑΠ ΤΑ ΦΑΚΑ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. καλε κουτρουλο! τι μανταρινι ειναι αυτο? σαν καρπουζι μου κανει!


    αμαν! μεταλλασομαι σε ΚΠΠ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΧΑ ΧΑ ΧΑ ΑΔΕΛΦΗ ΒΑΡΥΝΕ ΜΕ ΤΑ ΜΑΝΤΑΡΙΝΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΕΣΕ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΣΑΣ ΑΦΗΝΩ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ,,,

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΔΩ; ΜΕΤΑΛΑΞΕΙΣ, ΔΙΑΚΤΙΝΙΣΜΟΙ, ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ, ΤΗΛΕΠΑΘΕΙΑ ... ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΡΕΥΜΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. μαλλον γιατρε!
    σας καληνυχτιζω...θα δω τους Αρβυλλες!
    φιλακια πολλα και....ονειρα ΦΩΤΙΣΜΕΝΑ!

    μουτς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΚΑΛΕ ΚΥΡΑ ΜΑΡΙΑ ΤΙ ΛΕΣ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ; Ε;

    http://www.youtube.com/watch?v=VSpe-SyAF4M&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. πολλα ειπα.....η κυρα Μαρια!

    καληνυχτα σας οριστικα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Η ΒΡΟΧΗ ΝΑΝΟΥΡΙΖΕΙ... ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή