Παρασκευή 25 Ιουλίου 2008

Μπουνταντίζομαι

Γιατί κάθε φορά που πηγαίνω στην Άντρο μπουνταντίζομαι λες και θα ταξιδέψω στην μακρινή Αυστραλία; Γιατί, ακούω την φωνή της μάνας μου, τα αφήνεις όλα τελευταία στιγμή! Σιγά ρε μάνα, που θα είχα στη μέση του καθιστικού την βαλίτσα ανοιχτή να χάσκει σαν φάλαινα και να τακτοποιώ ήρεμα - ήρεμα τα ρούχα και τα άπειρα μικροπράγματα. Και καλά τα ρούχα καλοκαίρι είναι δεν πιάνουν πολύ χώρο, τα ηλεκτρονικά όμως; 2 ή 3 φορτιστές, φωτογραφική μηχανή, mp3, καλώδια, κινητό και άλλα καλώδια, μπαταρίες, laptop (εμ΄ έχουμε και τον φορητό υπολογιστή, αυτό που το πας;) Μήπως τελικά πάω Μελβούρνη και δεν το έχω πάρει χαμπάρι; Πολύ καλώδιο βρε παιδιά, τόσο πολύ που φοβάμαι μη βγουν το βράδυ έξω από τη βαλίτσα και με πνίξουν. Αντι λοιπόν να είμαι φιρουλί-φιρουλά με το βαλιτσάκι και ένα δυο βιβλιαράκια έχω μεταμορφωθεί σε μια τεράστια σαλιγκάρα που κουβαλά μαζί το σπίτι της και το χειρότερο ακούω την φωνή της μάνας μου να σχολιάζει. Αλλά δεν σας λέω τι μου λέει γιατί... μπουνταντίστικα.

29 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ... ΜΟΝΗ ΜΟΥ ΕΙΜΑΙ.ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΟ FAOUDI KAI H BOUL-BOUL.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. χιλιοχρονη Ευτυχουλα και στη ζωη σου να εισαι παντα καλα και ευτυχισμενη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΚΑΨΟΡΑΗ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ!!!
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλημερούδια και καλό ταξίδι σε αυτούς που φεύγουν σήμερα!!!!!!!
    Σ'αυτούς που μένουν με το καλό να έρθει και η σειρά τους.

    Χρόνια καλά και ευτυχισμένα στην Ευτυχία ότι επιθυμείς να το έχεις!

    Πήραμε τώρα τηλ στο λιμεναρχείο το οποίο μας είπε να απευθυνθούμε στο πρακτορείο της Ραφήνας και αυτοί μας είπαν ότι το δρομολόγιο του SUPER FERRY II θα γίνει αλλά με καθυστερήσεις

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα. Χρόνια Πολλά Ευτυχία να τα εκατοστήσεις και οτι επιθυμείς στη ζωή σου. Η Άνδρος για όσους έρχονται ειναι σήμερα υπέροχη!! Άπνοια με λίγη δροσιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ!!!!
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Να ζήσεις Ευτυχία
    Και χρόνια πολλά
    Μεγάλη να γίνεις
    με άσπρα μαλλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΛΩΛΟΛΕΙΒΑΔΙΑΝΟΙ ...
    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΥΤΥΧΙΑ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΥΓΕΙΑ ...
    ΑΝΤΕ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΦΙΛΕΝΑΔΑ BOUL ΕΦΤΑΣΕ Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ ΩΡΑ ...
    ΚΟΥΤΡΟΥΛΟ ΜΟΥ ΚΑΛΟ ΤΑΞΙΔΙ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΑΠΡΟΟΠΤΑ ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλημέρα σε όλους!

    ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΕΥΤΥΧΙΑ και ότι επιθυμείς. Να σε χαίρετε που σε έχει εκείνο το όμορφο παιδί. Δεν σε πέρνω τηλέφωνο να μην χρεώνομαι.

    Φιλάκια σε όλους
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λωνίδη ο φιλιά στον ξάδερφο, φαντάζομαι πως περνά καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ευτυχία,,,κάθε ευτυχία σου εύχομαι!
    Boul,πόσες έμειναν?Εεε?Πόσες?

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καμμία!
    Ουαου! Τραλα λα τριαλαλα, λα λα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΣΑΣ.ΕΥΤΥΧΙΑ ΧΙΛΙΟΧΡΟΝΗ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΝΑ ΧΑΙΡΕΣΑΙ ΟΣΟΥΣ ΑΓΑΠΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ ΚΙ ΕΚΕΙΝΟΙ.ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΧΑΜΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΕ ΕΔΩ ,ΜΠΗΚΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΩ ΑΠΟ ΑΘΗΝΑ.ΜΗ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΛΥΤΩΣΕΤΕ ΑΠΟ ΕΜΕΝΑ ,ΘΑ ΤΑ ΛΕΜΕ ΑΠΟ ΑΝΔΡΟ.
    ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΚΑΙ ΣΑΣ ΦΙΛΩ,ΚΑΛΑ ΝΑ ΕΙΣΑΣΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. καλο ταξιδι κουτρουλοκαζανακι μου!
    θα τα πουμε δυαδικτιακα αλλα και απο κοντα πρωτα ο Θεος στο χωριο μας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΛΕΩΝΙΔΗ ΓΙΑΤΙ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ ΤΣΙΓΚΟΥΝΕΥΕΣΑΙ ΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ???? ΔΕΝ ΧΡΕΩΝΟΥΝ ΠΟΛΥ....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΝΤΩΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΦΥΣΙΚΑ.
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Σε όσους και όσες θα φύγουν,εύχομαι να περάσουν όσο το δυνατόν πιο καλά γίνεται!
    Φυσικά θα πρέπει να προετοιμάζουν το έδαφος και για τους υπόλοιπους που σύντομα θα κατέβουν!
    Φιλιά πολλά σταυρωτά!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. σαργε,σου μαλαγρωνω τα νερα που βουτας........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλό Σαβατοκύριακο σε όλους. Κάντε καμιά βουτιά και για μας, που δυστυχώς αυτό το Σαβατοκύριακο δουλεύομε πυρετωδώς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Καλημέρα.
    Πολύχρονη Ευτυχία..Να 'χεις ό,τι ποθείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Α να γεια σου faoudi!

    sargos

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΝΕΝΑΣ???
    ΜΠΡΑΒΟ...
    ΕΥΤΥΧΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Ετοιμάζω τα πράγματα μου! Είμαι κουρασμένη και χαρούμενη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

    ΘΕΜΑ: "Νυχτοπερπατήματα Λωνίδη"

    Σύμφωνα με έγκυρες πηγές, σήμερα Παρασκευή και ώρα 10:30 βραδυνή, ο γνωστός σε όλους μας Λωνίδης, έχει κάνει κράτηση μαζί με την παρέα του στο κοσμοπολίτικο restaurant Cabo del Mar, στο Νειμποριό Χώρας Άνδρου, για να δειπνήσουν.
    Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες θα ακολουθήσει γλέντι στο ίδιο μαγαζί μέχρι πρωίας.

    Πηγή:
    Οι πληροφορίες έφτασαν στην ομάδα μας από φίλο του Λωνίδη, μέλος του blog, μέσω του e-mail επικοινωνίας μας.

    Ρεπορτάζ:
    Τάσος Κουσέλογλου
    (Εξωτερικός Συνεργάτης)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ρε κατωχωριανε γοη,εμας δεν μας καλας.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΣΑΣ ΧΑΙΡΕΤΩ ΑΠΟ ΤΑ ΛΕΙΒΑΔΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΒΡΑΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. γεια σου κουτρουλο μου!πηγες καλα?
    ο γυιος μου ταξιδευει αυτη τη στιγμη ειναι στον καβο ντορο!ελπιζω να μην εχει καιρο!εδω φυσαει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Καλημέρα.

    Μέτα λένε ότι εγώ είμαι κουτσομπόλης. Εγώ γράφω και λέω για γεγονότα που μόλις έχουν γίνει και όχι για γεγονότα που θα γίνουν.
    Τέλος πάντων, τα χθεσινά νέα πρέπει να ομολογήσω ότι αληθεύουν. Μια διευκρίνηση η παρέα ήταν από την δουλειά και όχι η γνωστή. Επίσης υποψιάζομαι μια ψυχή για την Λαμπίρη των Λειβαδίων, για τον απλό λόγο ότι λίγοι ήξεραν για την χθεσινοβραδυνή μου έξοδο και το τραπέζι δεν ήταν κλεισμένο στο ονομά μου. Υπάρχει περίπτωση η Λαμπίρη να μην είναι βέρα Λειβαδιανή έως καθόλου, αλλά να κατοικοεδρεύει σε κοντινό χωριό. Το ψάχνω.

    Φιλάκια σε όλους
    Λωνίδης

    ΑπάντησηΔιαγραφή